Ga naar inhoud

Help! Temp 38 graden. 11 dagen po


Booby

Aanbevolen berichten

Hai meiden,

Voelde me vanmiddag al niet zo lekker , last van me keel etc en weer veel spierpijn aan de linkerborst (word naar mijn idee veroorzaakt door de borstband).

Ik heb vanmiddag rond 16u 500mg paracetamol op.

Ik kreeg het net zo koud dat ik dacht ik temp even, 38 graden.

Help! Wat moet ik doen?

Kliniek bellen, of gewoon paracetamol nemen?

Ik moet morgenochtend zowiezo om 9.30u in de kliniek zijn om mijn hechtingen te verwijderen.

Please need Some help :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Booby,

Ik ken je angst voor ontstekingen bij de prothesen. Ik zou nu gewoon even je temp in de gaten houden en even observeren of de pijn in je borst niet groter wordt (en roodheid, warmte etc bij je borst). En die klachten van die borstband herken ik ook!! Dat lijkt bij mij juist ook wat meer pijn te veroorzaken....

Het kan zijn dat de verhoging wordt veroorzaakt door een ontsteking in je keel (heb ik nu toevallig ook). Het kan zijn dat je vandaag gewoon even wat te veel gedaan hebt. 's avonds heb ik ook meer pijn, maar ik doe elke dag ook weer meer, dus het hoort erbij!

Morgenochtend worden je hechtingen verwijderd en dan worden je borsten ook wel even goed bekeken neem ik aan! En anders even navragen natuurlijk!!

Beterschap met je keel en het verwijderen van de hechtingen morgen!!! Komt vast goed, maak je niet te druk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik maak me echt meteen zorgen voor ontstekingen. Maar borsten zien er normaal uit en doen niet meer pijn dan anders , ook geen last van benauwdheid.

Wat je zegt van de avonden meer pijn, dit had ik idd ook al ontdekt.

Naar mijn idee heb ik nu ook keelontsteking hoor, gewoon een griepje. Maar ben echt nooit ziek vandaar de zorgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat we door de narcose en OK ook verminderde weerstand hebben. Je lichaam is vooral bezig met de genezing van een heftige operatie daar binnen. Dat maakt je misschien vatbaarder voor een griepje, virusje etc.

Maar dat gevoel...ik zat een week geleden ook flink te stressen...ongeveer 11 dagen PO...omdat ik zoveel pijn in mijn borst voelde en het continue koud had. Ik was zo bang dat ik weer geopereerd zou moeten worden, prothese er uit...alles voor niets geweest of zo....

Maar positief denken en lekker goed vitaminen nemen!! Komt helemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd temp in de gaten houden,.. Meer kun je eerst niet doen.

38 gr is nog het randje, dus redelijk .

Je wond lekt niet?

Succes morgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het zit nog helemaal dichtgeplakt ,

Alleen mijn partner heeft net gevoeld en de pijnlijke plek die ik heb aan de zijkant borstkas, dus onder mijn oksel, is dus keihard en veel warmer vergeleken met de rechterkant.

Maar deze plek Zit er al een tijdje... Het was even weg ondat ik de band niet gedragen had en nu ik hem weer 24u gedragen heb is het weer zo dik daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het geen vocht ophoping, dat je band te strak zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld naar het noodnummer omdat mijn temp is opgelopen tot 38,5.

Voor nu moet ik de koorst onderdrukken met paracetamol en morgenochtend meteen langs komen zodat ze de plek na kunnen kijken.

Mocht het ontstoken zijn dan krijg ik een antibioticakuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit soort dingen idd altijd meteen ff kliniek bellen.

Je weet het maar nooit en het is beter om het zekere voor het onzekere te nemen :)

Je gaat morgen sowieso er naartoe en in die tussentijd, op zo een korte tijd kan er eigenlijk niks mis gaan. Hoop dat je rustig kunt slapen, en morgen wordt er goed naar gekeken :35:

Beterschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid niet teveel stressen, ga lekker liggen en vroeg slapen. De spierpijn in je oksel kan ook van je spieren komen, die krijgen een aardige klap van je nieuwe borsten. Ik heb ook een tijd last gehad van mijn linkerborst en dan ook spierpijn in de oksel, mij werd aangeraden paracetamol te nemen als je last hebt en m'n oksel te masseren. Als je pijn hebt kan je sowieso beter even iets nemen, dit zorgt ervoor dat je er niet teveel op gaat letten/ het meer aanspant. Zeker met spierpijn heb je dit snel omdat je dan verkrampt gaat doen. Sterkte, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.