Ga naar inhoud

Help! Temp 38 graden. 11 dagen po


Booby

Aanbevolen berichten

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben net in Rijswijk geweest, de verpleegkundige schrok van mijn zijkant borst en mijn koorts. Ze had even overleg gehad en dokter Koopmann gebeld omdat ze het echt niet vertrouwde.

Toen ze terug was in de kamer meldde ze mij dat ik direct naar de andere locatie moest (Voorburg) zodat dr.Koopmann zelf kon kijken.

Hier was ik dus enorm van geschrokken, onderweg naar Voorburg ging er alleen maar door mijn hoofd "kut ontsteking, prothese moet eruit".

Eenmaal aangekomen in Voorburg kwam meneer Koopmann mij meteen halen. Hij zei dat hij zelf nogal schrok van het nieuws omdat een ontsteking nauwelijks voorkomt en hele vervelende gevolgen met zich mee brengt.

Toen ik mijn bovenlijf ontbloot had heeft hij alles supergoed nagekeken.

Gevoeld in mijn oksels en de verdikking etc. Hij was kennelijk opgelucht want zei meteen dat het er echt niet uit zag als een ontsteking en mijn borsten juist heel erg mooi genezen.

De verdikking kan een flinke irritatie zijn omdat er nogal een behoorlijk aantal cc is ingegaan en mijn lichaam gewoon een oplazer heeft gekregen.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik een antivbioticakuir meegekregen en moet ik as zaterdagochtend nog even langs bij Koopmann zelf.

Als mijn koorts dan weg is is er eigenlijk niets aan de hand. Pffff gelukkig maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh ik ben zo blij voor je!!! Maar, dat gevoel had ik dus ook al. Dat het dus geen ontsteking was. Probeer lekker te rusten, geef je lichaam tijd om te herstellen, het is zooo belangrijk! Neem je antibiotica in en ga op tijd even liggen. Als je niet kan slapen..is goed, maar als je maar rust. Ik denk dat hier veel onderschat wordt wat het allemaal met je doet.. snap je?

Heel veel liefs mij

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook echt blij omdat ik merkte aan hem dat hij echt niet verwacht dat het een ontsteking is. De plek vertoond niet de symptonen die een ontsteking normaal heeft.

Nu snel me kuurtje halen en zaterdag weer terug, hopen dat het goed gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net heel lang met het noodnummer aan de lijn gezeten, maar die arts vertelde mij dus dat dit een vervelende complicatie is maar wel 1 die veel voorkomt. (Wond die open springt en verlies vocht).

Ik moet nu dus gewoon afwachten tot 10.30u omdat ik dan mijn afspraak met koopman heb..

Zelf heb ik er echt een kutgevoel bij want er komt echt veel vocht uit... Dat is zowiezo Eem infectie en dan is er maar 1 ding te doen, prothese verwijderen... Nou ja hoor het over 2 uurtjes wel :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel voorkomt? En de vorige x zeiden ze dat het haast niet voorkomt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Echt klote hoor, snap dat je alle scenario's laat passeren. Wie weet komt het goed.iig niet aankomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Infectie komt niet vaak voor maar dat vrouwen na verwijderen van hechtingen vocht verliezen uit de wond komt wel vaker voor.

Ik weet ook niet welke arts dit gezegd heeft hoor werd allemaal doorverbonden en uiteindelijk kreeg ik dit te horen..

Voor nu heb ik het maar even afgeplakt met steriele gazen..

Ga zo richting de kliniek en dan zal ik het wel horen :( pff..

Enigste lichtpuntje nu is dat mijn borst niet rood of warm is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de hechtingen verwijderd zijn kan een beetje vocht daaruit geen kwaad, maar een wond die open springt 10dgn po OK en waar viezigheid uit lekt is niet normaal , en mag hopen dar dat niet vaak voor komt zoals de dr zegt, of dat het als normaal word gezien...! Je hebt al koorts, duidelijk een infectie nu.

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.