Ga naar inhoud

Help! Temp 38 graden. 11 dagen po


Booby

Aanbevolen berichten

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat het er in ieder geval beter uitziet, maar wat kut dat het nog niet goed genoeg eruit ziet! We gaan hopen op dat wonder! Kan je nog iets doen waardoor het misschien sneller dicht kan gaan oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy booby, fijn dat je nog 1 dag krijgt. Hopelijk raakt het morgen toch dicht!

Soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit maar ik begrijp je volkomen dat je je er op instelt dat ze eruit moeten.

Het beste wat je kan doen om het zo snel als mogelijk dicht te laten gaan is de boel droog houden. Ik weet niet of je vandaag nog veel planning hebt maar je kan het beste op je rug rug liggen zonder sport bh dan is de druk van de wond en door de lucht die erbij komt droogt de wond het snelste in. Dat is het enige wat ik kan bedenken waardoor het misschien voor morgen nog dicht komt.

Het is wat meid, heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid morgen! Dicht plakken heeft geen enkele zin, de troep binnen in moet er juist uit, dat wil je echt niet in je bloedbaan krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een heel net wondje van het litteken wat iets open staat. Randen zitten dicht bij elkaar. Ik ga ze denk maar plakken haha en dan topless op de bank liggen ofzo.

Me enigste hoop nog idd..

Ik weet zelf ook niet zo goed meer waar ik nu goed aan doe. Aan de ene kant wil ik ze er ook uit want er zit gewoon een mega infectie kennelijk en als het nu dicht dan ben ik mischien volgende week weer de lul..

Dan maar beter goed helen en over 3 maanden nieuwe protheses uitzoeken.

Succes meid morgen! Dicht plakken heeft geen enkele zin, de troep binnen in moet er juist uit, dat wil je echt niet in je bloedbaan krijgen!

Goed dat je reageerd , dan plak ik niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je laatste stukje lees ik door de regels dat je diep van binnen zelf ook het antwoord weet ;)

Sterkte het is gewoon behoorlijk kut!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met zulke situaties moeten ze gewoon geen risico's nemen. Ik ben heel blij dat ik me weer goed voel, geen koorts en heb weer energie en Zie er eindelijk goed uit na 14 dagen.

En dat wil ik ook zo houden..

Kennelijk zit het van binnen niet goed anders lekte het niet meer.. En echt hoor petje af voor Koopmann, heb negatieve verhalen gelezen maar ik kan niks anders dan positief zijn over hem.. Helemaal wat betreft nazorg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd dat klinkt zeker als hele goede nazorg ! Maar ze willen natuurlijk geen risico lopen dat ze straks een patient met een sepsis hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb net je hele topic doorgelezen. Wat ontzetten balen dat dit gebeurd meid!

De nazorg die je nu krijgt is inderdaad heel goed. Je gaat er natuurlijk niet vanuit dat nou net jij die 1% bent, maar als hij besluit dat de prothese er toch uit moet dan is dit wel het beste voor jou hoe vervelend het ook is.

Ik ga duimen voor een wondertje voor je!

Heel veel sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte morgen!!

En idd best niks aan die wond doen... Heeft echt geen nut.. Zit je iets dicht te plakken dadelijk wat van zichzelf niet dicht wil.... Dan zit je dadelijk helemaal met de gebakken peren.. En dát wil je echt niet!

Ook na deze operatie heb je rust nodig he... ( als het tot een operatie komt)

Of jouw leidinggevende het er nou wel of niet mee eens is, ze moeten je de kans geven om ziek te zijn. Dit is een operatie waar je niet zelf voor kiest, het is een complicatie. Je hebt er recht op om je ziek te melden als je niet in staat bent om te werken. En je gezondheid gaat voor alles :)

Xx BB

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.