Ga naar inhoud

Help! Temp 38 graden. 11 dagen po


Booby

Aanbevolen berichten

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit gebeurt maar bij 1% en diegene ben ik dus helaas..

Ik hoop op dat het er maandag goed uitziet maar heb me nu maar een beetje ingesteld op het feit dat aankomende week de protheses verwijdert worden.

Door de zenuwen ben ik ook helemaal vergeten te vragen of de eventuele nieuwe protheses / operatie die na 3 maanden mag dan door hun betaald word of niet. Want zelf kan ik dat nooit meer betalen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ga dat maar niet vragen nu... Moet er echt ff niet aan denken dat ik aankomende week weer geopereerd word..

Dus op dit moment hoop ik alleen maar dat me koorts weg gaat en de wond dichtgaat vor maandag , dan hoeven ze niet verwijdert te worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn in je oksels is je lymfklier. Dat betekent dat je lichaam inderdaad tegen iets aan het vechten is. Deze lymfklier houd tegen dat een eventuele infectie verder spreid. Ik zou toch maar ff naar een arts gaan. En probeer een coldpack erop te doen, dat neemt de warmte wat weg en verlicht de pijn iets. X beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg, wat heftig toch allemaal nog....Ik duim ontzettend met je mee dat het allemaal wel goed komt met die ontsteking. Hopen dat de antibiotica zijn werk doet en je niet terug onder het mes hoeft te gaan. Zo balen voor je zeg. Veel sterkte ermee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de antibiotica moet ik nog slikken. Ik neem nu ook geen paracetamol meer, het mag wel, maar zo kan ik zelf beter in de gaten houden of mijn temp zakt.

Ik ben me alvast een beetje aan het voorbereiden op het ergste en heb het 1 en ander opgezocht , volgens mij is Bergman clinics wel redelijk met dit soort complicaties en mocht het zover komen dan krijg ik volgens mij alles vergoed (dus ook de herstel voor over 3 maanden).

Ik vond wat oude topics hier op het forum en deze dames hebben dit ook allemaal vergoed gekregen, dus dat maakt me verdrietigheid wat minder..

Nu zowiezo maar hopen dat het niet zo ver komt hoor en dat het er maandag goed uitziet en ik weer beter ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Beaucare kliniek werd mij uitgelegd, dat mocht er een ontsteking ontstaan (inderdaad kans 1%), dan kom je terug voor een operatie, dan maken ze alles schoon en herplaatsen ze dezelfde prothese, die natuurlijk eerst goed ontsmet is.

Dan opnieuw bezien of er wederom een ontsteking zal plaatsvinden. Zo niet, dan goed, zo ja, dan inderdaad verwijderen en na 6 maanden nieuwe plaatsen.

Ik hoop zo voor je dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.