Ga naar inhoud

Nonky : 12 augustus 2014 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben er hoor! Arts gesproken en hij vroeg zich af hoe dit kwam. Zijn conclusie: borstweefsel zit meer aan de zijkant dan de onderkant, zou nog kunnen inzakken. Kan zn vorm nog krijgen. Afwachten.

Protheses zitten goed geplaatst en zouden nog opzij kunnen inzakken. Ook afwachten.

Zijn oplossing: liften met huidige prothese of lipofilling aan de onderkant...

In ieder geval tot februari wachten met welke operatie dan ook. Nou daar kan ik nog inkomen.

Hij gaf ook aan hetnecht heel vervelend voor me te vinden en wil het graag oplossen, hij heeft een reputatie van hem en de kliniek hoog te houden gaf hij aan.

Je zal,snappen dat dit even bij mij moet landen. Ik heb zowiezo twee x SO op de planning. Nio 7 okt en 22 okt demeyere. Dus met deze info in mijn hoofd ga ik eerst mijn ronde afmaken....

Eerst maar weer eens helemaal "normaal" worden. ( voor zover dat lukt hè:45:)

Word vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dus volgens hem gewoon afwachten dan...Ik hoop voor je dat het alsnog vanzelf goed komt...ben wel benieuwd wat nio zijn mening hierover is...

Wel goed dat je PC er zo mee zat he...als hij zijn naam en van de kliniek hoog wil houden zal hij er wel alles aan doen om dat zo te houden he...zo ligt de bal in jou kamp!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker moet dit even bezinken , zeg .. Maar met deze gedachte in je achter hoofd geeft het toch

enigszins wat rust lijkt mij ? Veel goede opties , nu even afwachten en over een paar maandjes

wat meer duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent . pfff.... zo even rust nu in je hoofdje ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB, geduld is 1 ding....kan ik wel opbrengen als ik maar weet dat het goedkomt......en dat weet ik zo net nog niet...

had ik maar beter wel voor de spier......denk ik steeds....pfff

Ik ga het ff loslaten, word er krankzinnig van.....

En mn tiet doet zeer, hij heeft heel diep gevoeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Nonky,

Ik snap best dat dit wel een beetje verwarrend is omdat je zo zeker wist dat je niet meer door hem of deze kliniek geholpen wilde worden.

Wel heel fijn dat hij je klachten begrijpt en mee denk met een oplossing.

Voorlopig afwachten begrijp ik ook wel hoor, je bent nog best kort PO en er kan en gaat nog veel veranderen!

Succes meid met alles!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er hoor! Arts gesproken en hij vroeg zich af hoe dit kwam. Zijn conclusie: borstweefsel zit meer aan de zijkant dan de onderkant, zou nog kunnen inzakken. Kan zn vorm nog krijgen. Afwachten.

Protheses zitten goed geplaatst en zouden nog opzij kunnen inzakken. Ook afwachten.

Zijn oplossing: liften met huidige prothese of lipofilling aan de onderkant...

In ieder geval tot februari wachten met welke operatie dan ook. Nou daar kan ik nog inkomen.

Hij gaf ook aan hetnecht heel vervelend voor me te vinden en wil het graag oplossen, hij heeft een reputatie van hem en de kliniek hoog te houden gaf hij aan.

Je zal,snappen dat dit even bij mij moet landen. Ik heb zowiezo twee x SO op de planning. Nio 7 okt en 22 okt demeyere. Dus met deze info in mijn hoofd ga ik eerst mijn ronde afmaken....

Eerst maar weer eens helemaal "normaal" worden. ( voor zover dat lukt hè:45:)

Word vervolgd....

Heb na een nachtje slapen bedacht dat geen van beiden opties het gaan worden voor mij, dus dat word nog een heel gedoe straks met vergoeding eisen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd was ik dat al aan het denken nonky...die lipofilling is toch maar iets tijdelijks he...lijkt me zo'n waste of time he...

Dan die lift met de huidige protheses...is ook weer zo'n gedoe he,en meer littekens denk ik...

Volgens mij nog een paar maanden afwachten of er uit zichzelf nog wat veranderd,zo niet wissel met grotere protheses zodat alles mooi gevuld raakt...

Ik denk dat je daar blijer zal van gaan worden uiteindelijk...:-)

Maar,ik ben geen PC he,zijn gewoon mijn bedenkingen maar...

Volgens mij gaat nio hem worden...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liften of lipovulling,.. Lijkt me geen oplossing. Kan me voorstellen dat je hier geen vertrouwen in hebt.

Je verwacht toch mooie boobs als je onder het mes gaat en anders dat ze eerlijk zijn dat een er misschien een lift nodig is.

Ben zeker ook benieuwd wat Dr. Nio gaat zeggen. Ik heb vertrouwen dat hij mijn double bubble gaat verhelpen

Ben benieuwd wat jij straks van hem vindt. Ik hou je op de hoogte na mijn correctie en een maatje meer,..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd was ik dat al aan het denken nonky...die lipofilling is toch maar iets tijdelijks he...lijkt me zo'n waste of time he...

Dan die lift met de huidige protheses...is ook weer zo'n gedoe he,en meer littekens denk ik...

Volgens mij nog een paar maanden afwachten of er uit zichzelf nog wat veranderd,zo niet wissel met grotere protheses zodat alles mooi gevuld raakt...

Ik denk dat je daar blijer zal van gaan worden uiteindelijk...:-)

Maar,ik ben geen PC he,zijn gewoon mijn bedenkingen maar...

Volgens mij gaat nio hem worden...:-)

Xxx

Ja barb, ik denk dat ook zo. Heb steeds maar 600 cc in mijn hoofd.......dat moet zat vullen lijkt me. Maar eens afwachten of ik het goed gezien heb met mn timmermansoog.....( whhaaa toch weer een man :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liften of lipovulling,.. Lijkt me geen oplossing. Kan me voorstellen dat je hier geen vertrouwen in hebt.

Je verwacht toch mooie boobs als je onder het mes gaat en anders dat ze eerlijk zijn dat een er misschien een lift nodig is.

Ben zeker ook benieuwd wat Dr. Nio gaat zeggen. Ik heb vertrouwen dat hij mijn double bubble gaat verhelpen

Ben benieuwd wat jij straks van hem vindt. Ik hou je op de hoogte na mijn correctie en een maatje meer,..

xxx

Ja jij bent nu wel mijn grootste voorbeeld momenteel, zitten samen in de double bubble ( leuke naam voor een nwe attractie in de efteling...) als,het bij jou straks top is heb ik gelijk minder verdriet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.