Ga naar inhoud

Nonky : 12 augustus 2014 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb nog even naar je foto's gekeken, maar ik kan het daar niet terug vinden. Dan is er in korte tijd misschien veel vocht verdwenen waardoor het nu zichtbaar is geworden?

Wat ellendig voor je, ik leef met je mee. Zoiets verdwijnt niet vanzelf, ik hoop dat Nio met een goede oplossing komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even naar je foto's gekeken, maar ik kan het daar niet terug vinden. Dan is er in korte tijd misschien veel vocht verdwenen waardoor het nu zichtbaar is geworden?

Wat ellendig voor je, ik leef met je mee. Zoiets verdwijnt niet vanzelf, ik hoop dat Nio met een goede oplossing komt...

Het zit aan de zijkant vd borst, als ik extreem recht sta borst naar voren zie je het niet. Als ik gewoon sta is het verschrikkelijk. Kan toch niet de bedoeling zijn ... Dan hangt duidelijk de bovenkant boven de prothese....ik had al die tijd al die deuk maar de vpk gaf aan vocht. Nu aan twee kanten zichtbaar. Ja ze kan me nog meer vertellen....ik ga ook geen foto plaatsen want ik wil het niet zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Goed dat je voor een so gaat. Al zit je daar nu natuurlijk ook helemaal niet op te wachten. Ik wil je iig laten weten dat ik ontzettend met je mee leef. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. En Velthuis staat toch zo goed aangeschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je voor een so gaat. Al zit je daar nu natuurlijk ook helemaal niet op te wachten. Ik wil je iig laten weten dat ik ontzettend met je mee leef. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. En Velthuis staat toch zo goed aangeschreven?

Thanks Jen....ja ik dacht ook " veilig" te gaan zeg maar.....

Ongeacht wat ze aanbieden bij Velthuis als oplossing. Ik ben daar nu klaar. Ben benieuwd wat Nio zegt ervan en welke oplossing hij heeft. Dan nog maar een x onder het mes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg te lezen meis je bent altijd naar andere zo positief een plus punt voor jouw.

Maar denk nu even aan je zelf en succes bij Dr. Nio.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Anders ik wel..zo erg! Dit had niet mogen gebeuren!

Maar we hebben allemaal vertrouwen in Nio he? Dus hij zal met een oplossing komen hoor! Ik weet het zeker.

Maar allemaal een beetje raar van jouw pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De afspraak is verzet naar morgen, best handig als de arts erbij is ipv verpleegkundige. Ben echt heel benieuwd welke oplossing hij aandraagt. Ff de professionaliteit van Velthuis testen.....

don't touch mij boobs again darlink! Game over....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh... joh .. Lees je verhaal nu pas ... Dat kan mij ook dan wel indenken dat je er triest van wordt.

He ..bah..

Hopelijk morgen voor je meer duidelijkheid .... Succes Nonky !

enne... :71: en een :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.