Ga naar inhoud

Nonky : 12 augustus 2014 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat je zo een goede zo gehad hebt!!!

Dat van dat broodje vertelt ie tegen iedereen :45:

Ik ben geen broodje gaan eten, al moet ik zeggen dat het wel gekund had :)

Aan de overkant zit een goede broodjeszaak :)

Laat het ff op je inwerken. Maar fijn dat je nu wat zekerheid hebt en weet wat er aan de hand is.

Ga je hiermee nog naar je eigen PC?

Xxx

Ja ik ga hiermee wel naar mijn pc terug. Ik ga er vanuit dat hij met een goed voorstel komt om dit op te lossen. Maar hij mag mij niet meer opereren.

Beviel dat roesje BB? En ben je echt zo snel al opgeknapt? Ik was zo ziek twee dagen lang, steeds blackout..... En jij bent vier uur onder zeil geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb andere wensen als jou want ik wil juist groot en wat onnatuurlijk ben ik niet vies van, daar is dr Nio veel geschikter voor.

Onlangs is hier nog een tengere dame bij wie hij toch 825 in tenger lijf heeft gestopt en haar borsten vind geweldig.

Ook schijnt hij af en toe een spleetje te creëren.

Maar bovenal wil ik ditmaal graag de 2 " beste" hebben gezien,

Helaas zit Plovier net te ver weg anders was ik daar ook nog een bakkie gaan halen.

Vorige borstvergroting heb ik gekozen voor de eerste die via Google eruit kwam rollen...dat was ACCZ mooi dacht ik ook nog is bij de deur en gratis consult.

Nou dat kwam mij duur te staan, ik heb nu helaas 1 draaiende prothese.

Ook heb ik anatomisch wat bij mij echt lelijk lijkt., erg naar buiten en boven vlak.

Ik heb toch 380 cc en projectie van 5.6 maar ziet er bij mij uit als een Btje

Vandaar dat ik nu de 800 neem dat zal dan uitpakken als een 600 bij mij..

Een voorstel heeft accz mij trouwens ook gedaan...een wissel voor 2000.00 koopje hè?? Je snapt wel dat ik daar ook niet weer heen ga haha.

Maar in principe staat mijn operatie gepland bij dr. Nio voor 22 jan maar ik sta zeker open voor suggesties bij dokter Deymere.

Wat je ook leest die man schijnt mega aardig te zijn en belangrijkste hij verstaat zijn vak en is wel de grootste is nazorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je gesprek zo goed is gegaan!

Ja het is echt een fijne man waar iedereen zich volgens mij zich op zijn gemak voelt.

Ben zelf ook bij de Meyere geweest en ik heb geen last gehad van de narcose. Het was voor mij ook de allereerste keer dus vond het ook erg spannend, maar het viel me echt 100% mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.