Ga naar inhoud

Nonky : 12 augustus 2014 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Nou het is gedan hoor! Was niet heel zenuwachtig maar wel gespannen. Om 9.30 uur moest ik me melden, nog een x foto's gemaakt en ik kon naar beneden. Dag man, dikke kus en ik naar de uitslaapkamer.

Aangezien ik doodsbang ben voor naalden kreeg k al de zenuwen. Infuus! Gelukkig een bijzonder lief team om me heen die me goed begeleiden. Gelukkig ging alles vlot, kreeg een xta spulleje om rustig te worden. Om 10.00 naar de ok, op et bed gaan liggen en weg was ik!

12 uur weer wakker!PIJN! Snel allerlei medicatie toegediend gekregen. Mijn borsten voelen stijf, ik hoefde nieteens te kijken zo een pijn.

De arts kwam zeggen dat alles goed was gegaan, veel opengemaakt van binnen dus minimaal 48 uur drains.

Ja en dan moet jeopstaan, black-out! Pffff uiteindelijk geplast en om drie uur naar huis. Gelijk n bed gedoken en geslapen.

De nacht redelijk doorgekomen, kan nog steeds niet goed opstaan. Dusnaar de wc is okniet te doe, die is nl beneden.

Morgen de drains eruit halen. Ik heb een bh maat e 85 aan van Veldhuis. Ben natuurlijk benieuwd naar het iteindeljke resultaat. Bedankt voor alle steun van iedereen, erg lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 8 dgn po. Borsten zijn nog met vocht maar het gaat langzaam weg. Het wordt mooi hebben ze gezegd, ben er zelf nog erg mee in.....oja is dat wel zo....

Ik zie alleen maar vochtbulten aan de zijkant dus heb ovale horizontale borsten. Mijn man zegt dat het echt wel mevalt, maarja dat is niet zijn tiet he?

Ik heb me er aan overgegeven en moet gewoon het " geduld is een schonezaak" principe hanteren......

Pfffff, links doet ook zeer door de vele inwendige hechtingen natuurlijk. Rechts gaat beter.... Geduld hebben, nou dáár ben ik goed in...NOT

De verveling slaat ook toe, kan natuurlijk niks belasten en dat voor iemand die altijd bezig is. Echt moeilijk! Vanmorgen mijn huis laten soppen, gelukkig heb ik die luxe nu maarja, ik had het natuurlijk liever zelf gedaan! Poetsen is echt fijn! Ruimt ook mijn hoofd een beetje op.

Dus maar in standje ipad op de bank, kopje thee lukt nog net zelf en dan wacht ik gewoon af....ales voor het goede resultaat! En dan maak ik wel een foto voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de tweede controle gehad. Mooi nieuws is dat alles er echt keurig uitziet volgens de arts. Borsten gaan echt nog veel veranderen, de bult links is absoluut een zwelling door de heftige klus die daar geklaard is. Dat gaat nog helemaal wegtrekken. Over 6 mnd weet je pas het absolute resultaat is mij verteld.

Ik merk ook dat mijn borsten niet meer zo "geschrokken" zijn. Het lijkt alsof ze nu wat kantelen bovenkant iets meer naar binnen waardoor de onderkant meer onderwipt. Is dat het befaamde plop-proces?

Op mn rug slapen moet ik nog ff volhouden. Velthuis adviseert dit tot 4 wkn po te doen om een goed hechting te waarborgen.

De maat vind ik ok prima, draag nu E maar zo ziet het er zeker niet uit. Gewoon netjes, past goed bij mijn lijf en gaat me verder ook niet belemmeren in mijn bewegingsvrijheid! Toch blij dat ik net even een maatje breder heb gekozen....gevoelskwestie....

Vandaag dus twee weken gelden geopereerd maar nog zeker niet fit. Nog ff snel de action ingedoken, wel met een assistent om te sjouwen! Nu merk ik dat mijn lijf heel moe is, alles doet zeer. Dus weer ff mijn rust pakken......op naar volledig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat alles er keurig uit ziet...

Normaal wil je vaak wat meer tijd voor jezelf, en nu moet het, en dan wil je van alles doen haha..Pff

Ga maar lekker je rust pakken.... zodat alles zo positief door kan blijven gaan...
Ik moet nog 9 dagen wachten pff haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Als ik met mijn vingers over mijn bovenkant borst "wandel" voel ik links aan de zijkant bovenin op de prothese een soort verdikking, schijfje. Het beweegt maar voelt bobbelig aan. Ongeveer cm of 5, best groot he?

Het is mijn linker borst die zowiezo een flinke klap heeft gekregen met de operatie. Pocket is aangepast en er is veel weefsel en kapsel weggehaald... Mijn grootste angst is nu dat het nu al inkapselt, dat heb ik natuurlijk eerder gehad. En ik heb daar natuurlijk ook wel rekening mee gehouden.....Zou dat zo snel al kunnen? Di as ben ik 4 weken geleden geholpen. Ik ga maandag wel even bellen met de arts. In die borst zit ook nog veel vocht. Ik hoop zo dat het niet hard blijft.....of harder wordt.....

Herkent iemand zich hierin? Graag je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik denk dat dat opgezet klierweefsel is.... Op 1 plek zo een 'kapselschijf' kan ik me niet voorstellen. Wat het wel nog zou kunnen zijn is een de spier die op dat punt wat geïrriteerd is. Heb je er last van?

Nog maar ff niet masseren...

Het beste ff navragen aan arts idd.. Maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik denk dat dat opgezet klierweefsel is.... Op 1 plek zo een 'kapselschijf' kan ik me niet voorstellen. Wat het wel nog zou kunnen zijn is een de spier die op dat punt wat geïrriteerd is. Heb je er last van?

Nog maar ff niet masseren...

Het beste ff navragen aan arts idd.. Maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

Xx BB

Ja idd, zou klier kunnen zijn. Ik ga maandag maar eens bellen of ik langs mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wrijf wel veel over mn borsten en duw een beetje de borstspieren in, die zijn wat stram, kan dat kwaad Geen massages ofzo. Meer een beetje trippelend....alles,voelt stram en ik heb het idee dat de doorbloeding wel,wat beter kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Esmiralda!

Hoe gaat het, nou ik vind het super moeilijk momenteel! Ik mag nog niks natuurlijk, doe snel te veel merk ik. Ben ook kapot s avonds.....

Mijn borst links is echt nog gezwollen en als ik voorover buk zie ik een hele vochtstrook van mijn oksel tot tepel. Ik heb al een extra consult aangevraagd voor eind september. Ben gewoon niet gerust of het goed komt.. Ik weet dat er veel is gesleuteld maar hetnis gewoon wat lastig. Je gaat beren zien op een gegeven moment....

Heb ook veel spierpijn lijkt wel. Meer dan de eerste weken!

Dus maar weer in de rustmodus en geduld........

Ik vind het best tegenvallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat geduld hebben is niet altijd even makkelijk, maar vaak komt het uiteindelijk wel goed.

Bij twijfel is het helemaal niet verkeerd om een extra consult te doen. Beter 1 te veel dan te weinig toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik heb nu toch ernstig het vermoeden dat er bijbmij double bubble zit. Halverwege mijn borsten, links meer dan rechts, loopt een gleuf. Ik dacht eerder dat dit kwam door het kapsel verwijderen maar geloof nu eerder dat de prothese toch te klein was, te weinig projectie. Ik heb het nog aangegeven! En hoefde mij geen zorgen te maken! Zelfs extra consult hierover gehad.....Ook heb ik naar mijn oksels toe een verdikking vanuit de borst. Exact waar m'n bh zit. Dit was voorheen niet in mijn oude situatie.

Ipv dat het minder wordt lijkt. Het erger te worden.

Ik heb zo hard staan huilen vandaag! Het ziet er niet uit! Ik heb een extra consult 23 sept en een SO aangevraagd bij Nio. Ik haat dit! Ben al zo lang uit de running en nu dit! Heb al jaren gewacht met wisselen omdat ik het zo eng vind. En dan nu maar afwachten wat de velthuis hier mee gaat doen. Ik laat me in ieder geval niet meer opereren door deze dokter, vertrouwen is gelijk weg!

Oh ik ben er helemaal ziek van....barbapappatieten zijn het nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.