Ga naar inhoud

Nonky : 12 augustus 2014 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Ja barb, ik denk dat ook zo. Heb steeds maar 600 cc in mijn hoofd.......dat moet zat vullen lijkt me. Maar eens afwachten of ik het goed gezien heb met mn timmermansoog.....( whhaaa toch weer een man :45: )

Whahaahaaa...timmerMANsoog...nonkytje toch...je bent me der ook 1!!!

Ja,600cc zal al een heel pak beter worden...en nio kennende....komt goed!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha, ha,.. attractie bij de Efteling. Als ze ons maar niet naast het lavendorp zetten :3:

Verdriet na een BV weet ik alles van. Eerst ben je heeeel blij en dan,... :69:

iedereen om je heen zegt dat het zo mooi is, maar ze zien het niet als ze uit het tietennetje zijn,..

Wil je ook groter,.. 600 cc wow. Super. Dat is wat ik eerst wilde nemen,... tot ik weer ging twijfelen.

Heb heel de administratie van de Parkkliniek weer op zijn kop gezet. Konden jullie van het Forum maar mee kijken en chatten tijdens het consult :57:

Je zit daar toch alleen te beslissen wat je wilt, maar al die twijfels,.. Je kan helaas niet naar het resultaat kijken zoals het wordt.

Belangrijkste is dat die double bubble wordt verhopen. Maar als je dan ook nog wat extra cc mag,...

Ik heb best een brede borstkas, dus bij mij komt het aantal cc wel goed uit denk ik. Van zoveel factoren afhankelijk.

Heb nu 80D of 75E past allebei. Na mijn operatie kan ik in ieder geval niet bij H&M of New Yorker terecht voor mijn BH's. Denk ik :blink:

Ben zo benieuwd Nonky wat Dr. Nio gaat zeggen,.. Tel de dagen af.

En ik hou je op de hoogte na mijn operatie,..

Maar dat duurt helaas nog even. Moest het plannen na de herfstvakantie ivm mijn werk,..

Tot snel

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dat er maar veel complicaties zijn de laatste tijd! Je leest het hier steeds meer. Bizar toch, de artsen die steeds meer routine krijgen in dergelijke ingrepen, maar toch zoveel verkeerde inschattingen en fouten maken.

Misschien juist door die routine?

Ik was zelf ook al binnen drie kwartier geopereerd en terug op zaal.. Misschien toch die routine waardoor ze wat te snel te werk gaan?

Of steeds meer pechvogels die zich melden...?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste dames, om 1800 uur kon ik dan eindelijk de gouden hand van dr Nio vasthouden...

Eerst alles verteld de inns en outs en ook de opties die dr van der Meulen aanbood.

Advies Nio: prothese lijkt wel gedraaid, gekanteld...(volgens mij niet, eerder verkeerd geplaatst maargoed..hetnis niks veranderd met de eerste dag...)

Waarom anatomisch? Rond is beter voor u, ik kan het mooi maken mits u groot genoeg neemt. 600 cc, liever 700 cc. Eurosiliconen. En waarom dual plane? Ik zal het nu ook doen,plaats ze lager zodat de onderkant ook opvult. Hierdoor krijg ik wel het lidteken wat er nu zit op de borst zichtbaar....liften is helemaal niet nodig. U hoeft niet bang te zijn dat de prothese doorzakt...das dan 4750 euro....

Ok! Das duidelijk, nog ff 300 cc in mn bh gepropt maarja, daar kan je ook niks van zeggen...

Mmm...ik weet het nOg niet. De 22e naar demeyere. Ben benieuwd wat hij adviseert...

Wordt vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Op zich wel goed nieuws toch? Behalve dan de prijs en je moet ze dan wel zo groot willen?!

Zo groot wordt het niet bij mij....ik ben zelf ook groot, neem syl, die is klein en krijgt 400, dan kan bij mij makkelijk 700... Nu is ook maar de helft van mijn borst gevuld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames, om 1800 uur kon ik dan eindelijk de gouden hand van dr Nio vasthouden...

Eerst alles verteld de inns en outs en ook de opties die dr van der Meulen aanbood.

Advies Nio: prothese lijkt wel gedraaid, gekanteld...(volgens mij niet, eerder verkeerd geplaatst maargoed..hetnis niks veranderd met de eerste dag...)

Waarom anatomisch? Rond is beter voor u, ik kan het mooi maken mits u groot genoeg neemt. 600 cc, liever 700 cc. Eurosiliconen. En waarom dual plane? Ik zal het nu ook doen,plaats ze lager zodat de onderkant ook opvult. Hierdoor krijg ik wel het lidteken wat er nu zit op de borst zichtbaar....liften is helemaal niet nodig. U hoeft niet bang te zijn dat de prothese doorzakt...das dan 4750 euro....

Ok! Das duidelijk, nog ff 300 cc in mn bh gepropt maarja, daar kan je ook niks van zeggen...

Mmm...ik weet het nOg niet. De 22e naar demeyere. Ben benieuwd wat hij adviseert...

Wordt vervolgd.....

Oei,daar hangt wel een schoon prijskaartje aan vast zeg...

Kan me voor stellen dat je daar ff van moet bekomen...en dan ook nog eens veel groter dan je in gedachte hebt plus een litteken dat zichtbaar zal blijven...ik had iets anders verwacht eerlijk gezegd...

Ik hoop dat demeyere een uitkomst biedt...liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, niet echt wat je gehoopt had dus? Nio wil iedereen bigboobs aansmeren;-)

Wat zegt idd je eigen pc er van?

Mijn pc wil liften of lipofilling. Maar aangezien ik ervan overtuigd ben dat de protheses niet goed zitten sla ik die even over, geen vertrouwen in die oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei,daar hangt wel een schoon prijskaartje aan vast zeg...

Kan me voor stellen dat je daar ff van moet bekomen...en dan ook nog eens veel groter dan je in gedachte hebt plus een litteken dat zichtbaar zal blijven...ik had iets anders verwacht eerlijk gezegd...

Ik hoop dat demeyere een uitkomst biedt...liefs xxx

Ja barb, we kijken even over de grens xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Nonky,

Ben benieuwd wat dr. Demeyere gaat zeggen.

Bij de Parkkliniek krijgt je de kosten van de BV en nog een toeslag voor >500 cc.

Kreeg ook een aardig prijskaartje, maar ook veel korting omdat ik 2 keer eerder in de Parkkliniek ben geholpen.

De vraag is of je nu tevreden bent met het volume.

Als mijn borsten nu goed waren had ik nooit een nieuwe operatie overwogen. Maar gezien ik toch de operatietafel op moet,... dan maar weer wat meer.

Heb wel de garantie dat we nu doorgaan tot het een mooi resultaat is.

Wel wat duurder, maar ze staan ook voor resultaat en als je klachten hebt staan ze ook voor je klaar. Ik kan het weten.

Neem je tijd om alles te overwegen. Wat je goed doet is bij meerdere PC's op consult te gaan. Ik blijf je volgen en hoop dat je over een paar maandjes ook tevreden in de spiegel kijkt. Over twee weken ben ik net geopereerd, dus je hoort van me hoe het resultaat is geworden.

Dikke xxxx

Moana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Vandaag afgereisd naar het Belse voor een second opinion bij Demeyere.

Wat een ongelooflijk vriendelijke man, dat als eerste. Hij vroeg naar mijn wens, waarom was ik daar. Zonder namen te noemen heb ik netjes uitgelegd dat ik niet tevreden ben. Hij gaf direct aan dat hij niet achter de spier wilde plaatsen. Maar even het shirt uit, dan zien we waar we over praten...

En idd, mijn timmermansoog heeft mij niet in de steek gelaten. De protheses zitten niet in het midden van de borst, kan haast niet anders door de methode dual plane volgens Demeyere, maar mooi is het niet zo. Ook niet goed opgevuld onderin. Dus maw protheses te klein gekozen door de arts. En waarom anatomisch?

Nog even voor de spiegel gestaan en hij probeerde uit te leggen wat het resultaat zou worden. Manlief kreeg ook wat instructies zodat hij eventueel kan meebeslissen tijdens de operatie. Of ik ook wat voorbeelden wilde meenemen, dan kon hij daar rekening meehouden.

De narcose is ook heel anders dan in Nederland, eigenlijk krijg je een continue toevoeging van pijnstilling in combi met een zware roes, geen intubatie in de keel, geen beademing. Het resultaT hiervan is dat je minder last hebt van de "narcose". De meesten gaan even een broodje eten?.??? Na de operatie!

Ok! Nou zal mij benieuwen. Ook wilde hij een objectieve notitie meegeven tov de so. En de oplossingen die mijn arts aangeeft waren absoluut niet aan de orde. Dus geen lift, geen lipofilling. Geen oplapwerk dus. Wat wel? Passen met pasprothese tijdens de operatie, hij meet eerst de borst op van binnen en dan gaan we passen en meten tot het juiste gewenste resultaat daar is. Vermoedelijk rond de 600 cc. Had ik ook al steeds in mn hoofd.....

Operatie duurt een uurtje en na de operatie een half uurtje bijkomen? En dan naar huis? Oja en kapselvorming wordt gratis verwijderd in de toekomst...?

Dames, het gevoel is goed, de borsten die ik tot nu gezien heb zijn prachtig. Ik denk dat ik het wel wil doen door hem. Februari dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat geweldig he dit nieuws!!!ben helemaal happy voor je!!!

Jij krijgt gewoon de borsten die je altijd al wou en idd zonder oplapwerk...jeeeeeuuuj!!!

Ow veeel beter he zon 'slaaproes'...ben je veel sneller wakker van en geen kater gevoel zoals je wel kan hebben van een normale narcose...super!!!

En dat het zo'n vriendelijke man is das maar mooi meegenomen he!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed nieuws!

Ik vind persoonlijk op de spier ook altijd mooier.

Bij alles wat ik doe spant mijn spier zich aan en is echt niet mooi,

lijkt mega fake.

Maar goed ik heb weinig keus maar als ik wel de keus had zou ik absoluut voor doen.

Dokter Demeyere is en goede keus die absoluut goed in zijn vak schijnt te zijn.

Ik ga in nov bij hem op consult ben ook erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat geweldig he dit nieuws!!!ben helemaal happy voor je!!!

Jij krijgt gewoon de borsten die je altijd al wou en idd zonder oplapwerk...jeeeeeuuuj!!!

Ow veeel beter he zon 'slaaproes'...ben je veel sneller wakker van en geen kater gevoel zoals je wel kan hebben van een normale narcose...super!!!

En dat het zo'n vriendelijke man is das maar mooi meegenomen he!!!

Xxx

Ja ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat. Gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo een goede zo gehad hebt!!!

Dat van dat broodje vertelt ie tegen iedereen :45:

Ik ben geen broodje gaan eten, al moet ik zeggen dat het wel gekund had :)

Aan de overkant zit een goede broodjeszaak :)

Laat het ff op je inwerken. Maar fijn dat je nu wat zekerheid hebt en weet wat er aan de hand is.

Ga je hiermee nog naar je eigen PC?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.