Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Duurt nog even meid.. ik kon ook pas 2 september terecht voor m'n eerste controle.

Hopelijk hoort het er allemaal bij en gaat het gewoon over!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 7 months later...

Lang geleden dat ik hier nog iets heb gepost...de tijd vliegt toch he...

Tot hier toe ben ik heel blij met men boobs...de pijntjes zijn verdwenen en heb een tijdje gespeeld met het idee om groter te gaan maar daar ben ik van af gestapt...vind ze groot genoeg haha... :P

Verder zijn ze heel erg soepel geworden,en voelen ze aan alsof ze van mezelf zijn,dat zware gevoel van in het begin is ook weg,thank god haha...je went aan alles :D Er worden me vaak vragen gesteld of ik geen spijt heb dat ik zoveel cc heb genomen en of ik er geen last van heb,ik kan jullie verzekeren dat ik nog geen seconde spijt heb gehad,kheb tot hier toe geen enkel probleem met men boobs en ik kan nog door elke deur haha :D met grotere protheses krijg je ook geen rug of nek klachten een prothese weegt minder dan echt borstweefsel,dus dames met dezelfde cup als ik maar met "echte boobs" kunnen daar dan weer wel last van hebben...

Het fabeltje dat je niet meer op je buik zou kunnen slapen wil ik hierbij ook voor eens en voor altijd ontkrachten...ik slaap bijna elke nacht op men buik zonder problemen :1: Wel met een sportbh aan uiteraard...

Ik ben sinds kort begonnen met krachttraining,geen idee wat dat voor effect op men boobs gaat hebben maar dat zien we wel...voor nu gaat het allemaal goed en ondervind ik geen last tijdens of na het trainen...ik ga proberen om hier af en toe weer wat neer te schrijven zodat geintresseerden onder jullie mee kunnen volgen wat krachttraining doet met onze boobs,natuurlijk is dat geen maatstaf voor iedereen,elk lichaam reageerd weer anders he...

Zo,dat was men update weer voorlopig...tot gauw..

Liefs Barb :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.