Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

En meis hoe gaat het ondertussen met jou?

Heeey :1:

Lief van je om aan me te denken....:-)

Met mij gaat het eigenlijk heel goed...men boobies genezen super,kan al zo goed als alles weer doen,behalve stofzuigen doe ik alles...

We zitten ook midden in een verhuis,ben volop aan het inpakken,afbreken en weg gooien!!!

Heel gedoe en vrij onverwacht...

Maar kijk er enorm naar uit om te verhuizen....:-) de laatste week van December zijn we weg!!!

Men boobies zijn al goed op hun plekje aan het komen merk ik,men bh's zitten beter(wel moeten gaan ruilen want ze zaten te klein haha)

Heb nu een I cup... :1:

Ze zijn ook alweer een stuk soepeler geworden,men littekens genezen mooi,gisteren had ik wel wat last,beetje prikkend branderig gevoel maar volgens Plovier was dat normaal,hoort bij de heling van het litteken...:-)

Ik slaap volledig op men zij een hele nacht en heb er geen last meer van,al goed want dat rug slapen was een ware hel!!!

Men martelband mocht ik uit laten en in eerste instantie was ik daar heeeeel blij mee maar het voelt veiliger als ik hem draag tijdens het inpakken en zo dus heb hem alweer aan... :45:

Echt een liefde-haat verhouding hahaha :1:

Af en toe draag ik een gewone bh maar eerlijk gezegd zit men sportbh het lekkerst....

Verder ben ik nog steeds enorm happy dat ik voor men wissel gegaan ben...de beste beslissing ever....

Kheb zoveel meer zelfvertrouwen nu!!! Zaaaalig!!!

En alles past gewoon mooier nu( behalve men leren jasje dan hahaha)

En,hoe doen jouw dames het ondertussen???

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey :1:

Lief van je om aan me te denken....:-)

Met mij gaat het eigenlijk heel goed...men boobies genezen super,kan al zo goed als alles weer doen,behalve stofzuigen doe ik alles...

We zitten ook midden in een verhuis,ben volop aan het inpakken,afbreken en weg gooien!!!

Heel gedoe en vrij onverwacht...

Maar kijk er enorm naar uit om te verhuizen....:-) de laatste week van December zijn we weg!!!

Men boobies zijn al goed op hun plekje aan het komen merk ik,men bh's zitten beter(wel moeten gaan ruilen want ze zaten te klein haha)

Heb nu een I cup... :1:

Ze zijn ook alweer een stuk soepeler geworden,men littekens genezen mooi,gisteren had ik wel wat last,beetje prikkend branderig gevoel maar volgens Plovier was dat normaal,hoort bij de heling van het litteken...:-)

Ik slaap volledig op men zij een hele nacht en heb er geen last meer van,al goed want dat rug slapen was een ware hel!!!

Men martelband mocht ik uit laten en in eerste instantie was ik daar heeeeel blij mee maar het voelt veiliger als ik hem draag tijdens het inpakken en zo dus heb hem alweer aan... :45:

Echt een liefde-haat verhouding hahaha :1:

Af en toe draag ik een gewone bh maar eerlijk gezegd zit men sportbh het lekkerst....

Verder ben ik nog steeds enorm happy dat ik voor men wissel gegaan ben...de beste beslissing ever....

Kheb zoveel meer zelfvertrouwen nu!!! Zaaaalig!!!

En alles past gewoon mooier nu( behalve men leren jasje dan hahaha)

En,hoe doen jouw dames het ondertussen???

:53:

Oh super te lezen dat alles goed gaat!

Omg een I cup haha ze zijn natuurlijk ook echt groot!"

Ik was al verschoten van mijn D haha

Oh een hele nacht op m'n zij slapen lukt me nog niet hoor zeker niet in m'n waterbed

Hier zo op de zetel gaat wel

Ja die liefde haat verhouding ken ik heb nu ook al paar dagen terug sport bh aan (m'n boobies konden niet zo goed tegen de rillingen vn m'n griepje)

Maar vond het wel leuk afgelopen zaterdag lingerie te kopen

Omg wat een keuze de vrouw vn de lingeriewinkel bleef maar uit halen

Je kan nu alles aan zei ze wat een luxe probleem :D

Voor de rest okidoki kan ook alles terug maar ben toch nog voorzichtig probeer niet te overbelasten dus uren strijken laat ik nog even achter wegen

Maar wat uit de kast nemen geeft geen probleem ;)

Bij mij zijn ze ook aan het veranderen (als ik mijn vriend moet geloven toch zei me net nog toen ik uit de douche kwam oh ze zijn kleiner geworden - euhm pardon? Haha - en fel gezakt- nog niet genoeg naar mijn menig maar ik heb geduld he :D) voelde het vandaag nog aan m'n sportbh die zit ineens anderser..

Ben ook sinds juist begonnen met dermatix littekencreme te smeren ben eens benieuwd als het wat gaat uithalen

Oh een verhuis leuk wel hectisch denk ik zo net coor de feestdagen niet?

Maar als je er zin in hebt is het geweldig natuurlijk!

Weer fijn herinrichten en mss verf kiezen?

Super veel succes ermee ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbbb!!!!!

sorry sorry ben de laatste tijd nog amper online! kom af en toe ff snel spieken, maar das met me telefoon en das zo klote om mee te reageren...

hoe gaat het met je? en met je boobs uiteraard?

en ben je der al achter wat android is?? :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oeps!!! Deze berichten had ik over het hoofd gezien blijkbaar...shame on me

Ondertussen gaat het super met mij en men boobs...kheb van niks geen last meer,kan alles weer normaal doen,slaap op men buik(wel met twee kussens onder men hoofd anders plet ik men boobs haha):45:

Ze hebben een hele verhuis met sleuren,tillen,schilderen etc doorstaan dus mag wel zeggen dat ze mooi genezen zijn!! :1:

Ook men littekens zien er goed uit...Plovier maakt mooie littekens:-)

Ondanks dat ik een boost voor men zelfvertrouwen kreeg door deze wissel ben ik helaas nog niet tevreden over de grootte...

En dan vooral hoe het eruit ziet in men kleding...gewone kleding wel te verstaan,want in topjes en strakke t-shirts is het 'hoppa,in you're face' hahaha :45:

Maar in men dag dagelijkse kleding is het net als voor men wissel in mijn ogen...al moet ik nu geen bh meer aan om dat effect te krijgen,toch prikt het feit dat ze toch niet zo groot zijn geworden als dat ik in gedachten had.

En zeggen dat ik zoooo verschrikkelijk hard heb getwijfeld over het aantal cc etc....

Dus dames...mijn borstvergrotingen avontuur zit er nog niet op...

Hoeveel cc ik juist wil weet ik nog niet maar wil toch zeker een grote cupmaat omhoog( op het oog he)

Één ding staat vast...Plovier heeft aan mij een vaste klant,zoiezo wil ik weer door hem geholpen worden...wanneer weet ik nog niet...kga eerst goed uitpluizen wat ik wil...

Tips zijn welkom!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Poeh dat hier en daar een lastige steek of prikkels heeft bij mij zeker een jaartje geduurd of misschien nog wel wat langer.

Die zenuwen zijn duidelijk traag genezende dingen..

Maar was elke keer wel weer blij als ik een steek of prikkel kreeg want dan wist ik dat de zenuwen nog bezig waren met genezen :)

Heb nu uiteindelijk geen gevoelloze plekjes meer.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey lady's....

Zoals de Belgische meiden hier misschien al wel weten verdwijnt Mooi en meedogenloos(the bold and the beautiful)van het Vlaamse scherm....ik als trouwe kijker ga hier niet mee akkoord,vindt het schandalig dat één van de langst draaiende soaps moet plaats maken voor 101 programma's die gaan over hoe vaak en hoe we met zen allen sex moeten hebben...Komaan!!!! Als we dat nog niet uitgevogeld hebben nu scheelt er iets he.... :45:

Willen jullie hier http://www.petities24.com/mooi_en_meedogenloos_moet_op_de_belgische_televisie_blijvenpetitie tekenen ook al komen de meesten hier uit Nederland...

Jullie zouden er veel trouwe B&B fans mee helpen...

Alvast bedankt... :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je logje even doorgelezen.. Heftige berichten wel.. maar ook een mooi operatieverslag! Laat me wel weer twijfelen.. ga ik 700cc wel genoeg vinden.. pfff. Nog precies4 weekjes, dan zitten ze rond deze tijd er bij mij ook in.. spannend!

Heb de petitie getekend.. wat een naam zeg :P gelukkig is de serie zelf niet vertaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je logje even doorgelezen.. Heftige berichten wel.. maar ook een mooi operatieverslag! Laat me wel weer twijfelen.. ga ik 700cc wel genoeg vinden.. pfff. Nog precies4 weekjes, dan zitten ze rond deze tijd er bij mij ook in.. spannend!

Heb de petitie getekend.. wat een naam zeg :P gelukkig is de serie zelf niet vertaald!

Heeeey

Ja sommige berichten gingen over onderwerpen die me nu nog steeds raken,heb ze zelf vorige week nog eens door gelezen en de tranen bengelden weer over men wangen...

Maar goed...dankje voor het tekenen van de petitie...echt heel lief!!!

Aaaaaaaah spannend he zit er nu wel heel dicht aan te komen voor je... :1:

Er zijn hier dames met 700 cc die echt een pracht resultaat hebben,kijk maar naar BlueBlue of Jenniffer en er zijn er nog...

Hangt wat af van je lengte en gewicht hoe groot ze bij jou zullen gaan worden he,ikzelf ben 173m en weeg 60 kilootjes...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, kan ik me voorstellen.. en ik denk dat dat altijd wel zal blijven! Het meemaken van zulke heftige situaties laat je nimmer koud.

Ja pfoeh, ik heb al heeeeeeeeeeel wat boobs gezien haha. Ik ben zelf 1.50cm en 53kg. De jouwe zijn echt prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.