Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Miranda80-03

En vandaag twee weekjes PO.... :1:

Feeling good!!!

Goed zo Barb!! wat fijn dat het nu zo goed gaat!! en t kan alleen maar beter! toch echt wel snel gegaan dan! moet je nou ook nog een x terug voor controle??

en trouwens je had gelijk hoor!! zojuist gebeld door Be-Clinic!! ikmag al op 12 januari ipv 23 maart!!! WHOOP!! WHOOP!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plakkers mogen er af met drie weken,dat mag door de huis arts...de draadjes lossen vanzelf op...en binnen zes weekjes terug op controle bij Plovier!!

Ohh super,zie je wel!!!

Er vallen altijd wel wat afspraken af...kan zijn dat ze nog eens bellen hoor voor nog een vroegere datum...deden ze bij mij ook...:-)

Jij mag gaan aftellennnnn!!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts zei dat ze binnen 6 tot 12 weken zouden oplossen vanzelf. Da's lang he? Hij had het over mijn hechtingen in mijn tepelhof, die zijn binnenwaarts gehecht. Mijn wondjes kriebelen ook een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, jij hebt je plakkers er nog op!

Wanneer het litteken helemaal dicht is, verschilt eigenlijk per persoon.. Bij sommigen is het al na een week dat er geen korsten meer op zitten.. Bij anderen vallen er nog korsten vanaf na een week of 5.... Ligt er maar net aan hoe je lichaam geneest :)

Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.