Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Ja heel zeker hoor...vergeleken met week één...wat een verschil!!!

Hoe gaat het nu met jou??

Xxx

Hier ook een pak beter

Slapen doek al sinds zaterdag vrij goed

Alleen zou zo graag es op mijn zij slapen

Moet straks voor de draadjes terug ga ik dan eens vragen of dat mag..

De draadjes trekken ook enorm dus ga blij zijn als ze sffs eruit zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Miranda80-03

Het Barb,

Ik ben ook door Plovier geopereerd, een weekje na jou.

Ik heb ook niet veel last.

Enkel dag 1 hevige pijn.

Ik zou al veel kunnen doen, draai ook al wasjes ofzo.

Maar ik probeer zo weinig mogelijk te doen, en dat is moeilijk.

Man is werken dus netjes is het niet zozeer.

Po 5 reed ik ook al met auto, moest wel, zoon moest naar school.

Had het allemaalveel erger verwacht.

Een zware migraine aanval kost me meer pijn en energie.

Gisteren ineens wel paniekaanval, oei, doe ik niet teveel?

wauw! dat klinkt een stuk sneller als Barb!! ik word pas in maart geopereerd door Plovier, sta op w8lijst, hoop echt dat er eerder plek is!

is er eigenlijk een verklaring dat jij nu zo snel alweer op pad bent en dingen doet, terwijl Barb er bijna 2 weken voor nodig had??

gr, miranda!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja miranda ik was de eerste week suf van de antibiotica waar ik niet tegen kon om 1 of andere reden...heeft geduurd tot ik er andere kreeg...

Vanaf dag zeven Po was ik weer onder de mensen...

Pijn heb ik enkel de eerste dagen gehad,het kwam echt enkel van de medicatie dat ik wat langer out ben geweest haha...ik was zo verschrikkelijk draaierig en moe toen!!!

Maar,achteraf bekeken wel beter zo,anders was ik,mezelf kennende al die eerste week weer druk bezig geweest hier thuis en nu moest ik nood gedwongen in bed blijven...:-)

En al bij al heb ik een super herstel he,ben morgen pas twee weekjes PO...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een pak beter

Slapen doek al sinds zaterdag vrij goed

Alleen zou zo graag es op mijn zij slapen

Moet straks voor de draadjes terug ga ik dan eens vragen of dat mag..

De draadjes trekken ook enorm dus ga blij zijn als ze sffs eruit zijn!

Ja dat op je zij slapen,ik doe dat sinds dit weekend,onbewust in men slaap had ik me opzij gedraaid(toen nog wel rechtop slapend hoor) en deze morgend lag ik plat op men rug...compleet onderuit geschoven hahaha...zaaalig!!

Heb jij zoveel last van je draadjes dan???

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben gisteren uit ellende gaan slapen want ik lig ook normaal in de zetel op mijn zij

En die wondes/draadjes heb ik al last van van het begin!

Vandaag doet het me echt pijn rechts

Hopelijk kan ik als ze eruit zijn ook terug volledig recht lopen

Heb jij ze al uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Barb,

Ik ben ook door Plovier geopereerd, een weekje na jou.

Ik heb ook niet veel last.

Enkel dag 1 hevige pijn.

Ik zou al veel kunnen doen, draai ook al wasjes ofzo.

Maar ik probeer zo weinig mogelijk te doen, en dat is moeilijk.

Man is werken dus netjes is het niet zozeer.

Po 5 reed ik ook al met auto, moest wel, zoon moest naar school.

Had het allemaalveel erger verwacht.

Een zware migraine aanval kost me meer pijn en energie.

Gisteren ineens wel paniekaanval, oei, doe ik niet teveel?

Ja hihi,ken ik dat je teveel zou doen...het gaat ook allemaal automatisch he dat je je leventje terug op pakt...soms wil ik iets doen en denk ik plots'Ow nee dit mag ik nog niet'

Zoals bvb de raam van de keuken open zetten om de poes binnen te laten..onbewust doe je dingen die heel gewoon zijn maar die we nog ff moeten vermijden...wel grappig soms he...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben gisteren uit ellende gaan slapen want ik lig ook normaal in de zetel op mijn zij

En die wondes/draadjes heb ik al last van van het begin!

Vandaag doet het me echt pijn rechts

Hopelijk kan ik als ze eruit zijn ook terug volledig recht lopen

Heb jij ze al uit?

Nee de mijne lossen vanzelf op...moet niets aan gebeuren...heb er eigenlijk ook niet echt last van...ik loop alweer mooi rechtop...

Als je zoveel last hebt,kan het mischien zijn dat je bh rand op je wonden knelt??

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een lipo M, dan een lipo S besteld

Nu deze zit veel strakker, beter dus.

mijn borsten staan nu ook dichter bij elkaar maar is het inkapselen al gebeurd en ga ik nu een ander kapsel maken?,

Po 6 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

De mijne zijn kleiner dan Barb ;-)

Volgens mij doet dat er ook toe.

En ik verdraag wel goed medicijnen, dus alles mooi kunnen nemen.

hahahaha! ja, denk dat dat ook een v d redenen is;) en waarschijnlijk goede medicatie, van te voren weet je ook niet of je wel of niet goed reageert op de antibiotica toch??

fijn om hier iig rekening mee te houden als ik "moet"!! maar ow, wat zal ik het er allemaal voor over hebben......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ja miranda ik was de eerste week suf van de antibiotica waar ik niet tegen kon om 1 of andere reden...heeft geduurd tot ik er andere kreeg...

Vanaf dag zeven Po was ik weer onder de mensen...

Pijn heb ik enkel de eerste dagen gehad,het kwam echt enkel van de medicatie dat ik wat langer out ben geweest haha...ik was zo verschrikkelijk draaierig en moe toen!!!

Maar,achteraf bekeken wel beter zo,anders was ik,mezelf kennende al die eerste week weer druk bezig geweest hier thuis en nu moest ik nood gedwongen in bed blijven...:-)

En al bij al heb ik een super herstel he,ben morgen pas twee weekjes PO...:-)

Xxx

ooohhh, ja!! 2 weken pas!?!? t lijkt ook zoooooveel langer!! wist je van te voren welke medicatie je kreeg? je wist waarschijnlijk dan niet dat j r draaierig enzo van werd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhh, ja!! 2 weken pas!?!? t lijkt ook zoooooveel langer!! wist je van te voren welke medicatie je kreeg? je wist waarschijnlijk dan niet dat j r draaierig enzo van werd?

Nee klopt...ik wist het helemaal niet...het heeft ook geduurd tot ik gestopt was met alle andere medicatie voor ik erachter kwam dat het aan de AB lag...ik nam toen enkel nog paracetamol en de AB dus het kon niks anders meer zijn he...

Maar ik neem normaal nooit medicatie hoor,mischien daarom dat ik er wat gevoeliger aan was...

Jaa twee weken pas...lijkt idd al langer he!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag werd ik wakker van de wekker en lag volledig plat op men rug,ik was dus helemaal onderuit geschoven!!! En weet je wat...heeeeerlijk geslapen!! :1:

Ik neem niks meer in van medicatie sinds een dag of vier nu en dat gaat prima...kheb wel nog steekjes en men borsten voelen nog heel hard en men littekens jeuken,maar niks dat ik niet kan uithouden...:-)

Ik slaap ook al sinds een paar dagen terug volledige nachten door...zaaalig!!!dacht eerst dat er nooit geen einde aan zou komen maar ben nu 13 daagjes PO en gaat echt beter dan verwacht...

Ook ben ik een heel pak mobieler weer,vorige zaterdag een hele voormiddag gaan shoppen en daarna wat gaan eten...voelde heerlijk om weer buiten te komen!!

Ook hier thuis doe ik weer veel,ik zet wasjes op,ga met een doekje over de kasten,kook s'avonds weer zelf,kleed men jongsten aan en uit,verschonen lukt ook weer,en douchen en haren wassen lukt me ook alleen... :1:

Enkel de zware dingen zoals men beebje tillen,stofzuigen,dweilen,bed op maken etc.die doe ik niet...

Scheelt mischien wel dat dit een wissel was,heb hier altijd gelezen dat je herstel dan minder heavy is...zit toch een grond van waarheid in!!!

Liefs Barb :53:

Voor mij was het dan geen wissel maar jouw herstel en alles wat je nu weer kan doen (en nog niet) klinkt mij ook heel bekend in de oren hoor! Ook sinds zondag geen medicatie mee nodig en alles wat je noemt gaat bij mij ongeveer hetzelfde. Sinds vandaag is schoonmams ook weer naar huis en is het met de kleinste even behelpen (die wil ik echt nog niet tillen) maar mijn oudste zoon van 10 kan daar weer goed bij helpen. Verschonen en verkleden gaat op de grond en hij loopt zelf de trap op. Alleen dan even in en uit zijn bed, dat gaat niet.

En toen ik daarstraks een slapend kind in de auto had, nadat we oma naar de trein hadden gebracht (autorijden gaat dus ook alweer prima) heb ik noodgedwongen een half uur bij de school van de oudste twee gestaan, want ik kon hem niet uit de auto tillen natuurlijk. Maar het komt allemaal wel goed, je wordt er idd heel inventief van. En hoe lief schoonmams ook was met helpen, ze doet toch alles anders en daar word ik dan helemaal kriebelig van! Kan niks meer vinden in mijn kasten en de was ligt er heel anders opgevouwen in nu, brrr. Maar ja, toch heel lief dat ze zo heeft geholpen natuurlijk. Gisteren ook weer gewerkt, ging ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was het dan geen wissel maar jouw herstel en alles wat je nu weer kan doen (en nog niet) klinkt mij ook heel bekend in de oren hoor! Ook sinds zondag geen medicatie mee nodig en alles wat je noemt gaat bij mij ongeveer hetzelfde. Sinds vandaag is schoonmams ook weer naar huis en is het met de kleinste even behelpen (die wil ik echt nog niet tillen) maar mijn oudste zoon van 10 kan daar weer goed bij helpen. Verschonen en verkleden gaat op de grond en hij loopt zelf de trap op. Alleen dan even in en uit zijn bed, dat gaat niet.

En toen ik daarstraks een slapend kind in de auto had, nadat we oma naar de trein hadden gebracht (autorijden gaat dus ook alweer prima) heb ik noodgedwongen een half uur bij de school van de oudste twee gestaan, want ik kon hem niet uit de auto tillen natuurlijk. Maar het komt allemaal wel goed, je wordt er idd heel inventief van. En hoe lief schoonmams ook was met helpen, ze doet toch alles anders en daar word ik dan helemaal kriebelig van! Kan niks meer vinden in mijn kasten en de was ligt er heel anders opgevouwen in nu, brrr. Maar ja, toch heel lief dat ze zo heeft geholpen natuurlijk. Gisteren ook weer gewerkt, ging ook goed.

Ohh maar suus op jouw herstel was ik stiekem een beetje jaloers hoor...jij kon/deed de eerste week al veel terug waar ik toen enkel maar van kon dromen... :1:

Ja haha,ken ik dat kriebelig gevoel dat alles anders word gedaan tegenover dat ik het zelf zou doen...Verschrikkelijk he!!!

Iedereen doet hier nochtans echt zijn best hoor maar tis toch net wat beter gedaan als je het zelf doet he!! Hahaha

Maar...al bij al valt dit me echt goed mee...had me voor bereid op het ergste dus kan hier enkel maar blij mee zijn!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook waar, bedoelde dat die laatste dagen herkenbaar zijn. Jij was idd de eerste dagen nog wat slap/duizelig en dat had ik niet. Maar uiteindelijk zijn we nu even ver in herstel zo te lezen, fijn hoor. Het kan altijd erger, we boffen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het inkapselen al gebeurd? Ben nu Po 6 dagen

Een kapsel maken om de protheses duurt 6 weken, daarom dien je 6 weken rustig aan te doen. Anders kan het voorkomen dat je te veel kapsel aanmaak, wat weer kan leiden tot complicaties.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het inkapselen al gebeurd? Ben nu Po 6 dagen

Het inkapselen duurt idd 6 weken. Maar het is niet zo dat je na 6 dagen een ander kapsel gaat aanmaken als je een andere sportbh gaat dragen :) Ook niet als je borsten daar anders in zitten dan in je andere bh :)

xx

En barb!!

Wat super dat het zo goed met je gaat!!! Echt fijn :53:

Die duizeligheid eindelijk kwijt, en lekker weer wat dingetjes kunnen doen. Wat moet je anders met je vrije tijd he? Je kunt ook niet heel de dag alleen maar op bf zitten, toch? :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het inkapselen duurt idd 6 weken. Maar het is niet zo dat je na 6 dagen een ander kapsel gaat aanmaken als je een andere sportbh gaat dragen :) Ook niet als je borsten daar anders in zitten dan in je andere bh :)xxEn barb!!Wat super dat het zo goed met je gaat!!! Echt fijn :53:Die duizeligheid eindelijk kwijt, en lekker weer wat dingetjes kunnen doen. Wat moet je anders met je vrije tijd he? Je kunt ook niet heel de dag alleen maar op bf zitten, toch? :45:xxx

Whahahaha...nee precies... :44:

En dan doet die site het opeens niet meer en dan sta je daar he!!! :45:

Nee echt ben blij dat men herstel zo vlotjes verloopt!!!

(Ik hou hout vast hoor)

Had er wat bang voor eerlijk gezegd maar was nergens voor nodig... :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.