Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Hey barb!

Ik denk: er komt een update! Maar nee hoor :45:

Voor jou teken ik die petitie wel hihi, gekke Belgen ook.... Is Goedele liekens eindelijk oud genoeg om van de tv gehaald te worden, hebben ze zeker weer een nieuwe 'goeroe' gevonden... En dan ook nog in de plaats van 'mooi en meedogenloos'. Het moet niet gekker worden!! :131:

Hihi

Hoe is het met je? Krijg ik die uitgebreidere pb nog, of zal ik jou eerst terug pb'en? Haha ;)

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey mop,

Je petitie is getekend hoor!

Zou ook niet willen dat hij hier n Nederland van de buis gaat, hahah vond het al verschrikkelijk toen as the world turns ermee stopte

xxx

Haha thankx babe geweldig!!

Ja waar halen ze het vandaan he om dit zomaar na forever te schrappen van hun programma...pfff

Het lef van sommige mensen :45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barb!

Ik denk: er komt een update! Maar nee hoor :45:

Voor jou teken ik die petitie wel hihi, gekke Belgen ook.... Is Goedele liekens eindelijk oud genoeg om van de tv gehaald te worden, hebben ze zeker weer een nieuwe 'goeroe' gevonden... En dan ook nog in de plaats van 'mooi en meedogenloos'. Het moet niet gekker worden!! :131:

Hihi

Hoe is het met je? Krijg ik die uitgebreidere pb nog, of zal ik jou eerst terug pb'en? Haha ;)

Liefs :53:

Hahahaha ja ohhw,die update zit er aan te komen hoor en die pb ook...I promise!!!

Ohh helemaal super dat je ook getekend hebt... :1:

Thankx sweety you're the best!!

Tis toch wat he,volg je al van kinds af aan een soap,en halen ze die van de ene op de andere dag van het scherm af...Whaaaaaaaaaaat?!

Omdat zogezegd enkel oudere mensen ernaar kijken,grof toch??

Die mensen tellen niet mee dan ofwat?

Ik ken trouwens genoeg 'jonge'mensen die ernaar kijken,elke dag trouw op post...mijn kids inclusief hahaha(onder lichte dwang) ssssssstt... :45:

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de petitie ondertekend, ohwja en UP ;)

Hahaha,idd UP!!! :1:

Thankx babe,super tof van je :53:

Klinkt mischien stom voor iemand die geen fan is van die soap,maar ben er mee opgegroeid...is er met de paplepel mee ingegeven hahaha...en dan schaffen ze dat van de ene op de andere dag af...doodzonde :-(

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heeeey babe's...

Ik ga toch maar een afspraak maken bij Plovier...heb de laatste weken erg veel last van men rechterborst.

Er is niks aan te zien maar ik heb afwisselend een branderig stekend zeurdend gevoel erin dat ik niet kan verklaren...na acht maand po vind ik dit toch verdacht.

Ook heb ik als ik op men rug lig zonder bh dat men boobs naar men oksels vallen, dit had ik in het begin al een beetje maar nu is het gewoon pijnlijk als ze zo opzij vallen...ook vind ik het niet mooi.

Ben benieuwd wat Plovier ervan zegt... :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy girl!

Wat naar dat je last hebt! Is inderdaad "verdacht".. zou niet moeten kunnen toch?

Ik ben ook benieuwd wat Plovier zegt.. houd ons op de hoogte als je wilt!

Beterschap toegewenst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar :)

De steken en zeurend gevoel waren bij mij herstellende zenuwen dit heeft bij mij wel tot 2jaar PO geduurd.

Heb nu nog maar af en toe een steekje, maar niet meer zo heftig.

Als ik op m'n rug lig zonder bh gaat het bij mij inderdaad ook pijn doen, dit begon bij mij nadat de borstspier zich begon te ontspannen idd na enkele maanden.

Dit is het trekken van de borstspier. Doordat de silicone opzij 'valt' richting je oksel trekt de borstspier aanhechting aan het borstbeen en dat doet met zon 'gewicht' op het laatst pijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar :)

De steken en zeurend gevoel waren bij mij herstellende zenuwen dit heeft bij mij wel tot 2jaar PO geduurd.

Heb nu nog maar af en toe een steekje, maar niet meer zo heftig.

Als ik op m'n rug lig zonder bh gaat het bij mij inderdaad ook pijn doen, dit begon bij mij nadat de borstspier zich begon te ontspannen idd na enkele maanden.

Dit is het trekken van de borstspier. Doordat de silicone opzij 'valt' richting je oksel trekt de borstspier aanhechting aan het borstbeen en dat doet met zon 'gewicht' op het laatst pijn.

X

Heey babe...

Ohh dus als ik het goed heb is alles wat ik ervaar normaal?

Zou wel een hele opluchting zijn :1:

Blijft wel een feit dat ik het zonder bh bijna niet uit hou van de pijn, voor alle zekerheid maak ik toch een afspraakje bij Plovier...

Thankx voor je reactie :1:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dus als ik het goed heb is alles wat ik ervaar normaal?

voor alle zekerheid maak ik toch een afspraakje bij Plovier...

Nou ja om zoveel CC silicone op de borstkas te hebben, is natuurlijk niet normaal maar wel mooi

Normaal zijn we dus niet meer, haha.! :)

Maar ik herken het wel en heb het ook wel bij anderen (slanke meiden, hoog aantal CC) hier gelezen die ook met een sportbh slapen en op het internet zelf.

Overmatige kapselvorming zou ook nog kunnen.

Ja tuurlijk moet je dat doen, altijd goed om er ff naar te laten kijken.!

Kan nooit kwaad toch :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raad je het mij toch nog aan 1050 CC te plaatsen

Je dient alleen een hoog aantal CC te nemen, als je zelf graag grote volle borsten wil.

En een pc met veel ervaring in het plaatsen van hogere aantal CC is hierin erg belangrijk.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja om zoveel CC silicone op de borstkas te hebben, is natuurlijk niet normaal maar wel mooi

Normaal zijn we dus niet meer, haha.! :)

Maar ik herken het wel en heb het ook wel bij anderen (slanke meiden, hoog aantal CC) hier gelezen die ook met een sportbh slapen en op het internet zelf.

Overmatige kapselvorming zou ook nog kunnen.

Ja tuurlijk moet je dat doen, altijd goed om er ff naar te laten kijken.!

Kan nooit kwaad toch :)

X

Nee idd..kan nooit kwaad...

Ohh ik hoop niet dat het overmatige kapselvorming is,ze zijn verder wel zacht en soepel... hopelijk kan ik snel terecht bij Plovier.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lees ik nu? Last van vanalles?

Balen, maar het is wel zo wat Tijgertje zegt.. Het kán normaal zijn.. Echter is het heel goed om ff een afspraak te plannen met Plovier! Hopelijk kan hij je gerust stellen :)

Ik heb 'maar' 450 cc en lig ook niet graag lang op mijn rug, omdat ik dat ook vervelend aan vind voelen (zelfs na 3 jaar po te zijn)

Het trekt aan de huid en is dan gewoon wat zwaar..

Toen ik op mijn rug moest liggen na het ogen laseren (omdat ik een nachtbril had waar ik niet mee op mijn zij kon liggen) heb ik ook mijn sportbh aan getrokken. Was net wat comfortabeler in de nacht :)

Succes mop!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Barb wire,wat naar om te horen zeg,maar heel goed van jou dat je t hier verteld!

Er zullen vast meer meiden zijn met klachten dus elke klacht die gemeldt word is alleen maar goed,ook om dingen met elkaar te kunnen delen natuurlijk!

Maar wat ontzettend balen zeg ,dat je zon last hebt ineens!

Ik heb totaal geen last met op ,mn rug liggen(buik wel!) ik heb dan maar 500CC ,maar vind t wel raar dat ze zo opzij hupsen hoor,maar komt natuurlijk ook wat gewicht bij kijken dus dan klinkt t eigenlijk wel logisch?

En bij groot aantal cc idd zon soft bh dragen,dat zit echt fijner dan!

Ik denk niet eens dat dr echt iets ernstigs aan de hand zal zijn,de steken horen er wel een beetje bij ook,heb ik zeker ruim 3 jaar last van gehad als t al niet langer was!

Maar beter ff laten checken idd,sterkte ermee iig xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lees ik nu? Last van vanalles?

Balen, maar het is wel zo wat Tijgertje zegt.. Het kán normaal zijn.. Echter is het heel goed om ff een afspraak te plannen met Plovier! Hopelijk kan hij je gerust stellen :)

Ik heb 'maar' 450 cc en lig ook niet graag lang op mijn rug, omdat ik dat ook vervelend aan vind voelen (zelfs na 3 jaar po te zijn)

Het trekt aan de huid en is dan gewoon wat zwaar..

Toen ik op mijn rug moest liggen na het ogen laseren (omdat ik een nachtbril had waar ik niet mee op mijn zij kon liggen) heb ik ook mijn sportbh aan getrokken. Was net wat comfortabeler in de nacht :)

Succes mop!

:53:

Heey...

Jep idd helaas last van vanalles...ik hoop dat het niks is en het nog steeds bij het herstelproces hoort...kga zoiezo langs Plovier,ff zijn mening hierover horen en dan zien we wel weer...

Kheb al een mailtje gestuurd naar be clinic van zodra ik meer weet laat ik het hier weten :1:

Het voelt met bh idd een stuk comfortabeler aan hè,veiliger zeg maar haha...

Wat me wel stoort is het feit dat ze zo opzij vallen als ik plat op men rug lig...zal morgen eens zien of ik het goed op foto krijg...

Het houd een mens wel bezig hè...die boobs van ons hahaha :1:

Thankx nog voor je reactie sweety.... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Barb wire,wat naar om te horen zeg,maar heel goed van jou dat je t hier verteld!

Er zullen vast meer meiden zijn met klachten dus elke klacht die gemeldt word is alleen maar goed,ook om dingen met elkaar te kunnen delen natuurlijk!

Maar wat ontzettend balen zeg ,dat je zon last hebt ineens!

Ik heb totaal geen last met op ,mn rug liggen(buik wel!) ik heb dan maar 500CC ,maar vind t wel raar dat ze zo opzij hupsen hoor,maar komt natuurlijk ook wat gewicht bij kijken dus dan klinkt t eigenlijk wel logisch?

En bij groot aantal cc idd zon soft bh dragen,dat zit echt fijner dan!

Ik denk niet eens dat dr echt iets ernstigs aan de hand zal zijn,de steken horen er wel een beetje bij ook,heb ik zeker ruim 3 jaar last van gehad als t al niet langer was!

Maar beter ff laten checken idd,sterkte ermee iig xx

Hey hey...das lang geleden :1: alles goed met je?

Jaa die boobs van me...hahaha eigenwijze krengen zijn het :45:

Zoals ik hierboven ook net zei...ik laat het ff checken bij Plovier en laat het aan hem over wat er moet gebeuren...

Het zou goed kunnen idd dat het er gewoon bij hoort en het vanzelf weer over gaat,dat hoop ik wel alleszins...

We zien het wel,ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd wat Plovier gaat zeggen en doen Barb Wire! Misschien wel niets, misschien hoort het er allemaal gewoon bij, maar dan ben jij iig ook weer een beetje gerustgesteld al is het niet prettig natuurlijk....

Wat vervelend om te lezen dat je klachten hebt, hoop voor je dat het niet is en snel weg gaat!

Dank jullie wel babe's...ik heb zo juist de datum gekregen voor mijn controle...woensdag 9 september moet ik bij Plovier zijn...ben benieuwd....

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.