Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen Barb ! Heerlijk gevoel hé , lekker kunnen slapen ! Zalig !

Nu mag je rug nog even meewerken en dan volop genieten van je prachtige boobies .

Ha ha , je man helemaal verliefd :57: :57:

Ohh.. die van mij blijven vaak nog koud ...Nies zou zeggen 'lijken tieten '

ahhh... je hebt je profiel foto gewijzigd , leuk !

xxx

Hahaha lijken tieten...die nies toch he!!

Goeiemorgend lieverd...

Jaaa nu men rug nog he...komt goed...:-)

Men man ja idd helemaal verliefd op men boobies...:-)

Zo grappig... :1:

Mannen he...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barb

Wat goed zeg! Hebben de 'kleintjes' doorgeslapen? ;)

En al warm? Dat is al snel! Die van mij duurden wat langer toen, dacht ik, eer ze warm waren.

Gaat goed, je herstel!! Super!

Xxx

Hahaha ja de 'kleintjes'hebben door geslapen :45:

Jaa heerlijk warm voelen ze,men man zei het me gisteren!!

Ik mag niet klagen tot hier toe over men herstel...happy!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juij we worden beter!!

Sffs eens een wandelingetje proberen te maken met de hond (m'n vriend zal em wel vast houden hihi of los in bos)

Word gek vn da nix doen! De tijd gaat zo tergend traag voorbij pff

Ja he..niks voor mij hoor dat stil zitten...

Zeker vandaag niet,kvoel me beter dus dan wil ik bezig zijn...iets doen...me nuttig voelen!!!

Ja joh,doen...wel voorzichtig he,zeker jij niet de leiband vasthouden hoor!!!

Geniet ervan!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mijn man word gek....echt gek!!! :45:

Hij loopt de benen onder zen kont uit is de hele dag bezig met de kleintjes verschonen, eten maken,kuisen,gerief opruimen dat de kids laten liggen wat er een uur later gewoon terug ligt,de was,etc....

Hij kwam juist bij mij en vroeg me hoe ik dat in godsnaam uit houd dag in dag uit...:45:

Hij ga blij zijn als hij terug mag gaan werken!!!!

Nu weet hij ook is wat wij vrouwen doen he...hahaha,wie is er nu het zwakke geslacht!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahhhh.... ze loopt nu ook achter de rollator , daar liggen ze nu ook op . :152:

whahahahahaha anders heb ik er nog wel 1 voor Barb hoor...maar eerst moet ik er zelf nog achter lopen. Want als ik zo los loop een tijdje ben ik kapot. Nu kan ik ze af en toe eens neerleggen. De mensen kijken mij wel raar aan hoor...maar die zijn gewoon gek

Ik vind het wel heel normaal hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha mijn man word gek....echt gek!!! :45:

Hij loopt de benen onder zen kont uit is de hele dag bezig met de kleintjes verschonen, eten maken,kuisen,gerief opruimen dat de kids laten liggen wat er een uur later gewoon terug ligt,de was,etc....

Hij kwam juist bij mij en vroeg me hoe ik dat in godsnaam uit houd dag in dag uit... :45:

Hij ga blij zijn als hij terug mag gaan werken!!!!

Nu weet hij ook is wat wij vrouwen doen he...hahaha,wie is er nu het zwakke geslacht!!?

De man natuurlijk!! Duhhhh..zijn niks gewend hoor. Maarrr we houden wel van ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahahaha anders heb ik er nog wel 1 voor Barb hoor...maar eerst moet ik er zelf nog achter lopen. Want als ik zo los loop een tijdje ben ik kapot. Nu kan ik ze af en toe eens neerleggen. De mensen kijken mij wel raar aan hoor...maar die zijn gewoon gek

Ik vind het wel heel normaal hoor

My god....whahahaha....gaat het een beetje?! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

My god....whahahaha....gaat het een beetje?! :45:

Nou?? ik ben echt kapot hoor. Jeetje joh...dat lopen in de stad...Dan zijn er nog mensen die gewoon niet kijken waar ze lopen. Pas op!!! Mijn tieten joh!!

Struikel ik al 2x over die stomme tegels....my gosh!!

Maar ja, we wilden grote tetten he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou?? ik ben echt kapot hoor. Jeetje joh...dat lopen in de stad...Dan zijn er nog mensen die gewoon niet kijken waar ze lopen. Pas op!!! Mijn tieten joh!!

Struikel ik al 2x over die stomme tegels....my gosh!!

Maar ja, we wilden grote tetten he?

Tgooooh,die mensen van tegenwoordig ook he,geen respect meer voor de met vergrote tieten meiden he,tssss waar gaat dat toch heen met de wereld he!!!

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgooooh,die mensen van tegenwoordig ook he,geen respect meer voor de met vergrote tieten meiden he,tssss waar gaat dat toch heen met de wereld he!!!

:45:

Schandalig!! Echt, ik zou ze slaan hoor..zeker nu...hahahahahaha...met de handen he? niet met mijn tetten hoor..doen ze nog meer pijn.

Maarre....respect moeten ze hebben voor ons idd. Tssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heerlijk warm voelen ze

Wouw dat is al vroeg ja.

Bij mij waren ze ook al vroeg warm ook na een paar dagen al, maar bij mij was het een opkomende ontsteking :( en heb toen sterkere antibiotica gekregen.

Dus hou je je 'meiden' goed in de gaten ;) je huid ziet niet rood of roodgevlekt heh.?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw dat is al vroeg ja.

Bij mij waren ze ook al vroeg warm ook na een paar dagen al, maar bij mij was het een opkomende ontsteking :( en heb toen sterkere antibiotica gekregen.

Dus hou je je 'meiden' goed in de gaten ;) je huid ziet niet rood of roodgevlekt heh.?

X

Nee hoor,ze zijn niet rood of gevlekt,heb ook geen koorts ofzo...

Ik hou ze zeker goed in de gaten want daar heb ik bang voor brrrr....

Men antibiotica slik ik s'morgens en s'avonds trouw in...:-)

Thankx :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor,ze zijn niet rood of gevlekt,heb ook geen koorts ofzo...

Ik hou ze zeker goed in de gaten want daar heb ik bang voor brrrr....

Men antibiotica slik ik s'morgens en s'avonds trouw in...:-)

Thankx :1:

Bij mij hebben ze altijd warm gevoeld..is dat raar dan? Ik dacht dat het normaal was

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH meiden, wat zijn jullie toch grapjassen :45:

En Barb, ja.. dan weten ze eindelijk wat die vrouw nou de hele dag thuis doet he, zeker als je ook nog zes van die koters rond hebt rennen!

Ik zei na drie weken tegen mijn man: schat, zou je het dekbed eens willen omdraaien, bovenkant onder? Dan lijkt het tenminste weer wat schoner...

Och zegt ie!!! Dat heb ik helemaal vergeten! Bed moet ook verschoond worden natuurlijk!! :45:

De dag erna lag ik eindelijk weer in een schoon fris bedje :45:

Sja.. arme sloeb, hij was er zo druk mee hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH meiden, wat zijn jullie toch grapjassen :45:

En Barb, ja.. dan weten ze eindelijk wat die vrouw nou de hele dag thuis doet he, zeker als je ook nog zes van die koters rond hebt rennen!

Ik zei na drie weken tegen mijn man: schat, zou je het dekbed eens willen omdraaien, bovenkant onder? Dan lijkt het tenminste weer wat schoner...

Och zegt ie!!! Dat heb ik helemaal vergeten! Bed moet ook verschoond worden natuurlijk!! :45:

De dag erna lag ik eindelijk weer in een schoon fris bedje :45:

Sja.. arme sloeb, hij was er zo druk mee hihi

Hahaha...ja dat zie ik ook helemaal voor me...

Maar serieus,mijn man is echt stikkapot nu hoor...en hij is zwaar werk wel gewoon want werkt in de stellingbouw...

Maar hij zei me daarstraks,jij moet hier verdorie harder werken dan ik op men job!!

Tsjah...als huisvrouw heb je nooit gedaan he...er is altijd wel iets...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.