Ga naar inhoud

Consult lijstje, iemand aanvulling?


Just-Me

Aanbevolen berichten

Hai dames, daar was ik weer...

Ik ben maar begonnen met een lijstje te maken voor consulten..

- Velthuis kliniek in Enschede

- Bergman kliniek in Zwolle

- Diana Gabriels in Barendrecht

Nou zag ik ook nog ergens op internet een kliniek voorbij komen waar ik hier nog niet iemand over heb gehoord, KEM kliniek in Renswoude, iemand toch ervaring mee of iets over gehoord?

Ook wil ik eigenlijk ook wel op consult in het ziekenhuis, ben benieuwd wat hun zeggen.

Zelf kom ik uit het oosten van Nederland dus mocht iemand verder een idee hebben waar ik op consult kan gaan hoor ik het graag.

Fijne dag nog meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Kem is op last van de inspectie gezondheidszorg gesloten. Als je even googled vind je daar meer over. 

Dus die zou ik zeker overslaan haha

edit ik zie nu dat ze weer een website hebben waar t lijkt dat ze gewoon bestaan. Anyway google even goed... ze hebben zich niet altijd netjes aan de regels gehouden zullen we maar zeggen..

 

Verder is t heel verstandig dat je bij een paar op consult gaat! En het is inderdaad soms beter ervoor te kiezen iets verder te rijden en een chirurg te kiezen waar je je goed bij voelt (qua kunde en qua begrip van jouw wensen)

Ik ga straks 1.5u rijden naar Amsterdam omdat ik graag naar Dr Nio ga (Rotterdam Parkkliniek is ong even ver rijden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet zo zeer naar de klinieken/ziekenhuizen kijken maar vooral naar welke arts je in die kliniek wil.

Dr Ren Nio staat goed aangeschreven, de chirurg met gouden handen!

Dr Frans Straten ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou van Onselen niet direct adviseren eerlijk gezegd.... Er zijn over hem nogal wat minder goede verhalen te lezen.. En dan heb ik het niet alleen over de berisping die hij gekregen heeft (en daarom nu in Duitsland opereert) maar ook over minder goede tot slechte resultaten, waarbij de nazorg zeer te wensen overliet..

Als alles goed gaat, dan zit je bij elke pc goed.. Het is echter zaak om een pc te nemen die er ook voor je is als je met complicaties te maken krijgt of als je resultaat niet zo is als het behoort te zijn.

Het gaat dus idd om de kunde van de pc, en zijn inzicht in alles wat met opereren te maken heeft. 

Nio is hier heel goed in. Straten ook. Zo zijn er echt nog wel anderen, maar van Onselen hoort hier niet bij...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad zoals andere hebben aangegeven niet kiezen voor de locatie maar voor de PC. Er zijn tot nu toe maar twee PC's die ik ben tegen gekomen waar ik geen slecht woord over heb gehoord en dat zijn de welbekende Nio en Straten.

De PC zorgt voor het resultaat. En dat is iets waar jij die komende jaren mee moet rondlopen.

Als je een paar voorkeuren hebt voor PC's dan kan je daarna nog kijken waar ze opereren.

NIO = SLAZ en privé kliniek

Straten = Diana Gabriels en zijn privé kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.