Ga naar inhoud

mommy2 : 28 augustus 2014 : Dr. Korteweg : Boerhaave


mommy2

Aanbevolen berichten

Ik denk dat 350 cc misschien de medium profile is.. En de prothese die dezelfde breedte heeft in high profile zal dan de 500 cc zijn. Daarom kun je niet voor een tussenmaat kiezen. De breedte van je eigen borsten, bepaalt de breedte van de gekozen prothese :)

Als je me zegt welk merk er gebruikt gaat worden, dan kan ik wel eens kijken hoeveel verschil in projectie erin zit.. Dan zou de keuze misschien wat gemakkelijker gemaakt kunnen worden voor je :)

Ik denk dat 350 medium profile meestal rond de 4 of 4,5 cm projectie uitkomt, en de 500 high profile rond de 5,5. Echter is dat toch afhankelijk van het merk :)

Heb je geen foto's van je borsten? Misschien dat dat het iets makkelijker maakt om mee te kijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben zelf ook aan het twijfelen over welke cc ik wil ik zou gaan voor de 375cc.

Nu heb ik nog een afspraak gemaakt op 19 augustus om nog een keer te gaan passen en te kijken wat ik wil ben bang dat ik voor te klein ga.

Ik heb 29 augustus mijn bv dus ik kon nog precies op de 19e terecht als ik dan zou wisselen kwam het niet in de knoop met het bestellen van de protheses.

Als je echt zo twijfelt zou ik zeggen pak de telefoon en bel ze om nog een keer te passen.

Heb het zelf ook gedaan omdat het toch een hoop geld is wat je uitgeeft en je wilt er wel tevreden uit komen.

Ik ga zelf bij Contour kliniek in Bussem (bv in amsterdam) daar maakte ze echt geen enkel probleem ervan dat ik nog een keer terug kwam en ze begrepen het ook gelijk. Ze zeiden ook van ja het is een moeilijke keuze.

Ik denk zelf dat er veel vrouwen nog twijfelen en dan toch nog een keer extra gaan passen en als je dan nog vragen hebt zou ik zeggen opschijven en ook stellen, ik ben nu ook bezig met een lijstje over wat ik nog wil weten.

Succes met de beslissing.

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat 350 cc misschien de medium profile is.. En de prothese die dezelfde breedte heeft in high profile zal dan de 500 cc zijn. Daarom kun je niet voor een tussenmaat kiezen. De breedte van je eigen borsten, bepaalt de breedte van de gekozen prothese :)

Als je me zegt welk merk er gebruikt gaat worden, dan kan ik wel eens kijken hoeveel verschil in projectie erin zit.. Dan zou de keuze misschien wat gemakkelijker gemaakt kunnen worden voor je :)

Ik denk dat 350 medium profile meestal rond de 4 of 4,5 cm projectie uitkomt, en de 500 high profile rond de 5,5. Echter is dat toch afhankelijk van het merk :)

Heb je geen foto's van je borsten? Misschien dat dat het iets makkelijker maakt om mee te kijken :)

xx BB

Hoi meid,

Op de site (boerhaave kliniek Amsterdam) vind ik het volgende Mentor en McGhan/Natrelle

Ik krijg ronde protheses.

Ik kan wel een foto maken en je het Prive sturen maar hoe hahah?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook aan het twijfelen over welke cc ik wil ik zou gaan voor de 375cc.

Nu heb ik nog een afspraak gemaakt op 19 augustus om nog een keer te gaan passen en te kijken wat ik wil ben bang dat ik voor te klein ga.

Ik heb 29 augustus mijn bv dus ik kon nog precies op de 19e terecht als ik dan zou wisselen kwam het niet in de knoop met het bestellen van de protheses.

Als je echt zo twijfelt zou ik zeggen pak de telefoon en bel ze om nog een keer te passen.

Heb het zelf ook gedaan omdat het toch een hoop geld is wat je uitgeeft en je wilt er wel tevreden uit komen.

Ik ga zelf bij Contour kliniek in Bussem (bv in amsterdam) daar maakte ze echt geen enkel probleem ervan dat ik nog een keer terug kwam en ze begrepen het ook gelijk. Ze zeiden ook van ja het is een moeilijke keuze.

Ik denk zelf dat er veel vrouwen nog twijfelen en dan toch nog een keer extra gaan passen en als je dan nog vragen hebt zou ik zeggen opschijven en ook stellen, ik ben nu ook bezig met een lijstje over wat ik nog wil weten.

Succes met de beslissing.

Groetjes Mariette

Hallo Mariette,

Ja heb toch voor as donderdag een extra afspraak gemaakt om nog een keer te passen en te meten. Ik zal wel foto's maken het het sturen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Op de site (boerhaave kliniek Amsterdam) vind ik het volgende Mentor en McGhan/Natrelle

Ik krijg ronde protheses.

Ik kan wel een foto maken en je het Prive sturen maar hoe hahah?

Onderaan een nieuw pb bericht staat dat je bestanden kunt toevoegen. Daar zou je een foto kunnen toevoegen :) Ik ben echter geen arts he ;)

Schrijf wel nog even een beetje de info erbij die je in dit topic gaf, anders moet ik dat gaan terugzoeken. Luiheid hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omvang onder mijn borst 80cm

Omvang borst 91

Ik ben 1.58

Weeg 63 kg

Ik draag een bh C80

Ik twijfel of een borstcorrectie met prothese niet beter is?

Of krijg ik met een borstvergroting ook een mooi resultaat?

Dus vraag 500cc ronde siliconen op de spier of 375cc?

Op de site (boerhaave kliniek Amsterdam) vind ik het volgende Mentor en McGhan/Natrelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf voor een lift gaan, en dan zonder prothesen.

Zo te zien heb je aardig wat volume, maar idd wat hang. Door de hang valt het volume niet meer op..

Ik denk dat je door een lift al betere proporties krijgt en mocht de arts aangeven dat er in verhouding kleine borsten overblijven dan kun je altijd nog voor prothesen kiezen. Of lipotransfer, dan gebruiken ze vet uit een ander lichaamsdeel om je borsten te vergroten. Maar dat vind ik persoonlijk wel prijzig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso prothesen nemen, of je nou laat liften of niet..

In principe gaat het hier meer om wat je mooi vindt, dan iets anders... Je tepels wijzen niet naar beneden, dus ik neem aan dat een lift niet persé noodzakelijk zal zijn... Echter, zou ik wel kiezen voor de grootste mogelijke prothesen om een mooie opvulling te krijgen.

Ga je een te smalle prothese nemen, met te weinig projectie, dan ga je geen mooie vulling krijgen. Dan heb je alleen (sorry dat ik het onchristelijk breng) wat hangende borsten die onderin gevuld zijn. Ik denk dat je liever ook wat meer naar boven meer vulling wilt, toch?

Vraag aan de pc voorbeelden van hoe het ongeveer zou worden bij jou. Die hebben zoveel foto's, dat ze je moeten kunnen aangeven welke prothese, welk resultaat ongeveer zou geven :)

succes!!!!

xxx BBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve forum leden,

28 aug staat mijn mommy make over ingepland.

Ik ben 27 jaar en in eerste instantie staat een borstvergroting ingepland.

Nu twijfel ik of het moet laten liften met protheses/ alleen lift of alleen borstvergroting.

Ik bedoel ik ben 27 nu al een lift? Hoe dan over 20 jaar?

Ik krijg een mini buikwand correctie en dat kan niet samen met mijn lift. Is te zwaar.

Dat betekent dus 2x vrij nemen en van werk en mijn opleiding. Dat is echt lastig.

Maar goed mijn vraag is ene lift verstandig op jonge leeftijd?

Morgen heb ik een 2e afspraak met Boerhaave Amsterdam kliniek met mijn PC. Hoe kan ik mij het beste

Voorbereiden? Foto's laten zien van wat ik wil? Wat kan ik het beste vragen?

Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mommy,

Volgens mij heeft 2/3 weken geleden 1 van de dames op het forum een buikwand correctie en een lift met borstvergroting gehad en dan het ene op maandag en het andere op vrijdag. Is dat anders geen optie? Ik ben zelf 23 en had cup F en ook heel erg hangborsten, ik heb een verkleining gehad die voor het grootste deel bestond uit vel weg halen (dus ook uiteindelijk soort van lift) en een deel weefsel/vet. Mijn borsten zijn echt heel veel steviger en zitten nu op de plek waar borsten horen te zitten. In principe is het de bedoeling dat dit zo blijft.

Krijg je bij een borstvergroting zelf niet een aardig grote cup omdat ze dan alleen extra vullen. Weet niet omdat je straks als het goed is een mooie strakke buik hebt dat dan het resultaat geeft wat je wilt.

Ik zou duidelijk je wensen op papier zetten en aangeven aan je arts. Je moet doen waar je je goed bij voelt en niet iets doen omdat dat dan bijv in 1 x kan maar je later spijt krijgt. Succes met je consult in ieder geval, ik ben benieuwd wat eruit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:Niet verkeerd bedoeld hoor maar je kan je vragen beter stellen in een topic van je(nu lopen er meerdere door elkaar)

Niemand weet na 20 jaar hoe hun borsten er uit zouden kunnen zien, na een BV misschien ben je dan wel aan een prothesewissel toe.

Succes bij je consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt helemaal niets uit hoor, een borstlift als je jong bent. Het enige nadeel is dat je littekens krijgt, en die krijg je ook bij een verkleining. Als je borsten later vanwege leeftijd/ zwaartekracht/ gewichtsverlies toch weer verslappen dan is een nieuwe lift geen enkel probleem. Ik denk zelf dat je, net als studente, heel blij zult zijn met een lift.

Maar bespreek het eerst goed met je pc, je buik zal immers veel strakker zijn straks. Het is belangrijk dat je tevreden bent met de verhoudingen, en misschien is een lift al genoeg om een mooi figuur te krijgen. En misschien is het mooier toch voor prothesen te kiezen.

Alleen opvullen lijkt mij niet zo'n goed idee, je krijgt dan in verhouding wel erg grote borsten. Maar als je dat mooi vindt is dat natuurlijk ook het overwegen waard!

Wat ik ook zeker mee zou laten spelen is een eventuele kinderwens. Misschien wil je in de toekomst nog eens zwanger worden. Dan zou ik wachten met de operaties, anders kun je daarna weer opnieuw beginnen. Maar misschien heb je daar als iets over geschreven, ik heb niet alles gelezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Pff heb het even moeilijk. Ik krijg kriebels in mijn buik van de zenuwen.

Sinds een jaar denk ik aan een mommy make over.

Eindelijk de knoop door gehakt.. Over 9 dagen dus 28e mijn borstvergroting en mini buikwand correctie.

Ik begin opeens te twijfelen.

Zoveel geld aan mezelf uit geven is dat wel ok?

Wat als er iets mis gaat?

Lijk ik straks niet een Barbie.

Het is erg gevoelig omdat in mijn cultuur dit taboe is.

Dus ook dat speelt een rol

Pff kan ik nog annuleren? Ik weet me geen raad.

Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doorzetten meid!

Dit zijn de zenuwen die toeslaan.. Als je dit niet zou willen zou je nooit je afspraak hebben gemaakt :)

Alles komt goed! En probeer er niet teveel aan te denken wat anderen erover denken..

Jij moet je prettig voelen in je eigen lichaam :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.