mommy2 Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Lieve forum leden,Ik ben mommy2, moeder van 2 prachtige kindjes onder de 3 jaar. Na de borstvoeding zijn mijn borsten net thee zakjes. Vreselijk, na heel veel nadenken heb ik beslotenom een mommy make over te doen. Hierbij hoort een borst vergroting. Ik ben bij de Bergman kliniek in den Haag geweest en bij de Boerhave kliniek in Amsterdam. Maar ik twijfel, het is een hoop geld! Althans ik voel mij schuldig dat ik zoveel geld aan mezelf uit wil geven. Dat krijg je ervan als je moeder word! Je wereld draait om je kinderen. Maar ik moet gewoon door zetten, verdien het!De boerhave kliniek dr Korteweg een jonge vriendelijke arts daar wil ik behandeld worden. Nu nog de telefoon pakken en bellen voor een afspraak voor de operatie!Ik heb een zittend beroep (aan de telefoon) hoe snel mag ik weer aan het werkLiefs mij
Guest Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Welkom op het forum!!! Ja we worden niet altijd mooier van het krijgen van kinderen Goed dat je voor jezelf heb besloten dit te gaan doen. Je kunt hier veel info vinden en ervaringen uitwisselen. Veel leesplezier!
mommy2 Posted July 17, 2014 Author Posted July 17, 2014 Dag lieve dames,Na meer dan een jaar na te denken verschillende consulten aangevraagd en weer afgezegd heb ik toch besloten ervoor te gaan! 28 augustus krijg ik bij dr Korteweg in de Boerhavekliniek een mommy make over. Het gaat om een mini-buikwand correctie met liposuctie van de bovenbuik, een borstvergroting met 370cc ronde siliconen. Spannend!
mommy2 Posted July 17, 2014 Author Posted July 17, 2014 Spannend, waar laat jij het doen Liesje? Ook mommy make over?
menl Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Hoi, , Spannend... en het schiet al snel op. Mijn mommy make over vind plaats op 4 september.. Hopelijk plaats je dingen hier, kan ik je volgen .
mommy2 Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 Bedankt voor jullie lieve reacties dames. Ik zal een verslagje bij houden als het zo ver is. Ik heb 8 augustus nog een extra gesprek om de operatie en de details nogmaals door te nemen. Tijd gaan snel, voor je het weet is het zo ver. Ik vind het erg spannend. Hopelijk gaat mijn herstel voorspoedig zonder tegen slagen. Met 2 kleine kinderen is het moeilijk om goed en kang te rusten. Waar heb hij je mommy make over menL?
menl Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Tijd gaat idd snel, voor je het weet is het zover...Ik ga naar Velthuis in Rotterdam, grote lipo en bwc en 475 druppelvormige implantaten.Ben heel benieuwd..Hopelijk valt het herstel mee, en geen bijwerkingen enzo..Waar is de Boerhave kliniek?Ik zal je verslagen lezen, leuk..
Wennetje Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Hey Meiden,Even een succes wens van mij!!Ik heb mijn mommy make over net achter de rug 8 dagen geledengroetjes
menl Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Thanks... voor mij duurt het nog een aantal weken, maar ben benieuwd.Hoe is het bij jou gegaan Wennetje? Gaat het herstel goed?
Wennetje Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Herstel gaat prima!Ik doe mn was weer, kook het avondeten en doe eigenlijk alles behalve stofzuigen en autorijden,Ik heb 2 kindjes van 3 en van 7 maar ook de zorg voor hun gaat prima.Ik mag tot nu toe echt niet klagen!!!
mommy2 Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 @wennetje heb jij nog een verslag over je mommy make over geschreven?@ boobies24 een borstvergroting ronde prothese kosten €3400, eenini buikwandcorrectie is €2500 en krijg nog liposuctie buik. Kortom bijna €7000 euro lichter. Boerhave kliniek is in Amsterdam
Wennetje Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 @mommy2 Nee ik heb geen verslag geschreven maar wil wel even een verslagje neerzetten hoor!Morgen zal ik het even doen, En als je iets wil vragen, vraag maar raak!!Dat heb ik destijds ook aan tientallen andere gedaan die mij voor waren gegaan hihihi
mama30 Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Hoi mommy2Wat spannend zeg:)Ik heb het zelf ook laten doen een volledige bwc en bv in één! Ben blij dat ik het in één x heb laten doen!Heel veel succes:)Xx
mommy2 Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Hoi mommy2Wat spannend zeg:)Ik heb het zelf ook laten doen een volledige bwc en bv in één! Ben blij dat ik het in één x heb laten doen!Heel veel succes:)XxHoi meis heb je ook foto's van before. Ja heel spannend bij jouw ziet het er super uit. Hoe ging je herstel? Nog tips? Liefs x@mommy2 Nee ik heb geen verslag geschreven maar wil wel even een verslagje neerzetten hoor!Morgen zal ik het even doen, En als je iets wil vragen, vraag maar raak!!Dat heb ik destijds ook aan tientallen andere gedaan die mij voor waren gegaan hihihiIk kijk uit naar je verslag
mama30 Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Hoi hoi heb eigenlijk weinig tips... behalve dat je t beste alles maar gewoon ip je af moet laten komen! Heb foto's van ervoor maar die heeft de pc heb ze zelf helaas niet gemaakt (dom) XxX
mama30 Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 En zorg voor hulp je ka n echt niks zelf hoor! En ik kreeg hele erge last van mn rug imdat ik kromliep
mommy2 Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Lieve dames,Ik heb 28 aug een borstvergroting (+ mini BWC en lipo bovenbuik).Nu twijfel ik over de aantal CC Ik ging passen en kwam uit op 350 cc ronde siliconen. Volgende optie zou 500cc zijn maar dat klinkt zoveel!Mijn borsten hangen wat na de borstvoeding. Ik had eerst B75 nu een C85Maar ik vind hele grote borsten niet mooi bij mij. Ik ben namelijk 1.58 Wat zouden jullie doen?
mommy2 Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Mijn borsten zijn ongeveer hetzelfde als Lea ann van hier
Vlietje Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Hoi Mommy,Zit daar helemaal niks tussen?Ik zou zelf eerst voor 350cc gaan, ben uiteindelijk voor 380cc gegaan. 425cc kon ook nog...?Is idd wel een grote stap van 350cc naar 500cc. Wat is je gewicht? en de omvang onder je borsten?
Leigh-Ann Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Ik zou ook voor een tussen maat gaan.Misschien 400cc?
Boobs1 Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Het ligt helemaal aan je postuur, je lengte en gewicht en de breedte van je schouders. Ik ben zelf 1.63 en weeg 64 kg en heb 500 cc mentor high profile dual plane. Ik vind ze bij mezelf niet groot, zeker niet met kleren aan.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.