Ga naar inhoud

mommy2 : 28 augustus 2014 : Dr. Korteweg : Boerhaave


mommy2

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik denk dat we deze gedachten allemaal wel gehad hebben.het zou raar zijn als het je niets deed. Ik snap je wel hoor. In je cultuur is dit taboe zeg je..maar hoe kleed je jezelf? Zal dit heel erg op gaan vallen? Succes! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve dames,

Pff heb het even moeilijk. Ik krijg kriebels in mijn buik van de zenuwen.

Sinds een jaar denk ik aan een mommy make over.

Eindelijk de knoop door gehakt.. Over 9 dagen dus 28e mijn borstvergroting en mini buikwand correctie.

Ik begin opeens te twijfelen.

Zoveel geld aan mezelf uit geven is dat wel ok?

Wat als er iets mis gaat?

Lijk ik straks niet een Barbie.

Het is erg gevoelig omdat in mijn cultuur dit taboe is.

Dus ook dat speelt een rol

Pff kan ik nog annuleren? Ik weet me geen raad.

Help!!

Lieve mommy 2,

Dat je het nu moeilijk heb kan ik mij heel goed voorstellen en zeker dat je gaat twijfelen. Het is ook niet niks allemaal he?

*Denk eens niet aan het geld. Als je het niet had, dan had je het ook niet kunnen doen. Dus, nu heb je het geld en ga je het wel doen. Hoe voelde dat? Dat je het wilde doen?

Wat was je onderbuikgevoel hierbij?

*Er kan altijd iets mis gaan. Ik ben vandaag ook voor mijn consult geweest, en ze is heel duidelijk naar mij geweest, en ze had een punt! Het ja of nee. Heel simpel. Twijfels zijn er niet! Je weet dat het ZOU kunnen gebeuren. Al die enge dingen.

*Een barbie… Ik weet wel zeker van niet. Er is maar 1 barbie en dat is Barbie.

*Jij bent jij. Iedereen is uniek. Zo ook jij! Vergeet dat niet.

*Ik weet niet in welk cultuur jij zit? Ik weet niet hoe ik het moet omschriijven ;-)

Maar, Jij bent hier de belangrijkste. Als je het geld niet had, had je het ook niet kunnen doen. Laat vooral niks van anderen afhangen, (Ook niet van mij) Ik bedoel het goed.

Jouw eerste gevoel zei….doen!! Dus ik zeg doen!!

Heel veel liefs en sterkte met je beslissing!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar dagen voor mijn borstvergroting alleen maar gedacht:

Ik ga niet

Ik doe het niet

Ik wil het niet

Ik durf niet

Natuurlijk wilde ik wel... Maar het is een ding waarop je geen grip hebt en waarvoor je vol op iemand anders moet vertrouwen!

En over het geld... Het geld heeft je er niet van weerhouden om bet te bevestigen want toen had je het ervoor over... Dus het is nu ook geen reden om af te zeggen!

Komt allemaal goed meid... Hoe je je voelt is heel normaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid ik denk echt dat heel veel dit hebben gehad voor hun operatie.

Je bent er zo veel mee bezig ook natuurlijk. Het is gewoon koudwatervrees ;)

Het komt echt wel goed hoor! Je heb deze stap niet voor niks gezet. Als je het niet zou doen dan zul je er altijd over blijven denken/dromen. Kies voor jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och zo zit ik ook, vind het doodeng, maar denk idd iedereen hier wel...pff

Wij kunnen de keuze niet voor je maken, go what your heart says!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je dilemma en je angsten...hetgeen jij nu meemaakt hebben de meeste van ons ook,je bent zeker niet de enige!!

Ik zou zeggen,gewoon doen!!!

Je wou dit zo graag,en ik ben er zeker van dat je het verdiend....iedere vrouw heeft het recht gelukkig te zijn met haar lichaam en het mag enkel jouw eigen keuze en wil zijn om dit te doen...en ja,het kost een duit maar dit is niet iets wat je ieder jaar doet he...het is een investering voor de rest van je leven!!

Steek die angsten maar in een grote doos en plak die maar goed dicht met ducktape en zet ze ergens in een hoekje op zolder!!!

Go for it!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wordt vast geen Barbie, maar die bv ga je wel zien. Dat is nu eenmaal zo als je iets slappere huid opvult. In mijn omgeving is het niemand ontgaan iig, ik ging echt van kleine naar grote borsten. Het indalen heeft me wel geholpen, ze leken eerst kleiner en ik kon ze toen nog verstoppen in een bloes. Maar misschien breek je wel een lans voor andere vrouwen in jouw cultuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doorzetten meid!

Dit zijn de zenuwen die toeslaan.. Als je dit niet zou willen zou je nooit je afspraak hebben gemaakt :)

Alles komt goed! En probeer er niet teveel aan te denken wat anderen erover denken..

Jij moet je prettig voelen in je eigen lichaam :)

Bedankt voor je berichtje lieve Lies89.

Ik ga proberen er niet veel aan te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn super dames. Hele lieve berichten. Het is ook gewoon heel spannend.

Het komt goed!!

Ik wil gewoon ook niet dat mensen het aan mij gaan zien.

Veel liefs en ik houd jullie op de hoogte

Dat wilde ik ook niet...

Maar je kunt er echt mee spelen hoe duidelijk het zichtbaar is!

En jij bent bezig met je borsten andere mensen niet.

Ik ben sinds deze week weer aan het werk en ben vertegenwoordiger.

Was heel bang dat mijn klanten bet zouden zien maar niemand heeft nog naar me gekeken van ik zie wat aan je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het dan zo ver...

Het is 05.48 uur mijn maag knort nu al hahaha

Ik heb echt slecht en weinig geslapen. Ik ben zoooo zenuwachtig.

Durf het zelfs niet meer, maar kan niet meer terug.

Om 06.45 de deur uit want om 07.45 uur moet ik er zijn.

Mijn angst: dat er iets mis gaat, dat het lelijk word, dat ik spijt krijg, dat ik complicaties krijg en gestraft word voor het feit dat ik in een gezond lichaam laat snijden.

Ik probeer het van mij af te zetten maar het is moeilijk.

Dit is toch wat ik wou? Ben toch geen slecht mens als ik dit doe?

Straks mini buikwandcorrectie, lipo bovenbuik en bv spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis die angst is zo herkenbaar.

Ik zat bijna elke dag mezelf af te vragen wil ik dit wel haha.

Maar toen ik eenmaal aan het wachten was wist ik het zeker ik denk schiet op ik ben dr klaar voor.

En zodra je wakker word heb je dat vast ook.

Heel veel succes vandaag. Het is t zo waard.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Mijn uitgebreide verslag van de operatie:

Vannacht slecht geslapen zeg maar gerust niet geslapen. Alarm om 6 uur gezet maar was niet nodig als je toch niet slaapt hahah.

Ik was zenuwachtig en bang.

Eerst een douche genomen, lekker mezelf gescrubt dacht nog snel mijn oksels epileren want voorlopig zal dat misschien lastiger worden. Door het uitgebreid douchen vergeten hahah echt stom.

Kindjes aangekleed en broodje voor kdv gemaakt.

Manlief wakker gemaakt en 06.55 de deur uit, mijn planning liep 10 min uit.

Kindjes gingen vandaag naar de kinderdagverblijf.

Van ons huis naar de kliniek is normaal gesproken 35 min rijden. Het was was wat druk en we waren daardoor 5 min te laat. Gelukkig was dat geen probleem. Ik werd al snel geholpen. Alles afgetekend, sexy operatie jurkje aangedaan manlief een kusje gegeven en 5 min later mocht ik al naar de operatie kamer. Echt heel fijn heb amper 5 min hoeven wachten.

Arme meid voor mij was er eerder en moest wachten want haar arts zat in de fille.

Nou ik was erg rustig en niet meer zo zenuwachtig.

Omdat manlief ook weinig geslapen had heb ik hem baar huis gestuurd.

We wonen er 35 min vandaan. Dus ik dacht ga jij maar slapen als er wat is bellen ze je!

Geen idee hoe laat ik precies klaar was. Maar manlief werd om 13 (4-5 uur later) gebeld dat ik vanaf 13 uur bij was maar nog slaperig was. Dus rond half 3 toen ik weer een beetje mijn ogen vaker open deed kwam manlief. Ondertussen had ik al 4-5x gebraakt. Ik was erg misselijk. Medicatie tegen misselijkheid werkte niet. Pijn is nu nog dragelijk met PCM die ik regelmatig in neem. Ik was zo beroerd en zooooo slaperig. Heb best lang daar gelegen en mocht rustig aan doen. Wanneer ik er klaar voor was mocht ik opstaan.

Super vriendelijk personeel. Uiteindelijk geprobeerd een beschuitje te eten met thee maar ook dat kwam eruit.

Nu is het 19:46 en heb nergens trek ik. Bang dat ik weer moet kosten. Als ik overeind kom ben ik toch wat misselijk.

Uiteindelijk aangekleed en in een rolstoel naar buiten. Manlief had de auto al voor geparkeerd. De kindjes opgehaald van de kdv. Erg moeilijk hoor. Ze willen altijd geknuffeld worden en eind VAN de dag willen ze ook getild worden. Dat kon niet daar waren ze toch wat van slag van.

Manlief doet echt veel. Voel me daar best schuldig over.

Voel me belabberd maar logisch.

Ik heb een buikwandcorrectie gehad (mini) de arts zei dat er 900 gram is verwijderd.

Geen idee of dit veel is. Daarnaast lipo bovenbuik daar is 1 liter vet verwijderd (was slaperig dus weet het niet meer precies).

Bovenbuik is opgezet.

Ronde siliconen van 375 cc zitten erin. Heb niet veel kunnen kijk maar zag erg goed uit. Manlief vond ze groot hahaha.

Ondertussen is het al bijna weer 21 uur even geslapen.

Nu voel ik me erg stijf mijn borsten doen nu ook meer zeer terwijl ik daar eerst amper last van had. Ze zwellen ook op. Logisch!

Foto's volgen snel.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Het zit er op! Van harte gefeliciteerd met je make over! Een hele transformatie!! Het heeft zijn tijd nodig om te helen. Probeer je niet schuldig te voelen. Je kindjes gaan er wel aan wennen dat mama een aantal weken niet mag tillen!!! Probeer straks inventief te zijn: bijv. ze zelf met opstapjes in bad te laten klimmen of in de kinderstoel etc...

Als je veel pijn hebt....denk aan hoe het straks zal zijn! Over een dag of 10 zul je je vast en zeker veel en veel beter voelen!

Heel veel beterschap. Manlief zorgt vast heel graag voor jou en jullie gezinnetje...Voor hem is het straks ook een feestje ;-) en brengt weer nieuwe "spanning" in de relatie met zich mee ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames, gelukkig vandaag niet misselijk.

Wat is dat erg zeg, misselijk zijn en braken.

De pijn is dragelijk hopelijk blijft dat zo.

Wel balen ik ben gisteren ongesteld geworden.

Zie nu al verschil. Ben zo benieuwd hoe dit over een week zal zijn.

Ik durf eigenlijk niet te kijken.

Ben wel erg stijd dus kleed me erg warm.

Foto zal ik zo even plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.