Ga naar inhoud

Flowersoflove : 16 mei 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaa dat is ook een van de redenen waarom ik voor een kliniek heb gekozen. Het is veel persoonlijker en het is voor mijn gevoel ook echt gericht op het mooi maken en niet alleen maar om het probleem te verhelpen.

Bedankt voor de duidelijke uitleg Jeanette, zo weet ik ook een beetje waar ik aan toe ben! Toen je wakker werd na de operatie, hoe waren je borsten toen verpakt? Mijn chirurg vertelde dat hij niet met al dat gaas of weet ik veel wat werkte, dus ben benieuwd..

Heb net bij de hema wat leuke onderbroekjes gekocht (2+1 actie) dus dat kan ik ook weer van het lijstje afstrepen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ...

Vanuit de verkoeverkamer kwam ik met strips/pleisters en gaasjes op de tepels .

Toen ik op de kamer goed wakker was heb ik de BH aangekregen .Daar heb ik dan ook in geslapen .

Die gaasjes heb ik 2 dagen gehad , maar is puur om de BH schoon te houden .

Ik mocht na de OP toen ik wakker was meteen bezoek hebben , al is het verstandiger op een later tijdstip

het bezoek te laten komen .

Je hebt toch nog behoorlijk narcose middel in je lijft , en je concentreren , hoofd draaien etc is behoorlijk vermoeiend .

Klopt Desert-Rose , de pijngrens ligt voor iedereen anders .

Mij is het iig 200% mee gevallen , heb voor pijn alleen de paracetemol genomen .

De andere pijnstiller was echt niet nodig .

Ben 1 weekje bij mijn broer en schoonzus in huis geweest , aangezien ik single ben .

Had me idd op wijde kleren ingesteld , maar heb toch snel thuis normale kleren gehaald ...

Achteraf ben ik ook heel blij dat ik voor een prive kliniek heb gekozen , heb echt een client gevoel gehad i.p.v patient .

1 Juli moet ik voor de eind controle en heb dan meteen ook een consult voor mijn spataderen te laten verwijderen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Moet je ook zelf gaasjes oid. voor thuis kopen of is dat niet nodig? En je hebt gelijk hoor wat betreft die narcose, lijkt me het beste als mijn vriend even wacht met mij bezoeken. Wil ook liever niet dat hij mij in die toestand ziet eerlijk gezegd..

Ik hoop dat ik ook geen andere pijnstillers nodig ga hebben, maar we zullen het zien, zolang het maar te harden is haha! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gaasjes hoefde ik maar twee dagen , en die heb ik vanuit de kliniek mee gekregen .

Later had ik wel wat open plekjes op het drie landen punt , en heb toen wat bijgehaald .

De foto,s staan ook in mijn gallerij ...maar dat was ook meer om de bh schoon te houden van wondvocht .

Ach , je vriend kan natuurlijk even langs komen en later weer terug komen .

Dan heb je hem iig effe gezien ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh nou dan laat ik dat gewoon op me af komen, ik zie het allemaal wel. Morgen naar de anesthesist en dan is het eerstvolgende de operatie.. Echt zo spannend, maar ik heb er ook echt 'zin' in, iedere keer als ik nu in de spiegel kijk vind ik m'n borsten nog lelijker dan dat ik eerst vond.. Apart is dat hè?! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar afscheid van de lelijke borsten ...ha ha ...

Ik heb ook echt naar de operatie toegeleefd , het kon me niet snel genoeg gaan .

Toen op de dag zelf de arts vroeg of ik er klaar voor was , was mijn antwoord "allang" ...., ben dan ook heel posief de

operatie ingegaan ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja idd! Moet ook ongesteld worden, nou die spanning op mijn borsten.. Niet normaal! Weet meteen weer waarvoor ik dit allemaal doe. Ik kan niet eens mijn bh nu normaal uit doen want dan ga ik echt dood van de pijn. Dit zou ik allemaal zo niet missen hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben zelf eind november geopereerd in de Bergman kliniek in Bilthoven en kreeg daar een Amoena bh aangemeten na de operatie.

Het is een fijne bh, de stof is speciaal gemaakt voor de po-huid en de sluiting incl bandjes zitten beiden aan de voorzijde.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames heb net even gegoogled, ziet er goed uit! (http://www.amoena.com/Products/Recovery-Care/Recovery-Garments/Eva-SB2/Eva-SB-Black)

Ik heb verder nog wat gelezen over het gebruik van arnica tabletten voor de operatie, dit zou bloeduitstortingen en ernstige blauwe plekken tegengaan.. Zal er morgen wel eens naar informeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloed uitstortingen heb ik helemaal niet gehad .

Krijg jij ook drains ? Zo ja dan zul je waarschijnlijk geen

bloeduitstortingen krijgen . Want de rommel gaat dan meteen je lijf uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arnica wordt preventief aangeraden. Ik was het vergeten en was er 4 dagen van te voren mee begonnen ipv een week. Heb zelf 1 drain gehad gedurende de nacht (de volgende ochtend mocht tie eruit), maar heb wel last gehad van een blauwe plek bij de borst zonder drain.

Hoe dan ook, het spul werkt en is niet slecht voor je, dus ik zou het zeker innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames vandaag bij de anesthesist geweest. Ik had dus een afspraak in Heerenveen (mooiiiii daar!!!). Alles is gecheckt en er is bloed afgenomen, recept krijg ik thuis gestuurd want dat kon ze op dat moment eve niet doen. Toen ik nog wat vragen had gesteld kon ik weer gaan, toen kwam ik ook nog toevallig mijn beauty coach tegen en daar ook nog een mee staan praten, aardige vrouw! Dit was de laatste afspraak voor de operatie, dus echt heel spannend nu! Heb mijn nachtjapon met voorsluiting binnen en had ook nog een weekendtas gekocht want die had ik niet meer haha, dus de voorbereidingen zijn getroffen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.