Ga naar inhoud

Flowersoflove : 16 mei 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

wat vervelend dat je zo ziek bent geweest.dan voel je je helemaal ellendig als je steeds zo moet overgeven.

Het zal waarschijnlijk een reactie op de narcose zijn geweest

gelukkig nu lekker in je eigen bedje, in een vertrouwde omgeving.

meid rust lekker uit, neem op tijd je pijnstilling en ik wens je verder een heel goed herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel! Het klinkt allemaal ook erger dan het daadwerkelijk was hoor! Ik voel me nu al ren stuk beter.

Was helemaal vergeten te zeggen: links is er 540 gram af en rechts 512 gram als ik het goed heb. Ben dus 1 kilo lichter haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ,,,zo leef je naar een datum toe , en nu is het allemaal achter de rug ...

Vervelend dat je zo misselijk van de narcose bent geweest ..., maar goed nu lekker thuis om daar bij te komen .

Je mocht al vrij vroeg zelf naar de wc zo te lezen ?

Ik mocht pas minstens 12 uur na de operatie naar de wc ...

Blij met het resultaat dus , best een boel afgegaan ...

Ben straks wel benieuwd naar je foto,s (als je die gaat plaatsen )

Lekker bijkomen nu en geniet van het mooie weer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik mocht al heel snel zelf naar de wc. Maar ze hebben me wel echt geholpen hoor, het enige wat ik hoefde te doen was mijn onderbroek naar beneden trekken haha, de rest hebben zij voor me gedaan. Daarna was ik meteen heel misselijk dus moest ik meteen in bed gaan liggen.

Ik ben heel erg blij met het resultaat, heb nu echt hele kleine borstjes haha, zo gek voelt dat ineens!

Vandaag mag ik voor het eerst douchen maar weet niet of ik het al aandurf, vind het heel eng.. Heb vannacht lekker geslapen zonder tussendoor wakker te worden en voel me verder prima. Alleen die ellendige sport bh die steeds op de wonden drukt, maar ook dat is wel te overleven haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet geen probleem zijn hoor dat douchen , ik kon zelfs mijn haren zelf wassen de dag na de OP .

Vond het heerlijk dat water over mijn bortsen , was ook niet pijnlijk of zo ...

Gewoon lekker doen , en zorgen dat er iemand in de buurt is voor het geval dat je duizig word .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii, inmiddels is het precies een week geleden sinds mijn operatie. Morgen heb ik een afspraak om het tape te verschonen etc.

Het is me allemaal reuze meegevallen. Na 2/3 dagen was ik eigenlijk alweer helemaal op de been. Natuurlijk zijn mijn borsten nog pijnlijk, maar verder voel ik me heel erg goed. Het enige wat ik echt als vervelend beschouw is de sportbh die steeds onderop op de wonden drukt, maar als het te erg wordt maak ik de onderste haakjes los en dan is het wel te doen! Ik ben echt heel erg blij dat ik het gedaan heb. Mijn borsten bloeden nu niet meer en zat zelf op sommige plekjes al korstjes etc. En wonder boven wonder heb ik meteen vanaf de operatie gevoel in mijn tepels gehad, echt super fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je zo ellendig hebt gevoeld. Gelukkig dat het nu beter gaat en het voor de rest erg positief klinkt!

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen en hoe ze eruit zien. Succes met het herstel - en voor je het weet kun je alles weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal goed gegaan. Tape was eraf voordat ik het wist! Heb geen nieuw tape gekregen, mag nu gewoon 'zo' in een bh. Ja je hoort het goed, ik mag gewoon een bh dragen die ik zelf wil. Dus ben gisteren even wezen kijken, maar een D was te groot, dus zit op een 80C. Ben er echt super blij mee! Mag ook beginnen met smeren, dus ook dat is heel erg positief. Eigenlijk alleen maar goed nieuws haha, ik voel me eigenlijk alweer helemaal prima, behalve de wonden die af en toe pijn doen uiteraard, maar verder is het echt alles behalve wat ik me er van voorgesteld had, gelukkig maar! Deze week blijf ik nog thuis, en volgende week ga ik eerst weer naar school en vanaf daar zien we wel weer verder. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleisters eraf is idd een opluchting ..dat vond ik toen ook .

Het herstel verloopt dus goed bij je ..prima joh ...

Nu lekker nieuwe bh,s gaan shoppen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.