Ga naar inhoud

Flowersoflove : 16 mei 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat doen ze dan, het kon ook vanmiddag al hoor, maar ik wou er nog even over nadenken dus morgen bel ik er heen en dan bevestig ik het zeg maar..

Er werd ook gezegd dat me daar een sport bh werd aangemeten maar zit dat er bij in of moet ik die zelf betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is beter hoor, dat je gewoon eerst even thuis kon nadenken, kan je in ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen, dus morgen extra spannend

bh durf ik je niet te zeggen of je die los moet betalen bij Bergman, wellicht dat Jeanette daar antwoord op kan geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, lief van je. Ik denk dat ik morgen ook op bel om de operatie te bevestigen. Haha spannennnnd! :)

:43: ...Denken ?? ...Doen meid !!! Go for it !!!

Gaaf zo snel al ....toppie toppie ....

Ach ..bij zo,n man hoef je je niet te schamen voor je bortsen ...die zien de hele dag niets anders ....

Voor hun is het net als of ze broodjes in de hand hebben :1bouncingboobs: .

Voor de BH heb ik 50 Euro betaald bij Bergman , die hebben alle maaten op voorraad .

Na de operatie meten ze je een BH aan ...

Wat voor een maat het word kunnen ze idd nooit precies zeggen .

Ik heb toen aangegeven dat ik eerder in de "kleinere " richting wilde ....en mijn wensen zijn vervuld .

Hoop iig datr hík hier vanavond kan lezen dat je bevestigd hebt .....

Meine gute ...word er zelf hyper van ha ha ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vammiddag de operatie bevestigd. De aanvraag is nu naar de verzekering en 16 mei staat gepland... Krijg een week van tevoren de tijd te horen en krijg binnenkort ook een uitnodiging voor het gesprek met de anesthesist, ben benieuwd!

Het komt nu wel heel snel heel dichtbij, maar ik voel me er heel goed en gerust bij, dus hopelijk hou ik dat ook tot de operatie, haha. Ik ga nu even uiteten, update jullie later! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa inderdaad! Alhoewel de chirurg zei dat ik het sowieso vergoed zou krijgen en de beautycoach (assistente etc) die heeft zelfs al een afspraak bij de anesthesist ingepland voor volgende week. En 16 mei is voor mij gereserveerd! Dus afwachten nu haha, spannend! Aftellen is nu echt begonnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraak bij de anesthesist is gemaakt voor 28 april, al bijna dus! Wat kan ik daar van verwachten? Er werd mij verteld dat de anesthesist de operatie met je door spreekt etc.. Ik heb ook een mooie pyjama(nachtjapon) bij de Hunkemöller besteld met voorsluiting en ben al wat makkelijke kleren bij elkaar aan het zoeken.

Toen jullie wakker werden na de operatie, hoe voelden jullie je toen? Uiteraard nogal verdwaasd van de narcose, maar ik bedoel meer qua pijn..? En wat hadden jullie eigenlijk aan tijdens de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 april, dat is idd al lekker snel, goed dat je al makkelijke kleding bij elkaar aan het zoeken bent, ik droeg veel bloesjes en truitjes waar ik in kon stappen

De anesthesist neemt idd de operatie met je door, vraagt of je medicatie gebruikt, en zo ja welke, of je wel eens eerder bent geopereerd en hoe je reageerde op de narcose ( misselijk etc) hoe de narcose werkt, of je allergisch bent voor dingen. hoe lang je bent, hoeveel je weegt, welke pijnmedicatie je mag gebruiken, meestal krijg je een recept mee naar huis, die je gelijk op kan halen. verteld ook dat hij of zij de hele operatie bij je zal zijn, dat je misschien een klein beetje keelpijn kan hebben van de beademingstube, en nog een aantal dingen wat op dat moment relevant zijn

Qua pijn na een bvk kan ik je niet vertellen, had een bv dual plane, maar heel vaak krijg je tijdens de operatie al pijnstilling, en anders kun je daar gelijk om vragen als je wakker word.de verpleegkundige op de verkoever room houd je ook goed in de gaten, je ligt dan tijdens het wakker worden nog aangesloten aan diverse apparatuur.

Toen ik naar ziekenhuis ging droeg ik een makkelijk joggingpak, en tijdens de operatie krijg je van hun een operatie jasje aan ( meestal blauw) je krijgt een haarnetje, en je mag je onderbroekje gewoon aan houden.

spannend he meid , maar gaat helemaal goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, heb ik echt heel erg veel aan.

Ik krijg idd maandag al het recept mee voor de medicatie na de operatie, dus dat is mooi. Ik vind het fijn om goed voorbereid te zijn en om te weten waar ik aan toe ben! Gelukkig zijn er verder ook geen bijzonderheden dus denk dat het gesprek met de anesthesist gauw afgelopen is! Ik hoop alleen niet dat ik misselijk ben of moet overgeven als ik wakker word, daar heb ik echt een hekel aan..

Ik denk dat ik ook in mijn makkelijke kleren naar Heerenveen ga op de dag van mijn operatie, en neem ook alleen maar dingen met ritsen of knopen mee haha, erg hè dat je dan eigenlijk weer even niets kan, althans met je bovenlichaam. Ook nog maar even wat nette onderbroekjes kopen haha, heb echt bijna alleen maar strings in de last liggen en zie het niet zo zitten om daar mee rond de paraderen haha ;)

Verder heb ik het volgende nu op mijn lijstje staan om mee te nemen:

- Pyjama met voorsluiting

- Ondergoed en sokken (bh krijg ik daar)

- Toilettas met inhoud (tandenborstel, tandpasta, haarborstel, evt. roller deo, labello en dagcreme)

- Babydoekjes (om mezelf te verfrissen etc)

- Telefoon + lader (geen idee of dit in Heerenveen mag)

- Tijdschrift/boek/oid. voor vermaak mocht dat nodig zijn

- Joggingbroek + vest met rits

- Mijn knuffeltje haha

- Verzekeringspasje en legitimatie

- evt. een flesje om makkelijk te kunnen drinken

Graag aanvullen waar nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is ook fijn om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op de operatie en dingen er om heen

mocht je misselijk worden na narcose krijg je eigenlijk meteen iets in je infuus om dit weg te nemen, maar het is ook goed mogelijk dat je nergens last van hebt.

is prettiger idd om andere onderbroekjes te dragen dan een string, zelf vind ik hipsters het lekkerste zitten, en ben je ook iets meer bedekt, is voor jezelf misschien een prettiger idee

en klopt de eerste tijd kan je weinig, is het soms echt even door de zure appel heen bijten,en ben je afhankelijk van hulp, maar het is voor een goed doel :6:

telefoon mag je eigenlijk aan de dag van vandaag overal in ziekenhuizen etc gebruiken.

voor de terugreis is het fijn om nog te hebben: weet natuurlijk niet of je ver moet reizen.

kussentje + dekentje

emmertje voor het geval je misselijk mag worden

water of cola ( cola verhoogt je bloedsuiker )

misschien een broodje of paar droge koekjes

elastiekje , als je je haar misschien in een staart wil hebben

misschien handig voor thuis om een aantal dingen die je vaak gebruikt even op ooghoogte te leggen, is handiger met pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips, had inderdaad nog niet echt over de terugweg nagedacht. Het is ongeveer 3 kwartier rijden, dus wel fijn om een kussen en een emmer etc. mee te hebben.

Ik zag trouwens op een lijstje van iemand staan dat ze ook douchegel en shampoo enzo meenamen, maar je mocht toch de eerste zoveel uur niet douchen? Lijkt me ook niet dat je daar dan echt behoefte aan hebt eerlijk gezegd, wel om weer lekker schoon te worden uiteraard maar als je net geopereerd bent lijkt me dat niet erg prettig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

er gaat zoveel door je heen dat je gewoon niet denkt aan sommige dingen, maar daar helpen we je hier gewoon mee

douchegel/shampoo is niet echt nodig, je hebt verfrissingsdoekjes, en anders kan je in kliniek altijd een washandje vragen met gewoon water

oh ja, wat ik voor de eerste dagen thuis fijn vond was droog shampoo, heb je toch idee dat je haar frisser is

voor de operatie, puur natuur, geen make up, bodylotion, deodorant, nagellak etc, geen sieraden om/ in

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies, ik heb al ook al weer ingeslagen hihi, was toevallig afgeprijsd bij het kruidvat omdat die uit het assortiment gaat.

ik heb van tevoren geschoren, en daarna eigenlijk na ong een week op zeer spastische wijze geschoren hihihi,

ik heb zelf ook een week drains gehad en heb 2 weken in het verband gezeten, dus ik mocht en kon niet douchen. maar wat een weldaad was het toen het weer mocht.

had een spiegel in de wasbak gelegd, met mijn oksel als het ware er boven gehangen,handdoek tussen verband, en toen geschoren, duurt even maar dan heb je toch weer voor jezelf het gevoel dat je frisser bent, en anders kan je het misschien aan je vriend vragen, dat jij voorzichtig je arm iets omhoog doet, zodat hij erbij kan, maar scheren is de eerste periode een crime hihihi

en anders kan je bijv daarna ontharingscreme gebruiken, hoef je in ieder geval niet zo met je armen omhoog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik hoor het al wel weer, dat wordt een lastig klusje! Ik scheer gewoon van tevoren alles goed en dan kijk ik wel hoe het gaat en wat ik dan wil.

Ben wel heel blij dat ik niet alleen woon. Gelukkig heb ik een vriend die volledig achter me staat en me met de dingen wil helpen die ik straks tijdelijk even niet kan, anders werd het allemaal wel heel lastig!

Het is gewoon over 2,5 week zover.. Kan het bijna niet geloven, het is allemaal zo ontzettend snel gegaan, dat had ik nooit durven dromen! Aan de ene kant allemaal super spannend en eng, maar aan de andere kant ben ik er wel heel rustig over. Natuurlijk loop ik al heel lang met de gedachtes rond, dus waarsch. kon ik daarom de knoop ook sneller doorhakken. We zullen het allemaal wel zien haha!

Geniet van de Koningsdag! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies, gewoon kijken of scheren lukt of niet, en wat niet gaat, gaat niet

Is waar hoor, je hebt in het begin hulp nodig, en dan is het fijn dat het iemand is die je volledig steunt

Kan me dat helemaal voorstellen, je wilt dit al zolang, en natuurlijk vind je het aan de ene kant spannend en eng, is zo normaal, maar je droom komt uit, en dan kan het allemaal niet snel genoeg gaan toch

nou meid, ga lekker de dagen afturven en jij ook een leuke Koningsdag

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morguh ...fijn joh dat alles nu in een sneltreinvaart gaat ...

De anesthesist neemt idd met je door of je al medicijnen gebruikt , en wat je wel nog 1 week voor de operatie mag nemen .

En wat je zoveel uur voor de OP mag eten/drinken.

Tevens word er precies uitgelegd hoe alles gaat ...

Jij blijft waarschijnlijk ook 1 nacht ?

Mijn oksels had ik de ochtend voor de OP ook nog geschoren .

Een pyama had ik helemaal niet mee , eigenlijk lagen alle 5 dames die dag/nacht gewoon in hun sport bh en onderbroek .

Een badjas en slippers had ik van de Bergman Clinics ...

Eigenlijk had ik zoveel helemaal dus niet mee , een jogging broek , t-shirt en een vest voor na de OP naar huis .

Tandenborstel en tandpasta had ik mee , handoeken etc kreeg ik van daar .

24 uur na de OP moest ik zelfs thuis douchen , er werd sowieso geadviseerd iedere dag te douchen .

Ik kon mezelf de haren gewoon wassen , dit was helemaal geen probleem .

Je kunt je armen gewoon bewegen , moet alleen oppassen met rekken , strekken en tillen .

Bij een borstvergroting is dat uiteraard anders .

Na de operatie had ik geen pijn , heb sowieso zo goed als geen pijn gehad .

Verder wil je gewoon lekker rustig liggen , boekje lezen heb ik niet gedaan wel later op de avond TV gekeken .

De volgende ochtend ging ik na het ontbijt weer naar huis ... ik had een reistijd van bijna 1,5 uur .

Mocht je nog wat willen weten , vraag gerust .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja dat is natuurlijk weer een beetje de luxe van een privekliniek dat je badjas en slippers krijgt hihi, en natuurlijk zijn er een aantal dingen iets anders dan een bv, maar idd strekken, tillen etc is hetzelfde, maar haren wassen kan dus zelf al heel snel na bvk ( weer wat geleerd )

en wat heerlijk lijkt me dat als je zo goed als geen pijn hebt gehad , maar ook dat verschilt natuurlijk per persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.