Ga naar inhoud

Hoe betalen jullie dat? :)


Aanbevolen berichten

Dat vraag ik me dus af, wij zijn een 1 inkomensgezin en ik lees, ben net nieuw, hier op het forum dat veel van jullie al een BV hebben gehad. Hoe hebben jullie dat betaald? Hebben jullie daar lang voor moeten sparen of een lening afgesloten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Wij zijn twee verdieners,boven modaal, en ik ga dat betalen van onze spaarrekening, zou er zeker geen lening voor afsluiten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nicky,

Ik heb er voor gespaard, een lening kost je uiteindelijk een hoop geld.

Er zijn ook klinieken waar je een bv op "afbetaling "kan doen, maar in feite sluit je dan een lening af bij een bedrijf waar hun mee werken, en ik zelf, maar dat is persoonlijk, zou dat nooit doen

Er zijn al goede klinieken of ziekenhuizen waar je rond de 3000 euro kwijt bent, dus ik zou zeggen, sparen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben een gemiddeld inkomen. Mijn man werkt fulltime en ik parttime ivm onze 2 kleine kids.

Toen de tweede geboren was had ik bijna niks meer over van borsten en wist zeker dat ik een vergroting wou dus ben ik gaan sparen. Hij is nu 2 en half dus meteen een fijne leeftijd waar je niet meer zo hoeft te tillen. Heb ongeveer 2 jaar gespaard en wat van de spaarrekening afgehaald, maar dat gaat nu beetje bij beetje weer tr op de spaarrekening, maar ik wilde niet langer meer wachten.

En aangezien ik het allerbeste wilde was dat natuurlijk ook weer best prijzig maar ja het is toch je lichaam en het moet wel goed zijn. Heb 4450 betaald, maar dan liever teveel en goed dan goedkoop en kans op weet ik wat allemaal. Spaar dan maar liever beetje door jaartje en dan heb je ook iets waar je lang plezier van kunt hebben als het goed is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook beide werkzaam, mn man fulltime en ik parttime, ook heb ik een o uren contract in de gehandicaptenzorg en werk regelmatig de zondagen. We hadden afgelopen jaren redelijk gespaard dus toen ik k een borstvergroting wilde was t geen probleem, kon ik ervan pakken.

Geld lenen kost geld!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon van mijn spaarrekening gehaald, ik werk voltijds en ga niet te losbandig om met mijn zuurverdiende centjes. Ik wilde dit niet doen als ik het niet in mijn eentje kon bekostigen.
Je moet sowieso ook al in gedachten houden dat je dit geld binnen 10 - 15 jaar terug op tafel moet smijten voor een vervanging, dus het is zeker niet iets waarbij je zomaar over één nacht ijs moet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij werken allebei fulltime, mijn man als ingenieur, ik als juf. We hebben dus een mooi inkomen, maar ook een lening (in verhouding met inkomen) van ons huis, 2 auto's... én 2 kinderen.

Wij proberen zoveel mogelijk te sparen voor veranderingen aan ons huis / tuin en zo, maar dit kon er wel eens tussen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicky als je via Diana Gabriels gaat betaal je idd stukken minder. Bij haar betaal je voor ronde protheses 2600 euro en voor anatomische dacht ik 3500 euro. Ben daar zelf ook geholpen door Dr Schiettecatte en ga binnenkort opnieuw omdat ik niet tevreden ben met de grootte en ik ga denk ik voor high profile. Voor de rest is Schiettecatte wel een goeie pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik er ook voor moeten sparen en heb ook een jaar vakantie overgeslagen om het te kunnen betalen. Je moet er wat voor over hebben en lenen zou ik ook niet doen. Al heb ik wel eens gelezen dat er meiden waren die dit wel hadden gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn zoveel reacties. Nog meer mensen die het via Schietecatte hebben gedaan?

hier ook schiettecatte via aesthetic beauty clinics veldhoven. Ronde vanaf 2600 en anatomische vanaf 3500.... ik heb coh2(zn iets steverigere siliconen) dus moest 2850 afrekenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan weer een nieuwe vraag! Sparen jullie dan precies genoeg? Ik was er namelijk niet aan begonnen als ik niet minstens het dubbele had gehad. Stel dat er complicaties zijn die niet vergoed worden of je vindt het helemaal niks en wil ze er uit. Zelfs dat kost veel geld :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het me echt veroorloven, ik ben nu zeker niet platzak...
Zoals je zelf al zegt wil je ook niet in de problemen komen als er onvoorziene problemen optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd, ben zeker niet platzak na deze bv, kan er wel meerdere laten doen dan;)

Lijkt me ook niet verstandig als. Je precies zoveel spaart, idd als je complicaties krijt oid, kan je zelf betalen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik besloot in januari dat ik het echt wou doorzetten, vanaf toen sparen, sparen, sparen en even niet shoppen!

Bij mij is het aftellen inmiddels begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.