Ga naar inhoud

Hoe betalen jullie dat? :)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou lekker toch louboutin,,, maar vergeet niet dat als er wat is...je ook kosten maakt, en evt. Over 10-15 jaar een wissel ;) ( maar dan kun je nog ff sparen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verwend, mijn papa betaald ze. Vervroegd kerstcadeau omdat hij inzag dat mijn huidige boobies me verdriet doen en ik een heel gelukkig meisje was tijdens de protheses passen.

Ik heb overigens al diverse malen zelf het benodigde bedrag bij elkaar gespaard, maar helaas hebben we door financiële tegenslagen (iets onder modaal verdienend gezin, 2 kinderen, veel dieren) ook steeds mijn boobie-spaarpotje moeten legen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon nog thuis

inkomsten : 1250 euro

huishuur: -250

leefgeld: -250

=750 euro over om opzij te zetten elke maand voor de borsvergroting :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik ga er een lening voor afsluiten. Een van de weinige geloof ik hihi. Ik sluit hem af bij de Kruidvat nu, 8,80 rente. Doorlopend krediet, termijnbedrag 54 pm totale lening 3650. Ik heb het termijnbedrag zo laag mogelijk gezet om in eventuele mindere maanden hem gewoon te kunnen betalen. Maar mijn doel is 200 per maand te betalen. Die 146 zijn boete vrij dus uiteindelijk zal het wel meevallen met de rente. Vakantie en belastinggeld ernaar toe en ik ben binnen 1 jaar er vanaf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zelf voor gespaard, vanaf m'n 16 altijd vaak gespaard dus had nu voldoende staan om het te betalen. Ik heb het niet van onze gezamelijke rekening gedaan omdat het toch mijn keuze is en m'n vriend er niet wou bij betrekken.

Kijk vooral welke pc want sommige zijn heel duur, sommige goedkopere zijn soms evengoed of beter.

Btw ik heb 3000 betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welk ziekenhuis is dat waar Diana gabriels werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een deel zelf betaald en een deel heeft mijn vriend mij geleend. Ik wilde het zo graag dat ik niet nog een jaar of langer wilde wachten tot ik het resterende geld bij elkaar had.
Ik betaal mijn vriend nu gewoon elke maand 100 euro terug totdat het klaar is.

Verder zijn we 2-verdieners zonder kinderen, mijn vriend is zelfstandig ondernemer en ik werk 36 uur pw. We verdienen prima. Ik had ook over een lening nagedacht en nagevraagd maar dat was niet mogelijk omdat ik nog een studieschuld heb openstaan die ik na afloop van mijn huidige studie aflos. Vreemd verhaal allemaal, maar toen mijn vriend zag dat ik daar zo verdrietig over was heeft hij mij dat geld dan geleend. Opgelost :)

nu kan ik alvast gaan sparen voor een wissel over 10 of 15 jaar, of eerder dat weet je nooit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden al een mooie spaarrekening toen ik over m'n boobies begon tegen m'n man en het paste binnen ons budget ... Nu is het dan wel even slikken en willen we natuurlijk dat geld graag 'terugsparen' , we hebben graag een appeltje voor de dorst aan kant staan. Just in case. We zijn ook tweeverdieners en hebben altijd voltijds gewerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik me dus af, wij zijn een 1 inkomensgezin en ik lees, ben net nieuw, hier op het forum dat veel van jullie al een BV hebben gehad. Hoe hebben jullie dat betaald? Hebben jullie daar lang voor moeten sparen of een lening afgesloten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Nicky

Een lening aangaan voor een BV is niet echt een strak plan. Sparen is de boodschap. Want verschillende leningen hebben haalt je sneller in dan je zou denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ervoor moeten sparen en mijn mama heeft een deel betaald.

Mijn wissel krijg ik volledig vergoed door het ziekenfonds ivm kapselvorming.

Wow welke verzekering heb jij dan als ik vragen mag?

Tegenwoordig doen ze overal moeilijk over dus heb je echt geluk als hun het vergoeden ivm kapsel :-)

Wanneer is je wissel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook van de spaarrekening gedaan! :)

Je moet je ook goed bedenken dat het ook fout kan gaan natuurlijk (maar daar gaan we natuurlijk niet van uit) en dat je meerdere keren onder het mes moet. Vaak wordt dan een deel wel vergoed, maar je moet er altijd rekening mee houden dat je zelf misschien ook nog wat moet betalen. Daarnaast nieuwe bh's, benzine kosten voor heen en weer rijden, crèmes voor huid en littekens, etc. Ook moet je over vijftien jaar waarschijnlijk weer onder het mes om ze te laten wisselen. Ja ja, als je er eenmaal aan begint.. ;)

Maar, het is het echt duizend maal waard hoor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.