Ga naar inhoud

Lotjekapotje : 21 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zal mij even kort voorstellen.
Ik ben 26 jaar en ben 1.70 lang en weeg 60 kilo.
3 jaar terug wilde ik al een bv laten doen en had gekozen voor Dr Linda Visser in de wellnesskliniek.

In die periode ging het net uit met mijn relatie en heb toen besloten de bv niet door te laten gaan,
mede ook omdat mijn huidige vriend mijn borsten mooi vindt.

Toch blijft het knagen... het blijft een puntje van onzekerheid ookal vindt mn vriend ze mooi zoals ze zijn!

Ik zit nu te denken aan dr Plovier in de BE clinic. ik heb mooie resultaten gezien, goede verhalen gelezen
en de prijs vind ik ook goed te doen.

ik ben wat rond gaan kijken in NL maar daar zijn de prijzen toch aanzienlijk hoger dan in BE
en gezien de verhalen, heb ik er wel vertrouwen in!


Ik zou het in de zomervakantie willen laten doen ivm dat ik een langere vakantie kan nemen van het werk en ik heb dan ook geen studie. Jammer dat ik dan niet kan zwemmen e.d. maar dat is dan niet anders!

Voor nu.. lees ik lekker mee op het forum en ga ik binnenkort een afspraak maken bij dr Plovier voor een intake gesprek!

Oh ja, ik pas nu 80B, maar in een enkele bh pas ik ook nog wel 80A.. ik wil graag naar een volle C/kleine D gaan.
Ik heb zelf weinig vet/borstweefsel aan de bovenkant van mijn borsten, daar wil ik heeel graag wat meer volume hebben.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Lotje! welkom hier, voor mij is het nu drie jaar gelden dat ik het heb laten doen, ik heb daarvoor heel erg lang info opgezocht op het borstenforum en internet, ik heb vier consults gehad en toen pas besloten, het enige wat ik je kan aanraden is, neem de tijd om te informeren en ga op meerdere consults zodat je kan vergelijken! de prijs is natuurlijk belangrijk maar het allerbelangrijkste is dat je bij een arts terechtkomt die goed in zijn werk is en die naar jou luistert, verder wens ik je heel veel plezier toe!! fijn weekend nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei,

Als je er al zolang mee bezig bent zou ik gewoon een consult doen.. je kunt dan altijd nog beslissen of je het doorzet of niet :)!!

Ik heb trouwens van mezelf ook weinig (eigenlijk bijna geen) vet/borstweefsel aan de bovenkant... Heb ronde implantaten onder de spier en kijk maar op mn profiel foto hoeveel volume er nu zit :D!!!

Wat zijn de prijzen in Belgie trouwens? Zijn die zoveel lager ja?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ik zou inderdaad meerdere consulten gaan plannen. Natuurlijk speelt geld een rol, maar de pc die je zal opereren is veel belangrijker. Er zijn veel goede pc's te vinden die ook redelijk zitten met de prijs. Ga lekker veel lezen hier op het forum dan wordt vast ook weer een stukje wijzer ;)

Rechts boven hebben we een zoekbalk die ook heel handig is om te gebruiken.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lola,


Wauw wat mooi zeg!! Ik heb zelf dus ook weinig tot geen vetweefsel boven in zitten.. als ik dan jouw foto zie denk ik dat het helemaal goed moet komen :)

Prijzen verschillen best ja. bijv. dr Linda Visser opereert in Belgie voor 2500 euro en in NL in een kliniek kost het 4000 euro voor precies dezelfde implantaten..
Enige grote verschil is ook dat in BE ze het met een slaapverdoving doen bij die kliniek en in NL doet ze het onder narcose...
Heb zelf liever narcose!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr. Plovier wordt je geopereerd onder narcose, niet onder slaapverdoving. Ik heb toen ook 3 verschillende consulten gedaan en ben uiteindelijk bij Plovier blijven steken en tot nog toe heel blij! Zelfs 3 weken geleden mijn buik laten corrigeren door hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Andrea,


nee klopt, ik bedoelde dat het bij de wellness kliniek met slaapverdoving gaat als ze in Belgie opereert maar in nederland met narcose :)

Ik ga snel een afspraak maken bij plovier, heb er een goed gevoel bij.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat zijn website al een paar maanden 'leeg' is, dus dat er snel een nieuwe website komt maar verder geen informatie over prijzen e.d.
Maar misschien hebben ze het gewoon druk ;-)

Hoop eigenlijk dat ik een intake kan doen in Nederland, scheelt me een enorme rit voor waarschijnlijk 15 minuten daar zijn!

Oh je hebt zelfs je buik laten doen, hoe is het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De website is idd al een poosje onder constructie. Prijzen staan er sowieso niet op, dat heeft er ook mee te maken dat dit niet mag in belgie. Iets met reclame maken en prijsstunten, geen idee precies wat ;). Ik heb 3 jaar geleden 2700 euro betaald voor mijn borstvergroting, dit was voor eurosiliconen. Inmiddels werkt hij meer met Natrelle en Mentor en die implantaten zijn wat duurder. Als je deze wilt betaal je geloof ik 3000 euro en voor de andere implantaten volgens mij nog wel 2700.

Ik heb idd ook mijn buik laten doen en het gaat op zich wel goed met me. Rustig aan, veel rusten en het de tijd geven. Maar het gaat wel elke dag wat beter en ik kan steeds meer gelukkig. Ik ben tot nu toe heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Andrea,

Fijn te horen dat het elke dag wat beter met je gaat! hoop dat het resultaat er mag zijn ;)

Wat betreft die prijs klinkt goed. 3 jaar geleden zou het mij 2000 euro kosten bij de Wellness kliniek, dat is nu 2500 euro geworden.
heb even gekeken voor dr Nio in rotterdam maar die vraagt 4000 euro geloof ik.. beetje boven mn budget.
Maar bij hem kan ik wel snel terecht (volgende week intake dus verwacht als ik er voor zou kiezen ook snel de ingreep)
maar heb nu al meer gevoel bij Plovier.

Hoe lang heeft er gezeten tussen je intake/ contact met de kliniek en de daadwerkelijke ingreep voor je buikwandcorrectie en wissel/hersteloperatie?

Ik heb namelijk net gebeld voor een afspraak voor een intake en schrok een beetje van de wachttijden..

Kan pas op zn vroegst half juni er tussen worden gepropt voor een intake en de operatie zal pas richting september of oktober lopen.. :(

Had gehoopt of eigenlijk gewild om in augustus geopereerd te worden ivm de vakantieperiode en ik heb dan geen school.. dus voldoende tijd om te herstellen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet alvast een operatiedatum laten vastzetten in augustus en dan in juni op consult? De operatie kan je dan altijd weer afzeggen als je uiteindelijk besluit ervan af te zien. Tot 4 weken voor datum kan je kosteloos annuleren.

Bij mij lag het anders, ik wist vorig jaar al dat ik geopereerd moest worden, maar wilde zelf wachten tot ik mijn opleiding klaar had en geb het dus zelf ver weg gepland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Andrea,


Slim idee van je! ga ik even naar kijken.
Ben ondertussen ook verder gaan kijken op het forum en ben bij Diana Gabriels terecht gekomen in Barendrecht,
Daar heb ik vandaag voor gebeld en kan morgen al terecht (beetje vreemd.. zaterdagavond een intake?) en is kosteloos.
Dus ga even kijken hoe ik het daar vindt . De prijs is ook goed (zo'n 2600) en zijn gebruiken Mentor en Natrelle, zover ik heb gelezen ook op het forum, zijn dat
goede implantaten, niet onbelangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje,

Je zal hier op het forum waarschijnlijk veel negatieve verhalen over Diana tegenkomen, maar ik zie het zo; diana is maar een tussenpersoon en zij voert de operatie niet uit. Je bespaard jezelf veel geld uit en dan vind ik het wel de moeite waard om wat langer te wachten in de wachtkamer.

Mijn eerste consult had ik meteen bij Frans Straten( hier had ik om gevraagd)

Na een week had ik nog een extra pasconsult aangevraagd omdat ik twijfelde over de maat.

Dit was bij Diana. Ik vond haar een erg leuke vrouw en het was voor mij alleen om nog een keer te passen. Ze adviseerde mij 375 en Frans 425. Ik ben uitgegaan van Frans zijn advies.

Ook de operatie is zeer geslaagd en ik ben erg te spreken over heyendaal en het personeel daar.

Dus , als je mooie borsten wil voor een leuke prijs!!

Succes meid,

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Yara,

Dankje voor je fijne woorden!

Ik had na het lezen idd snel door dat zij een tussen persoon is.. maar buiten dat het goed moet voelen en dat de kwaliteit goed is is de prijs ook belangrijk voor mij...
want ja.. als het in NL voor 4000 kan en bij hen voor 2600 en je krijgt zowat dezelfde protheses.. is de keuze snel gemaakt.

Ik denk dat ik ook nog een consult ga aanvragen bij Frans Straten na het lezen. Ik was een beetje on voorbereid doordat ik morgen al terecht kan terwijl ik vanmorgen belde.
Maar dat komt vast goed. Ik wil het pas over 4 maanden dus alle tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe ging je consult??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie!


Nou.. mn consult ging uiteindelijk niet door die zaterdag.. Ze waren enorm uitgelopen en zou een uur moeten wachten,
dus heb m'n afspraak maar verzet.

Ik kan nu volgende week donderdag avond terecht bij Diana en heb ook alvast direct met de kliniek met dr Straten een afspraak voor de donderdag
erop een afspraak gemaakt.

Ik wil graag met beide een consult, gezien de verhalen dat je toch altijd nog een consult hebt met de pc nadat je bij Diana bent geweest.

Moet zeggen dat ik wat ben afgeschrikt voor Diana door de recente verhalen over slechte service en weet ik het wat,
maar het is mij nog niet helemaal duidelijk waar nou precies het verschil in zit als je het via haar doet of direct bij de kliniek..
wat is dat verschil dan in service?

Ik had Tanne gesproken van dr Straten en die had het over een privé uitslaap kamer en privé kamer op zich.
Als 350 euro het verschil alleen is in een prive kamer of een kamer met meerdere meiden is mijn keus snel gemaakt.. maar
iets zegt me dat dat niet het enige is.. dus hoop daar volgende week antwoord op te krijgen!

De operatie wordt toch door de PC zelf uitgevoerd en niet door Diana.. dus wat dat betreft gaat mijn voorkeur
uit via Diana. Maar dat gaat me nog duidelijk worden hoop ik :)

Verder had ik begrepen van Tanne dat ze in de zomer niet opereren en iets van 21 juli de laatste dag is dat ze opereren.
Als het allemaal dus lukt en doorgaat wil ik rond die datum geopereerd worden!
SPANNEND!

Maar eerst het consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké nou spannend, idd voor 350.- kun je hele leuke bikini's en ondergoed shoppen straks;)

Als je maar door een goede pc geholpen wordt en goede protheses krijgt. Is het belangrijkste ,lijkt mij.

Kun je nagaan hoe druk het bij diana is dat ze zolang uitlopen en zelfs savond en s'weekends consulten moeten doen, het is gewoon een spotprijs.

Trouwens straten opereert ook vis aesthetic beauty clinics , Voor dezelfde prijs, kun je ook nog proberen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie!

Nou.. mn consult ging uiteindelijk niet door die zaterdag.. Ze waren enorm uitgelopen en zou een uur moeten wachten,

dus heb m'n afspraak maar verzet.

Ik kan nu volgende week donderdag avond terecht bij Diana en heb ook alvast direct met de kliniek met dr Straten een afspraak voor de donderdag

erop een afspraak gemaakt.

Ik wil graag met beide een consult, gezien de verhalen dat je toch altijd nog een consult hebt met de pc nadat je bij Diana bent geweest.

Moet zeggen dat ik wat ben afgeschrikt voor Diana door de recente verhalen over slechte service en weet ik het wat,

maar het is mij nog niet helemaal duidelijk waar nou precies het verschil in zit als je het via haar doet of direct bij de kliniek..

wat is dat verschil dan in service?

Ik had Tanne gesproken van dr Straten en die had het over een privé uitslaap kamer en privé kamer op zich.

Als 350 euro het verschil alleen is in een prive kamer of een kamer met meerdere meiden is mijn keus snel gemaakt.. maar

iets zegt me dat dat niet het enige is.. dus hoop daar volgende week antwoord op te krijgen!

De operatie wordt toch door de PC zelf uitgevoerd en niet door Diana.. dus wat dat betreft gaat mijn voorkeur

uit via Diana. Maar dat gaat me nog duidelijk worden hoop ik :)

Verder had ik begrepen van Tanne dat ze in de zomer niet opereren en iets van 21 juli de laatste dag is dat ze opereren.

Als het allemaal dus lukt en doorgaat wil ik rond die datum geopereerd worden!

SPANNEND!

Maar eerst het consult!hoi hoi,

Ik ben ook via Diana gegaan en had gewoon een privé kamer heel de dag hoor.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah Shirtje,

jaa, lijkt mij eigenlijk ook best gezellig. Als er dames komen weet je 9 van dde 10 keer toch wel wat ze laten doen, dus mij maakt dat niet zo uit. als dat echt het enige verschil is voor 350 euro, ga ik het laten doen via Diana.

Kan je gelijk wat ervaringen uitwisselen als je op die zaal ligt, lijkt me leuk hihi.

@ yara, oke bedankt voor je reactie :)
Misschien weet jij dat wel, is het grote verschil tussen direct bij dr straten of via diana dat je als je via diana gaat, geen garantie krijgt mocht je binnen 1 jaar problemen krijgen? dus dat je zelf de heroperatie moet betalen en als je direct met de kliniek gaat dat het in de prijs zit? zoiets las ik hier op het forum.. ik heb inmiddels zoveel gelezen dat ik het ook mis kan hebben :P
zoou wel echt raar zijn... dan is het die 350 euro weer misschien niet waard. Je gaat er vanuit dat het goed gaat, maar mocht het niet zo zijn, ben je 2x in 1 jaa 2600 euro kwijt.. dan denk je.. dan maar in 1x die 350 euro erbij..


ik zie het allemaal wel... ik heb inmiddels zoveel rondgestruind hier op het forum en verhalen gelezen en me ingelezen dat ik enorm veel te weten ben gekomen. :)
Het gaat mij nu echt nog puur om de zekerheid dat dr straten mij opereert op de datum die ik graag wil, dat er geen gekke en grote verschillen zitten voor die 350 euro!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!


Ik ben gisteravond op consult geweest bij Diana of nou ja.. op consult gweest kan je het niet noemen...
ik had 3 weken geleden al een consult gepland maar het liep enorm uit. Ik had daar niet zo'n trek in dus hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor gisteravond. Ik zou half 7 aan de beurt zijn zodat ik de eerste was.

KWam ik daar aan... zegt die assistente, met wie heb je een afspraak dan? Ik zeg nou volgensmij DIana.. oh.. zegt ze.. maar Diana is er helemaal niet die is er morgen weer :93:

ik dacht echt huh.. dus ik werd best pissig, ben niet voor niets daarheen gereden toch?
Dus ik zeg nou.. wist je dat niet 3 weken geleden ook al dan toen WIJ samen die afspraak maakten?
ja nee ja.. nou uh ga maar zitten komt goed. je wordt wel geholpen.

Ik heb een formulier moeten invullen en even later werd ik binnen geroepen.
Als eerst zei die uiterst vriendelijke man heel eerlijk: voordat je illusies hebt, ik ben niet de dokter, daar wil ik duidelijk over zijn.
Dus ik zeg nee. dat had ik begrepen, maar fijn dat je het benadrukt.
Het bleek de anesthesist te zijn van dr Straten waarmee hij al een jaar of 5 werkt. Hij doet de nacontroles voor dr Straten.

Ik kon dus niet al m;n vragen stellen helaas.
Toevallig heb ik volgende week donderdag een consult met dr Straten, wat ik direct heb geregeld met de kliniek,. Ik vroeg nog of het een probleem was, maar deze meneer zei dat ik het gewoon moest uitleggen aan dr Straten en dan kwamen er samen wel uit.
De reden dat ik nl wel eerst naar Diana ben gegaan is vanwege de prijs.

Ik weet dat sommige meiden er hier anders over denken, want ja, ik maak het toch voor een 2e keer nu mee? afspraken worden niet genoteerd of er worden te veel afspraken gepland op een avond, slechte service en bla bla bla .. (Dus sorry maar dat soort dingen hoef ik niet te horen :141: , ik heb genoeg gelezen erover)
Maar 350 euro is toch flink wat geld.
De anesthesist zei mij dat alles verder hetzelfde is als dat je het direct bij de kliniek zou doen.. zelfde implantaten, zelfde arts(logisch) zelfde anesthesist..
Dus ja ... why not?

missie voor volgende week is maat bepalen en hebben over de prijs en voorwaarden.

Tnx voor het meelezen weer!
Ps voel me helemaal niet zenuwachtig, ook niet voor het consult.. heb zoveel gelezen inmiddels dat ik er een beetje zakelijk tegenaan ga kijken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo wat ben ik opgelucht!! gister consult gehad met dr Straten, het voelde echt als thuiskomen daar.
ben pas na een uur en een kwartier naar huis gegaan. Er werd alle tijd voor me genomen wat ik enorm prettig vond.


We hebben de risico's doorgenomen, wat mag ik wel en wat mag ik niet, en uiteraard het passen. Dat was toch wel gek om te zien hoor.. ineens een volle borst!
Ik heb protheses gepast van 330 cc en 390 cc en we kwamen tot de conclusie dat 390./400 eigenlijk te veel was voor het mooie en 330 te weinig..
Het zal dus 350 of 375 gaan worden.
ik denk dus nog even na wat het gaat worden!

Als ik zo lees op het forum moet ik vooral niet twijfelen en dan voor 375 cc gaan omdat die 25 cc niet heel veel verschil maakt.

We hebben gelijk een datum geprikt, 21 juli om 8 uur wordt ik geholpen, spannend!
Nu vandaag nog even puntjes op de i op het werk met vrij krijgen en dan de aanbetaling doen.
Eindelijk gaat het gebeuren!!!!

Nu... aftellen, sportbhs kopen voor na de operatie en verder dromen!!
Ik twijfelde of ik via Diana wilde gaan of rechtstreeks maar ik ga maar toch rechtstreeks,
het voelde zo goed, erg fijn om te weten dat als ik vragen heb, ook na de ingreep dat ik altijd kan bellen, lijntjes zijn kort.
Bij Diana kreeg ik toch niet zo'n fijn gevoel daarvan..

@Esmiralda kun jij mn onderwerp aanpassen svp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.