Ga naar inhoud

Lotjekapotje : 21 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Super voor je! Zon goed gevoel erbij! Hoe zit het met

De garantie dan via heyendael ? Is dat je bekend?

Ik las laatst hier ergens dat als je via Diana gaat bij straten dat je dan de nazorg

Ook gewoon via zijn kliniek krijgt , en niks meer met Diana te maken hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,


Dankjewel! ja het voelde zo goed.. soort van vertrouwd. dus heb maar toch via dr straten zelf direct gedaan!!

Ik heb nu 1 jaar nazorg en de controles zijn in zijn kliniek. Als je via Diana gaat krijg je de controle van de verpleger/anesthesist als hij aanwezig is op die dag dan. Anders toch Diana. dat is wat ik heb begrepen!

Dr straten doet via Diana de nacontroles dus niet meer zelf omdat het teveel werd met intakes, operaties en nacontroles, die dan in barendrecht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke das duidelijk, maar 1jr nazorg , bedoel je garantie binnen een jaar op kapsel, draaien , rimpels?

Nog ff volhouden , dan heb je boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

yessssssss ik heb ze!!! hier komt mijn verslagje

gisteren mocht ik mij melden om 7:15 uur waarna ik naar mijn eigen kamer werd gebracht. ik kwam op de gang ook Natas van het forum tegen hihi was wel even leuk om een gezicht te hebben bij de berichtjes!

mn bloeddruk, zuurstof gehalte en temperatuur werd gemeten en ik mocht mn sexy groene hemd aan trekken. Piercings uit en wachten tot ik werd opgeroepen. dat waws al vrij snel, om 8 uur werd ik naar de verkoever gereden. Daar kreeg ik het infuus en nog wat vragen. Wat was iedereen toch ontzettend aardig en rustgevend, daardoor voelde ik me helemaal niet meer zenuwachtig en ging ik heel relaxed de operatie in. Ik mocht ook op mijn verzoek mijn bril ophouden totdat ik in slaap was omdat ik anders niet zie wie er naast me staat en wat er gebeurd om me heen. Super fijn!

ik was rond kwart over 8 al in slaap. De narcose zelf vond ik niet heel prettig, van eerdere operaties kan ik me niet herinneren dat het zo voelde. ik voelde de vloeistof echt mn aderen instromen en voelde me super zwaar worden en poef weg was ik!

om 5 over 9 werd ik alweer wakker in de verkoever, de anesthesist had mjn bril al opgezet zodat ik alles gelijk kon zien. ik werd zo snel wakker dat ze nog de beademingsbuis uit mijn keel moesten halen haha, gelukkig voelde het niet heel vervelend.
Om kwart over 9 was ik eigenlijk alweer helemaal bij en voelde me super goed. Mocht gelijk wat slokjes water drinken

maar daarna voelde ik wel de pijn opkomen. ik kreeg wat pijnstillers ingespoten waar ik moe van werd en nog wat heb gesnoozed tot een uur of 11 waarna ik goed genoeg was om terug te gaan naar mijn vriend.

Oh ja! natuurlijk toen ik wakker werd heb ik gelijk gekeken. ik dacht jezus wat een meloenen!! en wat zijn ze hard!! hahaha
Ik heb uiteindelijk 350 en 375 gekregen omdat er toch wat verschil in grootte was.
Voordatt ik terug ging naar mijn kamer kreeg ik mijn bh omgedaan, ik heb nu 80 D aan maar het klemt op het moment als een gek door de zwellingen. zo maar ff wat losser doen.

Op de kamer heb ik mijn vriend lekker alles verteld en moest ik wachten tot 5 uur tot dr Straten langs kwam. Ik had vers fruit meegenomen van thuis en die heb ik snel gegeten samen met beschuitjes en thee. ik voelde me echt helemaal niet misselijk of slecht. Ik dacht toen echt van nou is dit het nou? hier teken ik voor!
Maar rond half 1 werd de pijn toch te erg en nam ik een tramdol waardoor de scherpste randjes er wel weer af waren!!
Verder lekker gekletst met mijn vriend, vriendinnen gebeld en geappt dat ik het had overleefd.
Eind van de dag kreeg ik wel al gelijk de martelband om. Pfff toen werd ik me toch wel even naar, zo strak!!
en 1 kant doet veel meer zeer dan de anderee kant dus het leek wel of ik even KO ging ervan.

De terugreis ging wel aardig, beetje pijnlijk bij hobbels of bochten maar rond 7 uur waren we weer lekker thuis.
De pijn is vanaf toen wel gaan toenemen en vannacht was echt een hel. Ik ben 3x wakker geworden, heb om 12 uur nog maar 2x paracetamol genomen en half 5 een tramadol. Omhoog komen is lastig maar te doen!!

en nu...uitrusten en vooral voorkomen dat ik te snel weer dingen zelf wil doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lotjekapotje,

Hoe gaat het met je,las dat je veel pijn had vannacht! wil graag horen hoe je het gisteren heb ervaren? en dank je wel dat je gereageerd hebt daarstraks.;

ik denk dat ik ook consult aan vraag bij Dr staten lees goed dingen over heb die toch de operatie doet,en schilt echt veel geld.nou meis doe justig vandaag en hoop dat de pijn weg trekt

zie graag je berichtje terug.als het lukt ;)

grtj Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Ik heb je verslagje gevonden haha!

Wat een leuk verhaaltje!

Ik begrijp dat het dus eigenlijk wel redelijk goed met je gaat zodra je de medicijnen neemt als je ze nodig hebt?:) fijn om te horen!! En de eerste 2/3 nachten zijn idd heel vervelend haha! Maar daarna wordt het echt minder hoor!!! Ben je blij met het aantal cc's? Gek gezicht is dat dan ineens he? Zulke borsten haha!

Goed aansterken meid! En idd... Niet te snel dingen zelf gaan doen... Ik heb dat wel gedaan maar gister moest ik dan ook even een stapje terug doen.. Ach... Was te verwachten als je alles al bijna zelf weer wilt doen haha...

Denk om jezelf meid! Hoop dat het goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilona!

Ik zou zeker eem consult aanvragen bij dr Straten ik voelde me meteem op mijn gemak bij de kliniek en frans zelf!

De pijn is goed onder controle te houden moet ik zeggen!

Vandaag een stukje gewandeld met mijn vriend maar bleek toch teveel van het goede te zijn, nu heb ik weer stekek aan mn littekens dus nu weer rustem op de bank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii sjk!

Zoo jaa wat is dat wennen ineens borsten.. ik had wel war maar dit zijn me toch meloenen hahaha!!

Ben tevredem over de maat ze hadden niet groter gehoeven!

Wel maak ik me klein beetje zorgen over de verschillende matem, op t laatste moment besloot frans toch voor 350 en 375 cc te gaan omdat het verschil toch grotet was dan de 10 cc die hij eerst zei. Nu als ik mn bh uit heb zie je het verschil goed, de een is ook breder en staat meer naae buiten lijkt het.. maar goed geduld is het codewoord! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En man wat houd ik een vocht vast in mn buik ik lijk wel zwanger, hebben anderen dat ook gehad?

Ja dat is een veel voorkomend probleem, heb hier ook 2 weken last van gehad. Veel water en kruiden/groene thee drinken, dan trekt het langzaam weg. Je zal ook merken dat het soms borrelt en 's nachts trok het bij mij weer omhoog waardoor mijn bh echt ineens heel strak zat pfff. Maar komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje!

Dat vocht vasthouden ken ik!!!!! Heb er ook heel erg last van... Had zelfs al een teat gedaan ook omdat m'n menstruatie uitblijft nu... Maar dat heeft te maken met de narcose (althans... Dat lees ik op internet en de test was negatief). Hopen dat we er snel vanaf zijn!!:) en wat vervelend dat je zo twijfelt over de maat! Dat kan ik me heel goed voorstellen! Maar... Frans zal echt wel weten wat hij gedaan heeft... Lijkt me.... Dus probeer je er nog niet al te druk over te maken oke? Geef het eerst een beetje tijd zodat je borsten ook wat soepeler zijn en genoeg zijn ingedaald... Denk dat je dan alleen maar heel blij bent! (Ik ga er dan vanuit dat Frans het echt wel goed gedaan heeft he... Heb geen foto gezien van je natuurlijk...)

Ik hoop het iig voor je meid!!! Probeer iig wel lekker te genieten hoor:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Boho!! gelukkig benik niet de enige hahah!! het trekt nu gelukkig allemaal wat weg maar merk wel dat aan het eind vn de dag mn bh weer strakker gaat zitten.. heb ook van de huisarts van die vezelzakjes gehad om mn darmen weer wat op gang te krijgen dus dat hopen we dan maar!

en dat borrelen heb ik nu ook sinds een dag voelt vreemd aan zeg!!


Daantje wat leuk!! gefeliciteerd met je datum :) hoe ben jij eigenlijk bij frans terecht gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sjk!

bedankt voor je lieve woorden doet me goed :)

ik probeer er ook maar niet teveel aan te denken, gewoon tijd geven ik ben immers pas 5 dagen PO! bij de eerst volgende controle maar over hebben!

maar het gaat gelukkig al stukken beter en minder pijn.

moet echt zo wennen aan die borsten, vooral dat ze 'uitsteken' aan de zijkanten hahaha dat ben ik niet gewend.

vind ze nog wel ver uit elkaar staan, kan dat nog bij elkaar komen te staan?

mijn borsten stonden van nature ook niet dicht bij elkaar dus ik verwachtte geen wonderen, maar had niet gedacht dat ze zo naar de zijkant zouden uitsteken.. maar ook hierbij.... geduld is een schone zaak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 maanden po en ben ook geopereerd door Frans Straten. Mijn ervaring: vocht in buik had ik ook super erg, was na twee weken zeker helemaal over. Verder zijn ze bij mij bij 4 maanden nog wel anders dan een maandje terug. De vorm wordt echt zo anders. Daarnaast zaten mijn borsten in het begin ook in de weg aan de zijkanten, kwam er iedere keer met mijn armen tegenaan enzo. Ook dat is weer veranderd. Daarnaast heb je nu nog zwellingen enzo dus daar kan ook grootteverschil in ontstaan. Ik weet dat het anders is als je er zelf in zit omdat ik me ook over allerlei dingen druk heb gemaakt, maar achteraf denk ik: had ik maar niet zoveel naar m'n borsten gekeken want dat zag echt helemaal niks in het begin!!

Goed herstel verder! Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje!

Fijn dat je je weer wat beter voelt meid!

En dat ze wat verder uit elkaar staan dat is opzich ook niet heel onlogisch denk ik... Het moet natuurlijk ook nog wat zachter worden enzo! Dan worden ze ook soepeler! En ik merk dat ze bij mij toch ook wat dichter elkaar gaan staan! Dus idd nog iets meer geduld haha!

Dat uitsteken aan de zijkanten herken ik idd haha! Ik had wel wat van te voren maar dit is toch wel heel anders hahaha! Ben je er wel nogsteeds blij mee? Met hoe ze eruit zien enzo? En hoe gaat het met je littekens? Ik ben erg blij dat de pleisters eraf zijn bij mij! Die begonnen toch wel af en toe erg te jeuken... Morgen ga ik even foto's sturen (dat hadden ze gevraagd) om de littekens te laten zien en dan maar afwachten wat hun ervan vinden! Ik vind ze zelf erg mooi...

Rustig aan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Hoe voel je je nu?

Is die borstband echt vervelend, ik moet hem namelijk ook gaan dragen van Frans!!

ik zou 2,5 cup maat groter uitkomen.. ben echt benieuwd want ik heb nu een 85a met alleen onder wat vulling..haha

Ik ben bij Frans uitgekomen omdat wij een reclameblaadje kregen van Diana Gabriels en toen werd ik erg nieuwsgierig en zoals ik ben ga ik eerst op onderzoek uit en proberen om op forums te komen.

En toen kwam ik tot de ontdekking dat er bij mij in de omgeving zoiets kon. Echt dicht bij huis ;) denk 4of 5 km...

Dus een intake gesprek gevraagd en alles van te voren al uitgepluist wat ik precies wilde.

En Frans kon mijn vragen heel goed beantwoorden en ik dacht voor die 350,- verschil ga ik niet het hele land rond als het zo dicht bij huis is.. zou op de fiets erheen kunnen..hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotje,

K

Ook ik ben de 21e geholpen in de Heyendael kliniek. Ik denk dat ik je zelfs nog naar de verkoeverkamer gereden heb zien worden. Ik ben om half 11 geopereerd. Meisje met de rode haren, misschien heb jij mij ook wel gezien. De week is snel voorbij gegaan he! Hoe gaat het met jou nu? Ik heb ook contact met het meisje wat bij mij op de kamer lag. Leuk om elkaar te kunnen vertellen hoe het gaat! Ik heb ook 350 en 375 cc gekregen. Ik las iets over een 'martelband'? Is dat zo'n band om je borsten van de bovenkant platter te drukken? Ik vond het een fijne ervaring bij meneer Straten. Ik heb het wel via Diana geregeld. Ik ga woensdag bij een van haar medewerkers op controle. Het gaat nu, na een week, echt al een stuk beter! Ik hoop ook iets van jou te horen. Ik zag dat je ook uit rotterdam komt. Ik en die meid op mijn kamer ook ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 maanden po en ben ook geopereerd door Frans Straten. Mijn ervaring: vocht in buik had ik ook super erg, was na twee weken zeker helemaal over. Verder zijn ze bij mij bij 4 maanden nog wel anders dan een maandje terug. De vorm wordt echt zo anders. Daarnaast zaten mijn borsten in het begin ook in de weg aan de zijkanten, kwam er iedere keer met mijn armen tegenaan enzo. Ook dat is weer veranderd. Daarnaast heb je nu nog zwellingen enzo dus daar kan ook grootteverschil in ontstaan. Ik weet dat het anders is als je er zelf in zit omdat ik me ook over allerlei dingen druk heb gemaakt, maar achteraf denk ik: had ik maar niet zoveel naar m'n borsten gekeken want dat zag echt helemaal niks in het begin!!

Goed herstel verder! Komt goed!

hoi Mangata,

dankje voor je antwoord!! hihi vind het toch prettig om al die ervaringen te lezen. je zegt dat jouw borstenook iin de weg zaten aan de zijkant. zijn ze bij jou meer naar elkaar toe gaan staan dan? ik maak me nl zorgendat ik misschien geen goede bh aan heb, hoewel de kliniek deze wel heeft aangeraden. de Tri action van triumph. zo in de bh ziet het er natuurlijk uit vind ik wel, maar heb ook dames gezien met de lipoelastic waarbij de borsten meer naar elkaar toe worden gedrukt. maargoed ik weet ook niet of dat prettig zit omdat ze nu nog zo hard zijn enzo!!

ik heb fotos gemaakt maar het lukt me nog niet om ze erop te zetten krijg foutmeldingen. straks nog maar een x :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje!

Fijn dat je je weer wat beter voelt meid!

En dat ze wat verder uit elkaar staan dat is opzich ook niet heel onlogisch denk ik... Het moet natuurlijk ook nog wat zachter worden enzo! Dan worden ze ook soepeler! En ik merk dat ze bij mij toch ook wat dichter elkaar gaan staan! Dus idd nog iets meer geduld haha!

Dat uitsteken aan de zijkanten herken ik idd haha! Ik had wel wat van te voren maar dit is toch wel heel anders hahaha! Ben je er wel nogsteeds blij mee? Met hoe ze eruit zien enzo? En hoe gaat het met je littekens? Ik ben erg blij dat de pleisters eraf zijn bij mij! Die begonnen toch wel af en toe erg te jeuken... Morgen ga ik even foto's sturen (dat hadden ze gevraagd) om de littekens te laten zien en dan maar afwachten wat hun ervan vinden! Ik vind ze zelf erg mooi...

Rustig aan meid!

ja je hebt gelijk denk ik hooor ze moeten nog soepeler worden!!

verder gaat het steeds beter gelukkig en krijg minder last, dus dat is prettig.

wel heb ik nog steeds smorgens dat ze heel hard en pijnlijk aanvoelen, vooral de bovenste spieren en aan de onderkant voelt het pijnlijk. maar alsik dan eenmaal ben opgestaan en wat heb gelopen trekt het weer weg. had jij dat ook?

ja verder ben ik er nog steeds erg blij mee, het komt steeds meer in vorm, ook mijn vriend merkt dat!!

heb wel bij de rechterborst het idee dat de spier daar nog wat strakker staat dan links je ziet ook een beetje nog dieb olling die ik linksniet meer heb.. maar ook dat zal wel wegtrekken :)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotjekapotje!

Fijn dat je je weer wat beter voelt meid!

En dat ze wat verder uit elkaar staan dat is opzich ook niet heel onlogisch denk ik... Het moet natuurlijk ook nog wat zachter worden enzo! Dan worden ze ook soepeler! En ik merk dat ze bij mij toch ook wat dichter elkaar gaan staan! Dus idd nog iets meer geduld haha!

Dat uitsteken aan de zijkanten herken ik idd haha! Ik had wel wat van te voren maar dit is toch wel heel anders hahaha! Ben je er wel nogsteeds blij mee? Met hoe ze eruit zien enzo? En hoe gaat het met je littekens? Ik ben erg blij dat de pleisters eraf zijn bij mij! Die begonnen toch wel af en toe erg te jeuken... Morgen ga ik even foto's sturen (dat hadden ze gevraagd) om de littekens te laten zien en dan maar afwachten wat hun ervan vinden! Ik vind ze zelf erg mooi...

Rustig aan meid!

oh ja en de littekens had ik nog niet op gereageerd hiihi..

heb jij zelf de pleisters eraf gehaald? ben je nog niet op controle geweest?

ik weet nog niet hoe het eruit ziet, ik zie niet veel verschil met na de operatie omdat de pleisters er nog op zitten!!

wel voelt links hard aan, in de ochtend meer dan de rest van de dag.. de assistent van dr straten had gezegd dat dit littekenweefsel is dus dat moeten we dan maar geloven ;-)

hoop wel dat het nog wegtrekt want dat is eigenlijk nog het meest irritante nu aan die borst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.