Ga naar inhoud

Lotjekapotje : 21 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hoi hoi

Hoe voel je je nu?

Is die borstband echt vervelend, ik moet hem namelijk ook gaan dragen van Frans!!

ik zou 2,5 cup maat groter uitkomen.. ben echt benieuwd want ik heb nu een 85a met alleen onder wat vulling..haha

Ik ben bij Frans uitgekomen omdat wij een reclameblaadje kregen van Diana Gabriels en toen werd ik erg nieuwsgierig en zoals ik ben ga ik eerst op onderzoek uit en proberen om op forums te komen.

En toen kwam ik tot de ontdekking dat er bij mij in de omgeving zoiets kon. Echt dicht bij huis ;) denk 4of 5 km...

Dus een intake gesprek gevraagd en alles van te voren al uitgepluist wat ik precies wilde.

En Frans kon mijn vragen heel goed beantwoorden en ik dacht voor die 350,- verschil ga ik niet het hele land rond als het zo dicht bij huis is.. zou op de fiets erheen kunnen..hihi

haaai Daantje!!

het gaat steeds beter met de dag en heb vannacht eindelijk ongeveer 8 uur geslapen achter elkaar, wauwvoel me helemaal fris haha!!!

die borstband is ja.. ik ga het niet mooier maken dan het is,, vervelend ;-) ik kreeg heb vanaf dag 1 al gelijk om maar hij doet wel goed zijn werk. ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik hem gelijk om heb gekregen want alsik hem pas bij de 1e controle had gehad dan had ik denk ik weer flink pijn gehad.

leuk dat je op die manier bij frans terecht bent gekomen, waar woon je precies dan?

ik heb frans nu pas 2 x gezien, bij de intake en bij de operatiie, maar vind hem een erg prettig persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Lotjekapotje

hij gaat dualplane zetten voor en achter de spier.en krijg 540 cc natrelle

zijn flinke boobs,

hoe gaat jou herstel?

spannend meid 540 cc is idd een aardig aantal cc :)

waar ga je op uitkomen denk je? je zei eerder dat je misschien ook nog een consult bij dr straten wilde aanvragen, heb je dat nog gedaan of ben je toch bij dr kolpman gelijk terecht gekomen?

mijn herstel gaat het sprongen vooruit, had vorige week echtniet gedacht dat ik er nu zo bij lopen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotje,

K

Ook ik ben de 21e geholpen in de Heyendael kliniek. Ik denk dat ik je zelfs nog naar de verkoeverkamer gereden heb zien worden. Ik ben om half 11 geopereerd. Meisje met de rode haren, misschien heb jij mij ook wel gezien. De week is snel voorbij gegaan he! Hoe gaat het met jou nu? Ik heb ook contact met het meisje wat bij mij op de kamer lag. Leuk om elkaar te kunnen vertellen hoe het gaat! Ik heb ook 350 en 375 cc gekregen. Ik las iets over een 'martelband'? Is dat zo'n band om je borsten van de bovenkant platter te drukken? Ik vond het een fijne ervaring bij meneer Straten. Ik heb het wel via Diana geregeld. Ik ga woensdag bij een van haar medewerkers op controle. Het gaat nu, na een week, echt al een stuk beter! Ik hoop ook iets van jou te horen. Ik zag dat je ook uit rotterdam komt. Ik en die meid op mijn kamer ook ;-)

hoi!!

ohh echt wat leuk nog een mede boobie van de 21e!! wat leuk dat je bij Natas op de kamer lag zeg!! ik had een eigen kamer wat ik achteraf wel jammer vond had leuk geweest als ik bij jullie lag! maar denk dat dat komt omdat ik het direct bij dr straten had geregeld ipv Diana.

i k heb je wel gezien nu je het zegt, maar zag je allleen voorbij rijden naar de verkoever voor je infuus maar mijn vriend zegt wel dat hij jou heeft gezien hij zei oooh ja die heb ik naar binnen zien rijden!

de week is inderdaad voorbij gevlogen ik voel me erg goed vandaag, en hoe gaat het met jou? heb je veel last?

en leuk te lezen dat je ook 2 maten hebt gekregen, heb je ze al gezien? ik zie wel het verschil van de 2 maten bij mijn borsten helaas, maar goed het moet/kan allemaal nog bijtrekken dus probeer er niet teeveel aan te denken!!

ik heb idd die martelband al gehad na de operatie omdat ik de controle van as donderdag oversla ivm vakantie in Duitsland!!

ik mag de pleisters er zelf afhalen en fotos sturen naar de kliniek. Ik ga zo even bellen voor een afspraak voor een weekje later.

de band is wel pijnlijk ja die zorgt dat de protheses op zijn plek blijven en dat de protheses naar beneden zakken volgensmij. hij doet wel zijn werk tot nu en vind het zelfs nu een beetje naar en eng om hem even af te doen voor douchen want alles voelt dan ineens zo 'vrij' dat ik daarna toch snel wel weer de bh en de band om wil hebben!! de band is alleen wel lastig te verbergen en in sommige shiirtjes zien mijn borsten er vreemd uit door die band maarja.. alles voor een goed doel ;-)

echt super leuk dat je ook die dag bent geholpen, kunnen we elkaar zo op de hoogte houden van ons herstel omdat we toch dezelfde dag zijn geholpen.

kan je al wat dingen zelf doen zeg maar? ik kan bijv wel aankleden behalve bij een strakkebroek helpt mn vriend hem omhoog trekken omdat ik niet teveel kracht wil zetten, net als bij een jas aan doen helpt hij, mijn bh helpt hij ook mee, maar simpele dingen als drinken pakken, eten, naar toilet gaan doe ik zelf.. opmaken is wel een klus omdat je je armen toch wat hoger moet doen en wil/kan ze niet te hoog doen!! vind het wel zwaar irritant dat ik mijn haar niet zelf in een staart kan doen (of ik probeer het wel, het lukt ook met wat acrobatische stuiptrekkingen hahaha maar van harte gaat het niet) en mn haren wassen moet mijn vriend ook doen. ook wel lekker dat hij het doet hoor hihi maar ben altijd erg zelfstandig geweest dus vind het vervelend te moeten vragen of hij het wil doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotje,

K

Ook ik ben de 21e geholpen in de Heyendael kliniek. Ik denk dat ik je zelfs nog naar de verkoeverkamer gereden heb zien worden. Ik ben om half 11 geopereerd. Meisje met de rode haren, misschien heb jij mij ook wel gezien. De week is snel voorbij gegaan he! Hoe gaat het met jou nu? Ik heb ook contact met het meisje wat bij mij op de kamer lag. Leuk om elkaar te kunnen vertellen hoe het gaat! Ik heb ook 350 en 375 cc gekregen. Ik las iets over een 'martelband'? Is dat zo'n band om je borsten van de bovenkant platter te drukken? Ik vond het een fijne ervaring bij meneer Straten. Ik heb het wel via Diana geregeld. Ik ga woensdag bij een van haar medewerkers op controle. Het gaat nu, na een week, echt al een stuk beter! Ik hoop ook iets van jou te horen. Ik zag dat je ook uit rotterdam komt. Ik en die meid op mijn kamer ook ;-)

hoi!!

ohh echt wat leuk nog een mede boobie van de 21e!! wat leuk dat je bij Natas op de kamer lag zeg!! ik had een eigen kamer wat ik achteraf wel jammer vond had leuk geweest als ik bij jullie lag! maar denk dat dat komt omdat ik het direct bij dr straten had geregeld ipv Diana.

i k heb je wel gezien nu je het zegt, maar zag je allleen voorbij rijden naar de verkoever voor je infuus maar mijn vriend zegt wel dat hij jou heeft gezien hij zei oooh ja die heb ik naar binnen zien rijden!

de week is inderdaad voorbij gevlogen ik voel me erg goed vandaag, en hoe gaat het met jou? heb je veel last?

en leuk te lezen dat je ook 2 maten hebt gekregen, heb je ze al gezien? ik zie wel het verschil van de 2 maten bij mijn borsten helaas, maar goed het moet/kan allemaal nog bijtrekken dus probeer er niet teeveel aan te denken!!

ik heb idd die martelband al gehad na de operatie omdat ik de controle van as donderdag oversla ivm vakantie in Duitsland!!

ik mag de pleisters er zelf afhalen en fotos sturen naar de kliniek. Ik ga zo even bellen voor een afspraak voor een weekje later.

de band is wel pijnlijk ja die zorgt dat de protheses op zijn plek blijven en dat de protheses naar beneden zakken volgensmij. hij doet wel zijn werk tot nu en vind het zelfs nu een beetje naar en eng om hem even af te doen voor douchen want alles voelt dan ineens zo 'vrij' dat ik daarna toch snel wel weer de bh en de band om wil hebben!! de band is alleen wel lastig te verbergen en in sommige shiirtjes zien mijn borsten er vreemd uit door die band maarja.. alles voor een goed doel ;-)

echt super leuk dat je ook die dag bent geholpen, kunnen we elkaar zo op de hoogte houden van ons herstel omdat we toch dezelfde dag zijn geholpen.

kan je al wat dingen zelf doen zeg maar? ik kan bijv wel aankleden behalve bij een strakkebroek helpt mn vriend hem omhoog trekken omdat ik niet teveel kracht wil zetten, net als bij een jas aan doen helpt hij, mijn bh helpt hij ook mee, maar simpele dingen als drinken pakken, eten, naar toilet gaan doe ik zelf.. opmaken is wel een klus omdat je je armen toch wat hoger moet doen en wil/kan ze niet te hoog doen!! vind het wel zwaar irritant dat ik mijn haar niet zelf in een staart kan doen (of ik probeer het wel, het lukt ook met wat acrobatische stuiptrekkingen hahaha maar van harte gaat het niet) en mn haren wassen moet mijn vriend ook doen. ook wel lekker dat hij het doet hoor hihi maar ben altijd erg zelfstandig geweest dus vind het vervelend te moeten vragen of hij het wil doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lotje,

Ik weet niet wie Natas is, maar over haar had ik het niet haha! Marjolein heet ze.. Jij was de eerste die dag toch? Ik kwam zeg maar net om 8 uur binnen lopen samen met mijn moeder en jij werd toen net weggereden om geopereerd te worden. Je vriend liep bij je om je hand beet te houden. Volgens mij heeft mijn moeder nog met hem gesproken.

Lijkt het je niet ontzettend eng om de pleisters er zelf af te halen? Ik dscht dat dat pas na 2 weken zou gebeuren, maar uit jouw verhaal snap ik dat ze dat bij mij morgen al gaan doen??

Ik vind mijn borsten nu nog erg hoog zitten, maar een vriendin van mij zegt dat ze echt nog gaan zakken de komende weken. Hopelijk heb ik die band njet nodig! Ik snap je gevoel van veiligheid wat betreft het aanhebben van de band en bh. Ik heb 3 dagen niet durven douchen, omdat ik de steun van de bh njet wilde verliezen.

Mijn borsten zijn nu vrijwel gelijk, maar nog erg hard en een beetje puntig of zo..

Ik ga straks voor het eerst op pad in "echte" kleding. Heb tot nu toe steeds een joggingpak aangehad. Ben erg benieuwd hoe ze er nu in kleding uit gaan zien en of mensen niet naar me gaan kijken of zo...

Ik kan nu de meeste dingen wel zelf, maar ik herken je ergernis met betrekking tot het haar en make up haha. Ik blijf ook lekker bij mn moeder tothat ik alles zelfstandig kan doen.

Jij gaat echt een weekje op vakantie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lotje,

Ik weet niet wie Natas is, maar over haar had ik het niet haha! Marjolein heet ze.. Jij was de eerste die dag toch? Ik kwam zeg maar net om 8 uur binnen lopen samen met mijn moeder en jij werd toen net weggereden om geopereerd te worden. Je vriend liep bij je om je hand beet te houden. Volgens mij heeft mijn moeder nog met hem gesproken.

Lijkt het je niet ontzettend eng om de pleisters er zelf af te halen? Ik dscht dat dat pas na 2 weken zou gebeuren, maar uit jouw verhaal snap ik dat ze dat bij mij morgen al gaan doen??

Ik vind mijn borsten nu nog erg hoog zitten, maar een vriendin van mij zegt dat ze echt nog gaan zakken de komende weken. Hopelijk heb ik die band njet nodig! Ik snap je gevoel van veiligheid wat betreft het aanhebben van de band en bh. Ik heb 3 dagen niet durven douchen, omdat ik de steun van de bh njet wilde verliezen.

Mijn borsten zijn nu vrijwel gelijk, maar nog erg hard en een beetje puntig of zo..

Ik ga straks voor het eerst op pad in "echte" kleding. Heb tot nu toe steeds een joggingpak aangehad. Ben erg benieuwd hoe ze er nu in kleding uit gaan zien en of mensen niet naar me gaan kijken of zo...

Ik kan nu de meeste dingen wel zelf, maar ik herken je ergernis met betrekking tot het haar en make up haha. Ik blijf ook lekker bij mn moeder tothat ik alles zelfstandig kan doen.

Jij gaat echt een weekje op vakantie???

Haii!!

ohh haha ik dacht dat je het over natas had, die is ook de 21 geholpen en komt uit omgeving rotterdam hihi!

ja nu weet ik wie je bent, jij kwam toen net binnen gelopen. ik was idd de eerste van die dag :)

ja die pleisters vind ik wel eng hooor omdat het voor mijn gevoel nu ook nog een veilige bescherming geeft tussen mn littekens en de sportbh.. maar ik mocht ze er dan zelf na 10 tot 14 dagen afhalen, dus misschien wacht ik nog even tot het weekend ;-)

ik ben nu idd in Duitsland we zijn zondag vertrokken. Mijn vriend doet wel al het rijden en verder hoef ik niet veel te doen. het is toch wel een stuk meer ontspannen dan thuis want thuis ben ik snel geneigd te gaan opruimen, schoonmaken en weet ik het wat. Hier hoef ik niets te doen, kamer wordt verschoond, ontbijt staat elke dag klaar.. dus vind het eigenlijk wel heel fijn zo!! beter voor mn herstel misschien nog wel!

maar ik denk wel dat ze ze er morgen gaan afhalen, hou je me op de hoogte?

wat betreft dat ze zo hoog zitten had ik ook in het begin maar de band doet goed zijn werk, links is bij mij al wat meer gezakt dan rechts. ik hoop eigenlijk niet dat het nog heel veel meer gaat zakken want ik wilde juist meer volume aan de bovenkant. zou het erg jammer vinden als over 6 weken mijn borsten weer zo 'laag' zitten als eerst, hoewel dat natuurlijk niet kan, haal je je vanalles in je hoofd ;-)

ben je wel al buiten geweest van de week? ik heb de hele week alleen maar lekker bloesjes gedragen, dat werkte goed.

dat harde en puntige had ik in het begin ook!! gelukkig trekt het puntige al wat weg, het harde nog niet. maar dat heeft tijd nodig.. kann niet wachten tot het wat zachter wordt allemaal!

wat fijn trouwens dat ze al eigenlijk vrijwel gelijk zijn, bij mij trekt het ook allemaal goed bij. vorige week had ik er nog wel wat schrik voor toen dacht ik echt noooo.. ze zijn verschillend door die 2 maten waarom heb ik daar akkkoord voor gegeven.. maar nu trekt het gelukkig bij. helaas zijn mijn tepels wel een stuk groter geworden doordat de huid is opgerekt en alles nog strak staat, maarja.. wie weet trekt dat nog bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend meid 540 cc is idd een aardig aantal cc :)

waar ga je op uitkomen denk je? je zei eerder dat je misschien ook nog een consult bij dr straten wilde aanvragen, heb je dat nog gedaan of ben je toch bij dr kolpman gelijk terecht gekomen?

mijn herstel gaat het sprongen vooruit, had vorige week echtniet gedacht dat ik er nu zo bij lopen haha!

Fijn om te lezen dat jou herstel zo goed gaat,

want bij mij beginnen de zenuwen zachtjes op te lopen. ik heb shirtjes gekocht die ik vanonder naar boven aan kan doen las dat op forum,heb jij nog tips?

ik ga uit komen op DD,iets groter dan dat ik wilde maar nu hoef ik geen borstlift.dus was ook deze keuze zo gemaakt.

het gesprek vond ik zo prettig bij Dr kolkman. en het is 15 min rijden van mij woonplaats,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Ik ben natas!! Was de 2e van die dag bij frans op 21 Juli.

Had al contact gehad met lotjekapotje, over ervoor en erna. Leuk dat er nu nog meer mensen zijn van die dag en die ook uit de buurt van Rotterdam komen.

De afgelopen week is voor me gevoel snel voorbij gegaan, 4dgn tramadol geslikt, voor de pijn, sinds vandaag slik ik niks meer!! Heb in de afgelopen week 1 keer me bh 5 min afgedaan verder netjes omgehouden, ben zeer tevreden met het resultaat, en nu weinig last, wel kan ik nog niet alles doen en dat die ik dan ook echt niet.

Morgen ook op controle bij frans, ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Iedereen een goed herstel en let goed op jezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai Daantje!!

het gaat steeds beter met de dag en heb vannacht eindelijk ongeveer 8 uur geslapen achter elkaar, wauwvoel me helemaal fris haha!!!

die borstband is ja.. ik ga het niet mooier maken dan het is,, vervelend ;-) ik kreeg heb vanaf dag 1 al gelijk om maar hij doet wel goed zijn werk. ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik hem gelijk om heb gekregen want alsik hem pas bij de 1e controle had gehad dan had ik denk ik weer flink pijn gehad.

leuk dat je op die manier bij frans terecht bent gekomen, waar woon je precies dan?

ik heb frans nu pas 2 x gezien, bij de intake en bij de operatiie, maar vind hem een erg prettig persoon

ik woon in Groesbeek..

Heeft Frans ook gezegd hoelang die band gedragen dient te worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net even met mijn moeder het dorp in geweest en ik ben echt moe nu. Ik heb het best benauwd als ik loop, herkennen jullie dat ook?

Ik durf nog niet van de pijnstillers af overdag misschien wel, maar in de ochtend ga ik steeds kapot van de pijn in mn rug en mn borsten voelen dan erg hard/strak aan.

Hoe laat heb jij controle Natas? Ik ben om 18.30. Frans zelf is trouwrns op vakantie, dus de controle wordt uitgevoerd Door Diana of ene Willems?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hello kitty

Ik heb woensdag om 17.15 afspraak, wist wel dat frans op vakantie zou gaan maar wist niet dat i er morgen al niet zo zijn. Weet jij wie dat is dan die Willems? Mag Diana wel controles doen zij is toch geen dokter ofzo?

Vervelend is dat he sochtend wakker worden , sinds ik minder kussen in me rug gebruik slaap ik beter, ook leg ik een kussen in me knie holte misschien helpt dat bij jou ook.

Lekker alles op je eigen tempo op en af bouwen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat jou herstel zo goed gaat,

want bij mij beginnen de zenuwen zachtjes op te lopen. ik heb shirtjes gekocht die ik vanonder naar boven aan kan doen las dat op forum,heb jij nog tips?

ik ga uit komen op DD,iets groter dan dat ik wilde maar nu hoef ik geen borstlift.dus was ook deze keuze zo gemaakt.

het gesprek vond ik zo prettig bij Dr kolkman. en het is 15 min rijden van mij woonplaats,

wat fijn dat je zo dichtbij woont zeg!! ik moest toch wel 1,5 uur rijden met de auto.

qua tips... idd shirtjes die je van onder naar boven aan kan, of nog beter blousjes. leg / zet alle belangrijke spullen op grijphoogte zoals paracetamol, glazen, kleding enz enz.

Neem wat zoute chips mee op de dag van de operatie, ik had ook een hele meloen in stukjes gesneden en aardbeien in een doos gedaan die heb ik heerlijk gegeten na de operatie.

Verder.. luister naar je lichaam maar mijn ervaring is ga niet de hele dag in bed liggen of op de bank, blijf wel wat in beweging. ik heb gemerkt dat af en toe een wandeling van een half uurtje buiten me echt goed deed.

Stil zitten wordt je stijf van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net even met mijn moeder het dorp in geweest en ik ben echt moe nu. Ik heb het best benauwd als ik loop, herkennen jullie dat ook?

Ik durf nog niet van de pijnstillers af overdag misschien wel, maar in de ochtend ga ik steeds kapot van de pijn in mn rug en mn borsten voelen dan erg hard/strak aan.

Hoe laat heb jij controle Natas? Ik ben om 18.30. Frans zelf is trouwrns op vakantie, dus de controle wordt uitgevoerd Door Diana of ene Willems?

hoi meid hoe gaat het met je?

ik was de dag na de operatie al even naar buiten geweest ik werd gillend gek binnen haha. ik was toen ook enorm moe daarna, dus rustig opbouwen meid!! nu slaap ik ook gewoon weer 8 uur per nacht dus kan ik het goed hebben om een dagje op stap te zijn.

hoe slaap jij nu?

ik ben nu ook op vakantie in Duitsland en dat gaat gelukkig allemaal prima.

Pijn stillers ben ik sinds maandag mee gestopt, het gaat nu prima zonder,

maar wat je zegt van harde borsten in de ochtend heb ik ook nog steeds en pijn in mijn rug!! dus ben blij als ik weer op mijn zij kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hello kitty

Ik heb woensdag om 17.15 afspraak, wist wel dat frans op vakantie zou gaan maar wist niet dat i er morgen al niet zo zijn. Weet jij wie dat is dan die Willems? Mag Diana wel controles doen zij is toch geen dokter ofzo?

Vervelend is dat he sochtend wakker worden , sinds ik minder kussen in me rug gebruik slaap ik beter, ook leg ik een kussen in me knie holte misschien helpt dat bij jou ook.

Lekker alles op je eigen tempo op en af bouwen hoor.

hoi natas

hoe was je controle afspraak??

volgensmij deed William de controle, dat is een verpleegkundige !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja controle was goed, geen borstband nodig, pleisters van de littekens afgehaald , zag er mooi en rustig uit zei die. 1 knoopje losgeknipt en de rest komt vanzelf los zei die.

Mag over 3 mnd voor de volgende controle, maar ga over 4 wk nog n keer , ff nog een checken voordat ik weer ga werken.

Moest me goed aan de leefregels houden, ook ivm met me grote protheses!!

Nou dus aankomende tijd nog geen huishoudelijk werk doen ( jammer zeg!)

Sportbh overdag en snachts dragen tot 6 wk en het liefst daarna ook snachts dragen

Met de pijn gaat super goed, heb nog wel last maar niet echt pijn.

Hoe gaat i met jou in Duitsland, kun je n beetje genieten van je vakantie? Is de bruiloft al geweest?

Gr natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Bij mij is de controle ook goed gegaan. Een knoopje losgeknipt. Ik heb nu ook de 'martelband' Lotje. Hij vroeg of ik het wilde en ik vind mn borsten nog vrij hoog zitten, vandaar. De band voelt wel ongemakkelijk, maar alles voor het goede doel he ;-) Ik slaap op zich elke dag prima, maar word steeds rond 6 uur wakker met flinke pijn in mn nek en rug. Willems zei ook dat ik nog te verstrakt loop. Ik ben nog steeds snel uitgeput, maar ik probeer wel vaker uit bed te komen nu. Zomaar een paar uurtjes steeds. Ik wil toch alles goed op mn gemak doen. Vandaag heb ik voor het eerst zelf gedoucht, afgedroogd en mn haar geföhnd. Er zit zeker elke dag veel vooruitgang in! Hoe is het in Duitsland Lotje? Kun je wel genieten daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Door die band heb ik echt een terugslag, wat een ronding! Mijn rechterborst doet weer pijn, dus zelf uit bed komen probeer ik weer te vermijden. Ik heb het afgelopen nacht 06.30 zien worden... ik hoop dat ik snel aan de band wen en mn dagelijkse routine weer op kan pakken :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja controle was goed, geen borstband nodig, pleisters van de littekens afgehaald , zag er mooi en rustig uit zei die. 1 knoopje losgeknipt en de rest komt vanzelf los zei die.

Mag over 3 mnd voor de volgende controle, maar ga over 4 wk nog n keer , ff nog een checken voordat ik weer ga werken.

Moest me goed aan de leefregels houden, ook ivm met me grote protheses!!

Nou dus aankomende tijd nog geen huishoudelijk werk doen ( jammer zeg!)

Sportbh overdag en snachts dragen tot 6 wk en het liefst daarna ook snachts dragen

Met de pijn gaat super goed, heb nog wel last maar niet echt pijn.

Hoe gaat i met jou in Duitsland, kun je n beetje genieten van je vakantie? Is de bruiloft al geweest?

Gr natas

Wow wat een fijn nieuws natas! ! Geem borstband halleluja haha!!

En wat zijn de leefregels waar je het over hebt, zijn dst niet te zwaae tillen, niet je armen boven je schouders enz?

Ik ga ook over 3 of 4 weken op controle ik wilde volgende week komen maar dan kan het niet. Wel jammer want wil niet dat over 3 weken wordr gezegd bijv dat de borstband niet goed zit of wat anders. Vind dat mn borsten al aardig zijn gezakt en vind deze positie zo wel goed eigenlijk. Maargoed mag altijd fotos sturen als ik me zorgen maak Gelukkig!

Maar goed nieuws meid! Ben blij voor je! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Bij mij is de controle ook goed gegaan. Een knoopje losgeknipt. Ik heb nu ook de 'martelband' Lotje. Hij vroeg of ik het wilde en ik vind mn borsten nog vrij hoog zitten, vandaar. De band voelt wel ongemakkelijk, maar alles voor het goede doel he ;-) Ik slaap op zich elke dag prima, maar word steeds rond 6 uur wakker met flinke pijn in mn nek en rug. Willems zei ook dat ik nog te verstrakt loop. Ik ben nog steeds snel uitgeput, maar ik probeer wel vaker uit bed te komen nu. Zomaar een paar uurtjes steeds. Ik wil toch alles goed op mn gemak doen. Vandaag heb ik voor het eerst zelf gedoucht, afgedroogd en mn haar geföhnd. Er zit zeker elke dag veel vooruitgang in! Hoe is het in Duitsland Lotje? Kun je wel genieten daar?

Ohh jij hebt ook dr band vervelend he.. ik heb gisteren voor de zekerheid nog eem x een filmpje opgezocht over hoe je de band moet dragem em bleek dat ik hem te laag had toch. . Nu als een malle anders gaam dragen em dat is nu nog meer drama om hem te verbergen. .

Ja de pijn is in het begin vervelend want je krijgt toxh meer druk ineens van boven af. Ik kreeg het ook ineens heel benauwd met die band om en heb gelijk een grotere bh gekocht en dat zat gelijk beter!

Dus miss een tip als het straks te benauwd wordt neem een grotere omvang bh.

Welke sport bh dragen jullie eigenlijk?

Ik heb de tri actioj van triumph!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Door die band heb ik echt een terugslag, wat een ronding! Mijn rechterborst doet weer pijn, dus zelf uit bed komen probeer ik weer te vermijden. Ik heb het afgelopen nacht 06.30 zien worden... ik hoop dat ik snel aan de band wen en mn dagelijkse routine weer op kan pakken :-(

Js verveldnd he! Denk je dat je gewend bent maar dan heb je ineens weer een terug slag!

Even doorbijten meid.. alles voor het goede doel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat je zo dichtbij woont zeg!! ik moest toch wel 1,5 uur rijden met de auto.

qua tips... idd shirtjes die je van onder naar boven aan kan, of nog beter blousjes. leg / zet alle belangrijke spullen op grijphoogte zoals paracetamol, glazen, kleding enz enz.

Neem wat zoute chips mee op de dag van de operatie, ik had ook een hele meloen in stukjes gesneden en aardbeien in een doos gedaan die heb ik heerlijk gegeten na de operatie.

Verder.. luister naar je lichaam maar mijn ervaring is ga niet de hele dag in bed liggen of op de bank, blijf wel wat in beweging. ik heb gemerkt dat af en toe een wandeling van een half uurtje buiten me echt goed deed.

Stil zitten wordt je stijf van!!

thx daar heb ik idd wat aan.ga ik zeker opvolgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asjeblieft Ilona :)

@ HEllo titty bolle tepels heb ik ook last van gehad, nu valt het wel mee!!! hoe gaat het met je en met de band?
Ik raak er steeds meer aan gewend en kan tot mn verbazing en blijheid concluderen dat ik best veel kleding heb waarin ik de band kan verstoppen :)

ik vind het nog wel lastig te bepalen hoe strak de band nou moet.. zou echt niet willen dat ik over 3 weken bij de controle er achter kom dat hij altijd tel os heeft gezeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.