Ga naar inhoud

Lotjekapotje : 21 juli 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hai Lotje,

Ik snap wat je bedoelt hoor dat je er van de voorkant 'weinig' van ziet. Ik heb ook geen opmerkingen gehad van mensen aan wie ik het niet verteld had. Ik heb tot nu toe nog geen push-up bh's gekocht, maar ik zat er pas ook over te denken. Net als wat jij zegt, om van de voorkant iets meer volume toe te voegen. Als ik naakt in de spiegel kijken denk ik wel weer hallo stel prachtige borsten! Past precies bij mn lichaam. Bedankt voor je compliment trouwens ;-) Ik ga morgen voor het eerst naar de sauna. Ik ben benieuwd hoe ik me daar zal voelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

en en hoe was het in de sauna? ik wil binnenkort ook gaan, ik hou er eigenlijk niet zo van, teminste dat heb ik mezelf altijd voorgehouden, omdat ik me kapot schaamde om naakt daar rond te lopen. maar nu denk ik, kom maar op!!

haha ja heel herkenbaar, als je het dan weer in de spiegel ziet denk je hallooo... en ik kijk nu wat fotos terug die van het weekend zijn gemaakt en dan zie je toch echt wel flinke borsten zitten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Haha binnenkort maar inplannen dan!

Gisteren heb ik nog 4 bhs gekocht maar helaas niet de leuke die ik wilde hebben..

De leukste bhs gaan allemaal tot Den/of er zit veel vulling in wat niet meer hoeft !!

Heb nu maar 3x dezelfde gekocht die goed zaten en kan nu op mn gemak verder gaan kijken! Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.