Ga naar inhoud

zien mensen dat je een bv hebt?


Aanbevolen berichten

Hey dames

Nog een kleine twee weken en het is aan mij, eindelijk! Ik ben niet van plan om iemand te vertellen van mijn borstvergroting. Mijn man is natuurlijk wel op de hoogte. Maar ik ben 'bang' dat iedereen het gaat zien en commentaar gaat geven. Hoe is dit bij jullie gegaan? Ik draag wel al een tijdje maximisers.

Vorig jaar heb ik littekentjes in mijn gezicht laten verwijderen. Heb toen een week draadjes gehad in mijn gezicht en drie laserbehandelingen laten doen. Kon dus niet anders dan aan iedereen uitleg te geven. Maar helaas reageerde niet iedereen hier positief op. Sommige mensen deden er heel lacherig over. Dat was echt niet leuk! Ben bang voor dezelfde reacties op mijn bv. Ik ben wel nog steeds blij met de behandeling van mijn gezicht :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn familie en vrienden ervan op de hoogte maar het valt totaal niet op. Ik heb altijd enorme maximizers gedragen en na me bv lijken ze evengroot als met die maximizers aan dus het valt totaal niet op. Mensen zouden alleen het verschil kunnen zien als ik bijv een bikini aan zou hebben. Maar ik heb er geen moeite mee als mensen het zouden weten ik ben alleen maar super trots op wat ik nu heb :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bij mij valt het denk ik ook niet echt op..

de mensen die het weten zien het, maar de mensen die het niet weten letten er niet op!

En ik heb ook een tijdje maximizers aangehad, dus dan is die overgang geleidelijk!

maak je daar maar niet gek over, dit valt jou vooral op haha anderen zijn niet zo bezig met jou borsten!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Leuk dat je dit onderwerp bent gestart, omdat dit een van de dingen is die mij het meest bezig houdt.

Ik wil absoluut niet dat anderen weten dat ik een bv heb gehad en ben blij te horen dat zij dit waarschijnlijk ook niet gaan zien. Wat fijn te lezen dat ik hierin gelukkig niet de enige ben.

Dacht eerst dat het misschien met mijn leeftijd te maken heeft dat ik dit niet met iedereen wil delen. Eigenlijk best grappig om te lezen hoe anderen ermee omgaan en zich gewoon helemaal niets aantrekken van wat anderen denken of ervan vinden.

Bedankt meiden, hier kan ik als 'bijna' 40 er nog wat van leren!

Wat dat betreft maakt dit forum het gelukkig mogelijk dit soort dingen te delen met personen die weten hoe het is om maximizers te moeten dragen om een beetje volume in je shirtje te creeren.

Ik kijk er zo naar uit om komende zomer een jurkje te kunnen dragen zonder bh, het lijkt me zoooo bevrijdend :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou geheim houden kun je het misschien met kleren aan, maar naakt zie je van heel veraf al dat onze borsten nep zijn vind ik. In de sauna, in bikini en ook in decolleté's zie ik meteen dat het neppers zijn. Het is de vorm die nep is, en ons decolleté is geheel anders dan bij echte borsten. Ik werd laatst zelfs met uitgaan aangesproken door een jongen waarmee ik stond te praten, of ik soms neppe tieten had, hij zag het meteen. En al zeg ik het zelf, mijne zien er echt wel heel erg goed en natuurlijk uit! Dus geloof maar niet dat niemand dat ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou geheim houden kun je het misschien met kleren aan, maar naakt zie je van heel veraf al dat onze borsten nep zijn vind ik. In de sauna, in bikini en ook in decolleté's zie ik meteen dat het neppers zijn. Het is de vorm die nep is, en ons decolleté is geheel anders dan bij echte borsten. Ik werd laatst zelfs met uitgaan aangesproken door een jongen waarmee ik stond te praten, of ik soms neppe tieten had, hij zag het meteen. En al zeg ik het zelf, mijne zien er echt wel heel erg goed en natuurlijk uit! Dus geloof maar niet dat niemand dat ziet.

Hoe heb je dan op die jongen gereageerd? Lijkt me vervelend...

Ik wil vooral dat ze het op mijn werk niet weten, daar heb ik mijn kleren aan :-) haha. We mogen op het werk geen open bloesjes dus zal wel lukken om het geheim te houden hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je dit onderwerp bent gestart, omdat dit een van de dingen is die mij het meest bezig houdt.

Ik wil absoluut niet dat anderen weten dat ik een bv heb gehad en ben blij te horen dat zij dit waarschijnlijk ook niet gaan zien. Wat fijn te lezen dat ik hierin gelukkig niet de enige ben.

Dacht eerst dat het misschien met mijn leeftijd te maken heeft dat ik dit niet met iedereen wil delen. Eigenlijk best grappig om te lezen hoe anderen ermee omgaan en zich gewoon helemaal niets aantrekken van wat anderen denken of ervan vinden.

Bedankt meiden, hier kan ik als 'bijna' 40 er nog wat van leren!

Wat dat betreft maakt dit forum het gelukkig mogelijk dit soort dingen te delen met personen die weten hoe het is om maximizers te moeten dragen om een beetje volume in je shirtje te creeren.

Ik kijk er zo naar uit om komende zomer een jurkje te kunnen dragen zonder bh, het lijkt me zoooo bevrijdend :43:

Denk niet dat dat aan je leeftijd ligt, ik ben 23 en wil ook liever dat niemand het weet. Ik kijk vooral uit om nieuwe bh's te gaan kopen. Haha. Wanneer heb je je bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verbaasd gereageerd haha! Maar goed hij zei meteen joh je hoeft je niet te schamen hoor, ze zijn best goed gelukt :P oke lekker dan haha. Wil niet dat de hele stad waar ik uit ga denkt "oh dat is dat meisje met die neptieten". Maar goed, het is natuurlijk ook gewoon zo en ik heb liever dat ze dat denken dan vroeger dat meisje met die twee ruggen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat maandag ontdekken haha, dan na 3 weken weer aan het werk, sommige mannen gaat het echt wel opvallen, van plat naar niks. Ik deed ook geen maximizers aan, alleen push up, en ook niet overdreven. Denk dat de vrouwen zullen zeggen, heb je nieuwe bh? Mensen die oordelen zijn jaloers, bv is niet voor iedereen weggelegd, kost hoop geld en niet iedereen durft het. Vind zoiets best prive en persoonlijk dus nogal aso als ze hetzullen vragen. Denk wel achter mn rug maar niet in mn gezicht, ik was beetje bang voor reacties maar nu het achter de rug is denk ik, ik ben trots dit zijn mijn bollen:D en geloof me ben best onzeker altijd maar ben zo trots op mn dikke D dat ik nu denk middelvinger voor degene die oordeelt

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

Ik ga dat maandag ontdekken haha, dan na 3 weken weer aan het werk, sommige mannen gaat het echt wel opvallen, van plat naar niks. Ik deed ook geen maximizers aan, alleen push up, en ook niet overdreven. Denk dat de vrouwen zullen zeggen, heb je nieuwe bh? Mensen die oordelen zijn jaloers, bv is niet voor iedereen weggelegd, kost hoop geld en niet iedereen durft het. Vind zoiets best prive en persoonlijk dus nogal aso als ze hetzullen vragen. Denk wel achter mn rug maar niet in mn gezicht, ik was beetje bang voor reacties maar nu het achter de rug is denk ik, ik ben trots dit zijn mijn bollen:D en geloof me ben best onzeker altijd maar ben zo trots op mn dikke D dat ik nu denk middelvinger voor degene die oordeelt

xx

Echt super dat je er nu zo in staat. Ik heb respect voor je. Heel veel succes maandag en ik hoop dat ik na mn bv net zo ver ben als jij nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rose1974

undercover89, ik heb je foto's bekeken en moet zeggen dat ik supertrots zou zijn als die van mij er straks ook zo uit zouden zien. Ik kan niet wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niemand heeft het gemerkt. Anders kan je altijd zeggen ik Ben aangekomen en daar gaat bij mij meestal het vet zitten. Of dat je je borst spieren Heb getraind. Ik slik een Andere pil met meer vrouwelijke hormonen Erin.

Allemaal super Leuke smoesjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die het niet weten in mijn omgeving hebben niks doorgehad. Geen vragen of blikken gehad. Als mensen er om zouden vragen ofzo dan zal ik het gewoon vertellen en of mensen het wel of niet leuk vinden dat maakt mij niks uit. Ik wilde dit en ik ben hier blij en gelukkig mee. Maak je niet druk om de meningen van andere meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik nog eens ga nadenken wat ik ga zeggen als iemand er naar vraagt. Kan niet zo goed liegen dus als ik een smoesje wil gebruiken moet ik dat toch evenvoorbereiden, haha.

Maar aan jullie reacties te horen zullen de meeste mensen het niet zien, gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 3 daagjes po dus of mensen het gaan zien weet ik nog niet maar daarbij ben ik er ook best open over geweest. Maar wat vervelend en dom dat mensen al zo naar deden over je littekens in je gezicht verwijderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 3 daagjes po dus of mensen het gaan zien weet ik nog niet maar daarbij ben ik er ook best open over geweest. Maar wat vervelend en dom dat mensen al zo naar deden over je littekens in je gezicht verwijderen!

Idd heel vervelend. Nu zeggen mensen soms nog dat het er mooi uit ziet enzo maar vaak zijn er dan anderen in de buurt die meteen reageren dat dat enkel komt omdat ik mijn gezicht heb laten laseren. Jaloers den ik dan maar!

Maar ja ik heb gewoon geen zin om over mijn bv ook zo opmerkingen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd heel vervelend. Nu zeggen mensen soms nog dat het er mooi uit ziet enzo maar vaak zijn er dan anderen in de buurt die meteen reageren dat dat enkel komt omdat ik mijn gezicht heb laten laseren. Jaloers den ik dan maar!

Maar ja ik heb gewoon geen zin om over mijn bv ook zo opmerkingen te krijgen.

jaah idd jaloers!! Dat jij wel wat aan je uiterlijk durft te verbeteren!! Luister meid je doet dit voor je eigen dus schijt aan andere vind ik... jij voelt je beter als je je boobiez laat doen en je littekens laat verwijderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.