Ga naar inhoud

zien mensen dat je een bv hebt?


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Bij mij ligt t echt aan de kleding die ik aan heb.

Gewoon in m'n dagelijkse leven valt t niemand op maar op de feesten/festivals waar ik heen ga krijg ik er standaard vragen over van meiden en t is niet dat ik daar half bloot rond loop of zo.

Soms vraag ik hoe ze t konden zien en dan viel t hun vooral op dat m'n borsten hoog zitten en wat groot zijn in verhouding met de rest van m'n lichaam.

Nou was dat precies wat ik wilde dus voor mij is t dan een "bevestiging" dat t prima gelukt is :-)

Trek je niet teveel aan van anderen, ze hebben toch wel hun mening klaar als ze zo zijn en als ze niet "stom" doen over je borsten dan zoeken ze wel een ander lichaamsdeel om hun ongevraagde mening over te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ligt t echt aan de kleding die ik aan heb.

Gewoon in m'n dagelijkse leven valt t niemand op maar op de feesten/festivals waar ik heen ga krijg ik er standaard vragen over van meiden en t is niet dat ik daar half bloot rond loop of zo.

Soms vraag ik hoe ze t konden zien en dan viel t hun vooral op dat m'n borsten hoog zitten en wat groot zijn in verhouding met de rest van m'n lichaam.

Nou was dat precies wat ik wilde dus voor mij is t dan een "bevestiging" dat t prima gelukt is :-)

Trek je niet teveel aan van anderen, ze hebben toch wel hun mening klaar als ze zo zijn en als ze niet "stom" doen over je borsten dan zoeken ze wel een ander lichaamsdeel om hun ongevraagde mening over te geven.

Ja is wel waar, ze vinden altijd wel iets om commentaar over te geven.

Lijkt me zo vervelend als mensen dat aan je komen vragen...

Heb mijn bv ondertussen. In gewone kleren zie je het niet. Ik droeg altijd maximizers vroeger dus er is weinig verschil. Ben al bij mijn schoonouders geweest en denk dat het ze niet is opgevallen :) maar als binnenkort de open bloesjes gaan komen denk ik wel dat het zichtbaar zal zijn.

Vind zelf dat ze niet te groot zijn, past bij mijn lichaamsbouw. Dus denk niet dat mensen die me niet kennen zich gaan afvragen of ik een bv heb laten doen :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.