Ga naar inhoud

Welke protheses voelen het meest aan als echte borsten?


Chantelle

Aanbevolen berichten

Ik ben me nog aan het orienteren en heb via mail al info gevraagd aan verschillende pc's maar zit nu precies met nog meer vragen.

Zal even mijn wens van borsten proberen te formuleren.

Ik heb zelf een c die een beetje gaan hangen is na zwangerschap. geen theezakjes maar het volume boven in de borst is veel minder.

Mijn wens is om uit te komen op een volle d max. e.

Graag zou ik hebben dat ze er natuurlijk uitzien en men niet kan zien dat ik een bv heb gehad.

Op de foto's in de galerij zie ik vaak ballen en dat jaagt me schrik aan.

Ook zou ik willen dat ik de protheses niet voel zitten en mijn borsten even zacht aanvoelen als echte borsten.

Is dit mogelijk of verwacht ik teveel?

Wat neem ik dan het beste van prothese?

Ik twijfel tussen Mentor, Natrelle en Motiva.

Motiva is blijkbaar erg goed maar vrij nieuw dus vind niet veel foto's terug van dames die deze hebben.

En hoe laat ik deze best plaatsen?

voor of achter de spier?

ik kan dit vragen aan pc's maar heb toch de indruk dat ze je duwen in de richting die ze zelf het meest toepassen.

Vandaar mijn vraag om jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 85% gevulde protheses van Eurosilicone voelen heel zacht en natuurlijk aan. Doordat ze niet helemaal gevuld zijn zijn ze erg soepel en krijg je niet dat strakke balleneffect waar je bang voor bent.

Misschien niet één van de merken waar je tussen twijfelt, maar je zou er verder info over kunnen zoeken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Persoonlijk denk ik dat de hydrogel gevulde prothesen het meest natuurlijk voelen omdat ze erg zacht zijn door het mengsel van 97% zoutwater en 3 % celluslose. Ook neemt deze vulling heel goed de lichaamstemp. aan.

Anders ff voelen bij iemand die je kent met vergroting? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja en plaatsing voor de spier geeft t meest natuurlijke beweging zegt men maar dual plane geeft vaak een heel mooi natuurlijk resultaat qua zicht.

Misschien reageren nog meer dames die vanuit hun ervaring kunnen spreken !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Persoonlijk denk ik dat de hydrogel gevulde prothesen het meest natuurlijk voelen omdat ze erg zacht zijn door het mengsel van 97% zoutwater en 3 % celluslose. Ook neemt deze vulling heel goed de lichaamstemp. aan.

Anders ff voelen bij iemand die je kent met vergroting? :38:

Maar zijn dat dan niet ongeveer hetzelfde als saline implantaten? Want daarvan lees ik altijd dat ze juist minder natuurlijk aanvoelen als siliconen implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen mijn ervaring vertellen ik heb gladde naterelle siliconen die bewegen super goed. Mijn siliconen zijn zacht maar mijn vriendin heeft echt van nature grote borsten en die waren wat zachter haar zachtheid is een tien mijnes een zeven. Vetweefsel en klier is altijd zachter van wat je kunstmatig erin stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane, aan de bovenkant zie/voel je helemaal niks..logisch ook want daar zitten ze onder de spier zeg maar.. Aan de onderkant van mijn borsten voel ik ze wel zitten.. Daar zitten ze dan voor de spier (als ik het goed zeg) maar daar is het in ieder geval wel duidelijk te voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane, aan de bovenkant zie/voel je helemaal niks..logisch ook want daar zitten ze onder de spier zeg maar.. Aan de onderkant van mijn borsten voel ik ze wel zitten.. Daar zitten ze dan voor de spier (als ik het goed zeg) maar daar is het in ieder geval wel duidelijk te voelen!

Ik heb ook dual plane en ik ben het daar mee eens. Ik heb cohesive 3 dit houd in dat ze veel steviger zijn dan bijvoorbeeld een cohesive 1 (van Mentor) dit was van mij een bewuste keuze, omdat ik juist graag stevige borsten wilde hebben. Echter vind ik niet dat ik ''ballen'' heb, maar dat mag je zelf beoordelen ;).

Stel je kiest voor Mentor dan kan je het verschil voelen tijdens een consult tussen cohesive 1, 2 en 3. Maar prothesen zullen nooit volledig eigen voelen, dat kan ook niet. Vetweefsel is heel anders van structuur dan siliconen. Daarbij kan het vetweefsel in je borst aardig wat bewegen terwijl siliconen toch ''vastzitten'' in een prothese zeg maar. ( ik weet niet hoe ik het zo onder woorden moet brengen, maar denk wel dat je het begrijpt :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ze zeggen dat de zoutwaterprotheses het zachts aanvoelen en de temperatuur snelst overnemen.

Ik heb ze, maar nog te vroeg om te weten of t zacht wordt, nu iig nog niet!

Wel voelen mijn borsten heerlijk warm aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Toch nog even een vraagje van dit eeuwige twijfelaartje.
Ik ben de push-up bh's met vulling zo ontzettend beu.
Dat gevoel of alles zo ingesnoerd zit. En die dikke mousse pfff...

Ik heb vandaag een gewone bh aan en dit voelt echt als een bevrijding.
Ik vroeg me af of je met siliconen dit vrije gevoel ook hebt of het lijkt alsof je borsten constant onder spanning staan en je nog steeds een zekere druk voelt.

Ook wil ik niet graag dat buitenstaanders zouden weten dat ik een bv heb laten doen. Ik heb van mezelf al wel wat (80c) maar dit is wat verslapt (vooral de bovenpool) door de zwangerschap en borstvoeding. Niet dramatisch maar kom. Dit was altijd mijn trots en dat is nu weg.
Ik wil dus eigenlijk gewoon terug een mooie volle borst maar dan ook meteen 1 of 2 cups groter. (formaat van tijdens de borstvoeding zou ideaal zijn :-))
Ik draag nu eigenlijk altijd al push-ups.
Zou het dan erg opvallen dat ik een bv heb laten doen? Ik wil bvb ook niet dat mijn schoonouders het weten (ze zijn nogal van de oude stempel)

Ik ben bang dat de pc er teveel gaat insteken of ze er te onnatuurlijk gaan uitzien en ik wil niet dat mensen achter mijn rug praten van dat is die met haar neptieten.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Valt het anderen op? En wat met uitgesneden bloesjes of in bikini?
Zou ik bij opmerkingen kunnen zeggen dat er gewoon wat meer is blijven hangen na de zwangerschap? (wij zijn bezig voor een 2de kindje dus bv moet zowiezo nog eventjes wachten)

Wie was er ook in mijn geval en heeft er foto's? liefst voor en na?

Soms denk ik echt van wat stel ik me aan, het is niet dat ik niets heb en ze hangen niet supererg door en je moet toch in je lijf laten snijden.
Zijn hier dames in soortgelijk geval die spijt hebben dat ze een bv hebben laten doen of was het het helemaal waard?

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantelle!

Mijne voelen helemaal aan als 'van mezelf', ik zie het niet als 2 losse onderdelen die in mijn lichaam zitten zeg maar!

Bij mij is er behoorlijk wat ingegaan maar het is niemand opgevallen! Ik had wel geluk dat ik in de winter geopereerd ben dus ik heb veel losse vesten en sjaaltjes gedragen om het een beetje te camoufleren haha, maar nog nooit vragen of gekke blikken van bekenden gehad. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja twijfel is bij iedereen! Snijden in een gezind lijf heeft altijd risico, das 1

2 is laat je voorlichten door een goede chirurg. In jou geval kies je voor iemand die gaat voor het mooiste natuurlijk resultaat, er staan hier zat meiden als voorbeeld.

3 als het een goede operatie is geweest zal je het niet zomaar zien. Krijg je geen nepborsten.

Ik ben nu laatst onder het mes geweest voor een iets grotere prothese omdat mijn oude door zwangerschap niet meer goed pastte. Ik denk dat niemand het gaat zien want het is heel natuurlijk geworden.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik liep voor mijn operatie ook altijd met push up bh's en nu hoef ik dat niet meer en dat is HEERLIJK!!!

Ik vond het vreselijk om die kussentjes altijd te voelen en als je je bh uit deed dan waren je tieten ook gelijk weg!

Nu heb ik een normale bh aan en die is goed gevuld en als hij uit gaat dan zijn me boobies er nog steeds. Het zijn echt mijn eigen borsten en voelen ook zo aan. Het voelt niet als of ik nu iets "neps" aan mijn lijf heb hangen. Ik ben qua maat goed voorruit gegaan, maar heb er geen vragen over gehad. Ik heb het ook niet aan iedereen verteld omdat ik het niet nodig vindt om dat te doen. Als ik had geweten dat ik me zo goed zou voelen na de operatie, dan had ik dit al veel eerder gedaan. Dat is dus ook het enigste waar ik spijt van heb. Ik had nooit zolang moeten wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Wat ik me afvraag... Ik ken persoonlijk (bij mijn weten) niemand met borstprothesen.

Ik zou dus ook totaal niet weten hoe dit aanvoelt of hoe echt het eruit kan zien.

Onlangs zag ik Joke Van De Velde in het echt en daar ben ik zo van geschrokken. Je zag zo hard dat ze valse borsten had en dat vond ik absoluut niet mooi. Nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen.

Mijn man heeft liever dat ik het niet laat doen. Hij had vroeger een vriendin met prothesen en volgens hem voelden haar borsten helemaal niet zacht en zag je nog steeds littekens.

Volgens hem zal je steeds blijven zien en voelen dat het nep is.

Nu ben ik natuurlijk wel wat in de war. Ben me al een hele tijd aan het verheugen op een borstvergroting maar wil zo graag dat ze er echt uitzien en voelen.

Is mijn wens realistisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las van een van de meiden hier waarvan haar nieuwe vriend niets wist van de implantaten die ze al jaren had..... Haar littekens waren ook heel erg vervaagd en die zitten toch in de vouw. Siliconen voelen ook natuurlijker dan zoutwater implantaten volgens mij en als je 85% gevulde silicone implantaten kiest of anatomische en niet bizar groot, dan hoeft het niet op te vallen denk ik. En sowieso.... Neem implantaten omdat JIJ het wil en niet omdat je vriend het niet fijn vindt. Het is jouw lijf, en jouw geluk, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk er is altijd wel verschil te zien tussen echte en neppe borsten maar 99% van de mensen zullen de ze niet van elkaar kunnen onderscheiden. Ik heb van mezelf heel weinig weefsel en daardoor heb ik inderdaad borsten die perfect rond zijn en naar voren kijken in plaats van hangen zoals echte borsten dat doen. Zullen mensen daardoor gelijk denken 'oh die heeft neppers'? Ik denk het niet.

Ik weet niet wat voor protheses de ex van je man had maar ik heb nog geen klachten gehad over de mijne. Ze zijn zacht en kneedbaar en voelen precies als echte borsten. Zelf zal je misschien wat randen en rimpels voelen maar die heeft m'n vriend nog niet kunnen ontdekken. En een klein litteken zie je ook zo over het hoofd.. Die zitten ook in je borstplooi dus je moet goed kijken wil je ze zien.

Ik zou me er niet al te druk om maken, je nieuwe borsten worden vast prachtig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop tijdens feestjes vaak met blote borsten, en tot nu toe krijg ik alleen maar complimenten voor mijn mooie borsten, en dat voor puur natuur. Dus tot nu niemand heeft niemand gevraagd of ze neppe zijn. Dus en degene die het heeft gevoeld heeft ook niks gezegd. Mijn man zegt dat hij niet voelt dat het nep is. Ze zijn zacht en heel soepel. En dan heb ik ook nog de stevige cohesie anatomisch gevormden. Die zijn harder dan de ronde. Nu had ik van mijzelf al flinke borsten ( leeg) mss dat dat wel scheeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt dames!

Ik ga er toch mee door.

Is het uiteindelijk niet goed dan is het ook maar zo. Zoals het nu is ben ik ook niet tevreden met mezelf.

Dus waag ik maar de sprong.

Heb ineens een consult ingepland bij demeyere.

Eens horen of die man wat kan betekenen voor mij

Tegen eind januari had hij plaats.

Ik wil niet heel mijn leven het gevoel hebben, had ik maar...

Ben nu al super uitgelaten eigenlijk. In mijn binnenste gaat alles tekeer. Pure adrenaline maar ook bijna huilen dat ik het gedurfd heb om een afspraak te maken.

Op naar de nieuwe ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.