Ga naar inhoud

Moet er nog iets veranderen ?


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

aan admin:

Het is me opgevallen dat voor-de-operatie-foto's van bvk leden vele malen vaker worden bekeken dan de overige foto's. En van de overige foto's de gewone frontaal aanzichten vaker dan de "enge" detailfoto's met wonden en hechtingen etc.

Ik heb, bij mijn weten, mijn ww alleen aan regelmatig postende leden gestuurd. Ben ik nou paranoia of kan het zijn dat er onverlaten actief zijn? Kam natuurlijk ook zijn dat er op "mijn albums" een lek zit.

Hebben jullie/heb jij daar eerder iets over gehoord?

Groet, Annca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annca,

Wat betreft die voor foto's... Dat heb ik ook, maar ik denk dat dat er mee heeft te maken dat je automatisch op de eerst geplaatste foto komt als je op je pagina komt. Die teller gaat daarom dubbel zo hard ;).

Wat betreft dat andere: geen idee. Misschien willen mensen de 'enge' foto's niet zien en is het zelfbescherming voor diegenen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wel Pickwickje ... als ik in de logs kijk van waar de mensen zoal komen ( van welke landen ) dan zie ik regelmatig bezoekers van ver weg die regelmatig terugkomen, deze bezoekers gebruiken ook de translator van google om de topics te lezen ... vandaar de Engelstalige afdeling in het geval dat ze ook iets willen posten

voila

groetjes admintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vraagje aan 1 van de moderators:

Kun je nog steeds ergens de stijl van de pagina verranderen? Ik weet dat je voorheen ergens allemaal verschillende thema's kon kiezen, maar vind dat nu niet meer terug??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ CoCo

Helemaal onderaan links de pagina kan je kiezen uit blauw/wit-grijs/roos.

Dit zijn momenteel de themas die je kan gebruiken, de andere themas van vroeger komen terug ... maar je moet even geduld hebben :)

@ Becky

Die kalender staat er hoor, helemaal rechts ...

En onderaan zie je de opkomende events

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een paar keer geprobeerd mijn oude "berichten" terug te vinden en dat lukt maar niet. Zijn ze helemaal weg of toch nog "ergens"? Zou wel jammer zijn als ze weg zijn omdat ik daar de wachtwoorden die ik toegestuurd had gekregen, bewaarde...

Groet, Annca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staan die gewoon in 'mijn conversaties' in mijn messenger (zoals dat hier noemt) .

Daar kom je door hier op deze pag. rechts bovenaan op je nickname in det roze vak te klikken en daar 'messenger' aan te klikken . Dan opent een pagina en zie je links in een kader 'mijn conversaties' staan (samen met 'nieuw' en 'concepten') .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Admin: is het mogelijk dat als je in een bericht op een link klikt die link dan in een andere pagina opent? Nu is het zo dat als je op een link klikt je van het forum afgaat om naar die pagina (link) te kunnen gaan.

Jaja ik weet dat als je op die link gaat staan - in het bericht - je óók rechts kunt klikken en dan enkele opties kun zien om aan te klikken dry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Admin,onderin de hoofdpagina,zie je de komende gebeurtenissen,dat stukje zeg maar waar je ook kan zien wie er laaste uur aktief was op forum,daar staat een kalendertje,en die staat op juli ,dan lijkt het net als je vlugtig kijkt,of als je nieuw bent dat die gebeurtenissen in juli plaatsvinden :blush:

hoop dat je me snapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moontje

Ik had dit ook al gezien en het is inderdaad raar dat daar een andere datum staat.

Helaas is dit niet iets wat automatisch veranderd, omdat het een foto is, en niet iets dynamisch.

Ik heb dan maar de tekst die erop was verwijderd.

groetjes

Admintje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.