Ga naar inhoud

Moet er nog iets veranderen ?


Aanbevolen berichten

Coco ... Je haalt de woorden uit mijn mond

hier heb ik maar 1 woord voor ... BEDANKT !!! :43:

Een forum hacken ... komaan zeg ... met wat zijn we bezig :blink::154:

Denken jullie nu echt dat ik een forum ga, laat staan "kan ", hacken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Tja.... je kunt ook teveel fantasie hebben....

Kom op zeg! Een forum hacken omdat je dan zogenaamd hier meer aandacht krijgt. Dat is wel heel diep triest om dat te doen! Dan moet je echt wel om aandacht verlegen zitten.

Dat andere forum ligt er gewoon uit omdat er problemen zijn met de server. Kan niemand wat aan doen. Maar goed, als mensen willen denken dat de mensen van dit forum achter het niet werkende NL forum zitten, lekker laten zitten :D Volgens mij kunnen we dat onder het hoekje van: Vrijheid van meningsuiting gooien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat er al eerder over de tijd is gemaild. Hmm, ik heb ook onder instelling gekeken, staat goed. Toch klopt de tijd nog niet...

Patricia

P.s. wat een gezeik over forum nl. Gewoon negeren... sommigen hebben niets beters te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dames, ik ben helemaal fan van het roze kleurtje!

Nu zie ik bij mijn instellingen ook het kopje staan "Change your current mood".

Volgens mij is dat ook een leuke functie, kan die hier ook geactiveerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Hoi,

Ik vind het toppie dat dit forum er ook is. Beide forums trouwens voor iedereen wat wils. :D

Complimenten voor de opzet en het gezellige kleurtje!!

Ik had trouwens nog wel een vraagje. Ik zag dat er bij vragen aan de Pc eigenlijk heel weinig geantwoord word door de Pc.

Ik snap dat hij waarschijnlijk het erg druk heeft om zich hier veel mee bezig te houden. (denk ik :blush: )

Nu is mijn vraag zou het misschien een idee zijn om leden van hier hun Pc te vragen of ze hier ook willen antwoorden?

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Waarom niet? Misschien zijn er wel die mee willen werken.

Ik heb de pc overigens een mail gestuurd vandaag over de vragen, hopelijk worden ze volgende week beantwoord.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal
getver wat een kleur

Ik vind het allemaal veel te druk zo en ook dat avatar blok is zo groot

Jongens ik vind dit echt niks

Linksonderin van hoofdpagina kan je je eigen style kiezen. Ik vond die roze ook veel te heavy en heb nu iets van Pretty stiches :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi

Als je een Poll wilt opstarten kan dit ook?

Ik zag wel dat de mogelijkheid er is maar kunnen we dit ook aanmaken?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan het dat de knopjes bij de topics 'operatieverslagen borstvergroting' en 'algemene informatie borstvergroting' rood blijven? Alle topics zijn gelezen en toch blijven ze rood.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hallo Moderator Team,

Vraagje,

Beantwoorden jullie de vragen of is dat niet zo bedoeld?

Ik heb namelijk twee berichten hierboven een vraag gesteld en hoopte dat jullie kunnen beantwoorden?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marianne :

De bedoeling is inderdaad dat we de vragen beantwoorden, maar dit doen we in onze vrije tijd , héhé

Soms worden er wel een paar niet beantwoord ... mijn excuses hiervoor.

Om op je eerste vraag te antwoorden, het zou inderdaad geen slecht idee om ieder aan elk zijn PC de vraag te stellen.

Weet wel, dat die mensen héél veel werk hebben en niet altijd de tijd hebben om te reageren.

Ze worden hiervoor ook niet betaald.

Om op je tweede vraag te antwoorden ... een poll starten, daar ga ik eens over denken , stuur me eens een mailtje of PM indien het te lang duurd.

ik71 :

probeer eens een andere skin ( link onder op het forum ) en anders moet je je topics eens allemaal als gelezen zetten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Je gaat eerst rechtsboven naast Instellingen naar - Bekijk nieuwe berichten

Dan rechtsboven (iets onder bovenstaande) naar - Markeer alle berichten als gelezen en keer terug naar de Forum Index

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

What happened met de foto's galerij?

Komt er nog een bepaalde link waarop foto's van de dames verzameld kunnen worden?

Of dat de dames zelf de linken op 'n forum topic kunnen plaatsen.

Dat zou het wel overzichtelijker maken.

Liefs en een fijne, hopelijk zomerse dag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, is een koopjeshoek een idee? Ik zou er eigenlijk wel een borstband bij willen hebben zodat ik er 1 kan wassen en 1 aan kan, maar ik vind het eigenlijk jammer om veel geld uit te gaan geven voor een ding die ik 3 weken nodig ben.............. Datzelfde geld voor een sportbh, ik heb er nu 4 maar no way dat ik die dingen over een paar maanden nog draag............ Dat word dan een Sapph en MD! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.