admin Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hallo dames ,is er iets wat je graag nog zou veranderen aan het forum ?andere en of meer categories ?De categorie complicatie samenvoegen tot 1 ( zoals het voorsteltopic ) ?meer emoticons ?iets anders ?laat maar wetenGroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 ik ben lastig; Maar van mij mogen er wel wat meer emoticons bij komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Ik heb er een 300-tal toegevoegd. en heb er nog een 1000-tal klaar staan om te importeren. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hoi, Allereerst complimenten! Dit forum werkt echt superprettig! Belangrijkste voordelen: Met 1 klik naar de top te gaan Bekijk nieuwe berichten in 1 klik (zo is er ook meer wisselwerking tussen BV en BVK ) Mijn assistent (meteen je PB's in beeld) Avatars Makkelijk alles aanpassen in je profiel en instellingen Duidelijk zien wie er online is Je berichten aan kunnen passen!! (baal zo als ik een schrijffout maak) Quotes zijn eenvoudig in te voegen Plaatjes in kunnen voegen Ja, echt super dit alles! Jouw eigen voorstel om de complicaties in 1 topic te voegen vind ik wel een goede, dan hou je meer overzicht op de homepage en inderdaad ik zou ook nog wel wat meer smilies willen, da's gewoon leuk! (ZE ZIJN LEUK!!!) Keep up the good work! P.S. Ik heb net mijn avatar en persoonlijke foto gewijzigd, klopt het dat dit niet direct zichbaar is? P.S. 2 Heb jij ook nog een naam? Of noemen we je admin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 leuk die emoticons!! ik ben ook benieuwd naar je naam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Akasha Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Hoi Admin girl, misschien is het een idee om een afteltopic toe te voegen voor BV en voor BVK. Gr. Akasha Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Dat is er al zo'n beetje denk ik : helemaal onderaan de startpagina bij 'gebeurtenissen de komende 30 dagen' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Ja, en natuurlijk bovenin bij kalender! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mama Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Iets heel raars mischien.De tijd aanpassen.....zitten nu een uur eerder hier op het forumEn uh ben ook benieuwd naar je naam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieke Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Inderdaad, mama, dat had ik ook al gemerkt. Eerst dacht ik dat ik niet de juiste tijdzone ingesteld had (GMT + 1 - Brussel) bij de forumprofielen, maar dat is wel degelijk goed, en toch klopt de klok van het forum niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 jullie moeten het vinkje uitvinken van dt, en opgelost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieke Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 jullie moeten het vinkje uitvinken van dt, en opgelost! het is niet opgelost door alleen het vinkje weg te halen bij "DST automatisch corrigeren" je krijgt daaronder nog een ander hokje met "Staat zomer/wintertijd aan/uit?"... dat moet je dan weer wél aanvinken. nadien klikken op "wijzig mijn accountopties" en hupsakee... de tijd klopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 ik ben dan weer zo dom.. maar waar staat dat met het veranderen van de tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieke Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 --> 'Instellingen' (rechtsboven naast 'Bekijk Nieuwe Berchten' - Mijn Assistent' enz.) --> 'foruminstellingen' bij 'opties' (linksonder)--> 'Jouw Tijdzone' : instellen op GMT + 1en daaronder 'DST automatisch corrigeren' uitschakelen en vervolgens 'staat zomer/winter tijd aan/uit' aanvinkenen niet vergeten om 'wijzig mijn account opties' onderaan aan te klikken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 gelukt!!! Dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Admin,Ik zou graag een vragenhoekje/topic willen.Hier kun je vragen en of meningen van andere gebruikers vragen.Ik wil wel eens meningen van anderen over bijvoorbeeld:Zijn jullie drains verwijderd met of zonder vacuum eraf te halen?Roken na mijn bv? Stop jij? En zo zie ik meer dingen in topics die hier terecht zouden kunnen.GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted March 30, 2009 Author Share Posted March 30, 2009 Het vragenhoekje is er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Oh dat is een goede Mols! Slimme jij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia73 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hoe verander ik mijn topic titel! Ik heb dus al een forum/topic alleen de titel moet aangepast worden.ik hoor het graag!gr. Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Hoi Patricia, als je mij een PB'tje stuurt met wat er moet gebeuren, dan maak ik 't in orde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sann_ Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 De tijd staat nog op de wintertijd!!! Wordt dat nog veranderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 Kijk eens rechtsboven onder Instellingen, en dan naar Foruminstellingen Daar zie je je tijdzone staan, deze zou er moeten uitzien als hieronder Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sann_ Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Thanks! Dacht dat 't iets algemeens was waar gebruikers zelf niks aan kunnen veranderen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mama Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ik heb de Admin dit pbtje gestuurd....Het is mijn mening, doe er mee wat je wiltGraag wil ik dat je mijn account hier verwijderd.De redenen zijn.oa, het totaal niet reageren op mijn aanmelding als moderator, wel beloven dat je reageert maar niet doen.het feit dat er dus toch heel duidelijk censuur is, hier..............kritiek wordt niet verdragen.er zijn meer redenen, maar deze 2 vind ik het belangrijkste.even nog terug te komen op die kritiek. Vele van ons lezen al jaren het NL forum, of zijn lid. Zij missen dit forum waar ze zich thuis op voelen.Het feit dat dit forum ineens kwam, zogezegd omdat het andere forum er zo veel uitligt. HUMdit is op 13 maart gestart........op 15 maart ging het forum er voor lange tijd uit. Gehacked........kwam terug en deed het prima, Hier ging het niet meer......hoppa ander forum weer gehacked en ja hoor bingo hier weer een heleboel zieltjes......Ik vind het heel verdacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coco Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jeetje, dit gaat wel echt heel erg ver! Ik denk dat we wel allemaal moeten blijven relativeren, dit is een forum, geen terroristische organistie..Ik lees al een tijdje in deze discussie mee, en had mezelf echt voorgenomen om me er niet me te bemoeien, maar moet hier toch op reageren. Ik begrijp heel goed dat jullie heel veel steun vonden / vinden aan het .nl forum en vind het voor jullie ook heel vervelend dat dit weg valt. Maar om nu het .com forum er van te gaan beschuldigen dat zei het .nl forum hacken... sorry maar dat gaat echt veeeeel te ver!Ik vind dat iedereen lekker op het forum moet blijven dat voor hun het beste aanvoelt, voor sommige is dat heel duidelijk het .nl forum, en voor andere, bv. B-cupje die hele vervelende ervaringen heeft op het .nl forum is dat dit forum. Is toch fantastisch, kan iedereen het naar zijn zin hebben.Dus ik zou zeggen admin: verwijder lekker de accounts van de mensen die het hier absoluut niet naar hun zin hebben, wat heeft het namelijk voor nut om op een forum te blijven hangen waar je zo een afschuw tegen hebt! Lekker terug naar .nl als het weer in de lucht is, of anders beginnen jullie maar je eigen forum, dan kunnen wij tenminste met de mensen die het hier wel leuk vinden, weer de positiefe sfeer terugbrengen!Zo dat is eruit, sorry is niet persoonlijk tegen het .nl forum, want ik heb hier ook een tijdje op gelezen, helemaal niks mis mee. Maar ben zo klaar met die mensen die hier allemaal maar de boel af willen vallen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts