Ga naar inhoud

Moet er nog iets veranderen ?


Aanbevolen berichten

Hallo dames ,

is er iets wat je graag nog zou veranderen aan het forum ?

andere en of meer categories ?

De categorie complicatie samenvoegen tot 1 ( zoals het voorsteltopic ) ?

meer emoticons ?

iets anders ?

laat maar weten

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi,

Allereerst complimenten! Dit forum werkt echt superprettig! :)

Belangrijkste voordelen:

Met 1 klik naar de top te gaan

Bekijk nieuwe berichten in 1 klik (zo is er ook meer wisselwerking tussen BV en BVK :))

Mijn assistent (meteen je PB's in beeld)

Avatars

Makkelijk alles aanpassen in je profiel en instellingen

Duidelijk zien wie er online is

Je berichten aan kunnen passen!! (baal zo als ik een schrijffout maak)

Quotes zijn eenvoudig in te voegen

Plaatjes in kunnen voegen

Ja, echt super dit alles!

Jouw eigen voorstel om de complicaties in 1 topic te voegen vind ik wel een goede, dan hou je meer overzicht op de homepage en inderdaad ik zou ook nog wel wat meer smilies willen, da's gewoon leuk! :D (ZE ZIJN LEUK!!!)

Keep up the good work! :127:

P.S. Ik heb net mijn avatar en persoonlijke foto gewijzigd, klopt het dat dit niet direct zichbaar is?

P.S. 2 Heb jij ook nog een naam? Of noemen we je admin? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, mama, dat had ik ook al gemerkt. Eerst dacht ik dat ik niet de juiste tijdzone ingesteld had (GMT + 1 - Brussel) bij de forumprofielen, maar dat is wel degelijk goed, en toch klopt de klok van het forum niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie moeten het vinkje uitvinken van dt, en opgelost!

het is niet opgelost door alleen het vinkje weg te halen bij "DST automatisch corrigeren"

je krijgt daaronder nog een ander hokje met "Staat zomer/wintertijd aan/uit?"... dat moet je dan weer wél aanvinken.

nadien klikken op "wijzig mijn accountopties" en hupsakee... de tijd klopt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

--> 'Instellingen' (rechtsboven naast 'Bekijk Nieuwe Berchten' - Mijn Assistent' enz.)

--> 'foruminstellingen' bij 'opties' (linksonder)

--> 'Jouw Tijdzone' : instellen op GMT + 1

en daaronder 'DST automatisch corrigeren' uitschakelen

en vervolgens 'staat zomer/winter tijd aan/uit' aanvinken

en niet vergeten om 'wijzig mijn account opties' onderaan aan te klikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Admin,

Ik zou graag een vragenhoekje/topic willen.

Hier kun je vragen en of meningen van andere gebruikers vragen.

Ik wil wel eens meningen van anderen over bijvoorbeeld:

Zijn jullie drains verwijderd met of zonder vacuum eraf te halen?

Roken na mijn bv? Stop jij?

En zo zie ik meer dingen in topics die hier terecht zouden kunnen.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Admin dit pbtje gestuurd....

Het is mijn mening, doe er mee wat je wilt

Graag wil ik dat je mijn account hier verwijderd.

De redenen zijn.

oa, het totaal niet reageren op mijn aanmelding als moderator, wel beloven dat je reageert maar niet doen.

het feit dat er dus toch heel duidelijk censuur is, hier..............kritiek wordt niet verdragen.

er zijn meer redenen, maar deze 2 vind ik het belangrijkste.

even nog terug te komen op die kritiek. Vele van ons lezen al jaren het NL forum, of zijn lid. Zij missen dit forum waar ze zich thuis op voelen.

Het feit dat dit forum ineens kwam, zogezegd omdat het andere forum er zo veel uitligt. HUM

dit is op 13 maart gestart........op 15 maart ging het forum er voor lange tijd uit. Gehacked........kwam terug en deed het prima, Hier ging het niet meer......hoppa ander forum weer gehacked en ja hoor bingo hier weer een heleboel zieltjes......

Ik vind het heel verdacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dit gaat wel echt heel erg ver!

Ik denk dat we wel allemaal moeten blijven relativeren, dit is een forum, geen terroristische organistie..

Ik lees al een tijdje in deze discussie mee, en had mezelf echt voorgenomen om me er niet me te bemoeien, maar moet hier toch op reageren. Ik begrijp heel goed dat jullie heel veel steun vonden / vinden aan het .nl forum en vind het voor jullie ook heel vervelend dat dit weg valt. Maar om nu het .com forum er van te gaan beschuldigen dat zei het .nl forum hacken... sorry maar dat gaat echt veeeeel te ver!

Ik vind dat iedereen lekker op het forum moet blijven dat voor hun het beste aanvoelt, voor sommige is dat heel duidelijk het .nl forum, en voor andere, bv. B-cupje die hele vervelende ervaringen heeft op het .nl forum is dat dit forum. Is toch fantastisch, kan iedereen het naar zijn zin hebben.

Dus ik zou zeggen admin: verwijder lekker de accounts van de mensen die het hier absoluut niet naar hun zin hebben, wat heeft het namelijk voor nut om op een forum te blijven hangen waar je zo een afschuw tegen hebt! Lekker terug naar .nl als het weer in de lucht is, of anders beginnen jullie maar je eigen forum, dan kunnen wij tenminste met de mensen die het hier wel leuk vinden, weer de positiefe sfeer terugbrengen!

Zo dat is eruit, sorry is niet persoonlijk tegen het .nl forum, want ik heb hier ook een tijdje op gelezen, helemaal niks mis mee. Maar ben zo klaar met die mensen die hier allemaal maar de boel af willen vallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.