Ga naar inhoud

Poes : 17 maart 2010 : Dr Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Poes,

Fijn dat je vandaag zo'n goede dag had. Heerlijk toch om weer zelf uit bed te kunnen komen!

Ik heb vandaag een wat mindere dag. Werd vanochtend al wakker door enorme rugpijn. Ik dacht vandaag ook even te gaan shoppen en wat schoon te maken maar dat was echt te vermoeiend en pijnlijk.

Heb vandaag een hele goede sportbh (maat 75C) gekocht, aangezien deze beter en strakker zat als mijn band heb ik de band afgeknipt.

De band vond ik niet echt super goed meer helpen, misschien ook doordat ik hem een paar keer naar beneden gedaan heb om te spieken.

Deze BH zit erg mooi maar steunt ook meer bij het borstgedeelte bij mn oksels, vooral daar heb ik de laatste dagen nog wel wat pijn.

Donderdag begin ik weer met werken, heb daar echt zin in want verveel me hier best wel zo!

Hoop dat het goed met je blijft gaan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes iedereen,

Met mij gaat het ondertussen heel goed. Ik draag nog steeds die band! Jaja een volhouder. Ik krijg hem wel naar beneden hoor. We moeten toch is kunnen geen piepen hé!

Heb overdag vrijwel geen pijn meer. Ik doe het wel kalmpjes aan. Het poetsen en strijken laat ik over aan mijn ma. Gelukkig kan ze een beetje komen helpen.

Het rechtop komen uit bed blijft nog pijnlijk, maar draaglijk.

Heb ondertussen enkele foto's geplaatst. Voor de geïnteresseerden...

Ben al heel blij met het resultaat. En zeggen dat het er allemaal nog beter uit gaat zien binnen een paar weken.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes iedereen,

Met mij gaat het ondertussen heel goed. Ik draag nog steeds die band! Jaja een volhouder. Ik krijg hem wel naar beneden hoor. We moeten toch is kunnen geen piepen hé!

Heb overdag vrijwel geen pijn meer. Ik doe het wel kalmpjes aan. Het poetsen en strijken laat ik over aan mijn ma. Gelukkig kan ze een beetje komen helpen.

Het rechtop komen uit bed blijft nog pijnlijk, maar draaglijk.

Heb ondertussen enkele foto's geplaatst. Voor de geïnteresseerden...

Ben al heel blij met het resultaat. En zeggen dat het er allemaal nog beter uit gaat zien binnen een paar weken.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Fijn dat het al wat beter gaat.

Ik kijk er ook al heel erg naar uit ben over twee weken aan de beurt ook bij dokter Damen.

Als het mag zou ik graag je foto's eens willen zien voor het resultaat.

Gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi poes

thnx! wat zul jij blij zijn! ziet er voor nu al prima uit, maar zo te zien ook nog een lange weg te gaan. heerlijk om nu wat gevulder door het leven te gaan. prima maat ook zo op t eerste gezicht.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

Ik heb je foto's gezien en je topic even doorgelezen.

Knap hoor dat je zo veel bent afgevallen!

Het resultaat ziet er heel mooi uit, kan alleen nog maar mooier worden.

Zoal is het nu kan zien, lijkt het ook niet té groot.Mooi in verhouding met je lichaam.

En dat je je nu al zo goed voelt. Echt super. Het duurde bij mij erg lang voordat ik me weer een beetje fatsoenlijk voelde.

Maar blijf wel rustig aandoen, zodat de protheses goed in kunnen kapselen. Kan me wel voorstellen dat als je je steeds beter voelt de neiging hebt om meer te doen in bijv. het huishouden.

veel liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, even klagen.

Ik ben die band nu toch wel beu hoor. Nu noem ik het al ' die vot'. Die ziet er niet meer uit, amai.

Hij zit eigenlijk nog net strak genoeg. Heb al met de schaar klaar gestaan!

s'Avonds, in de zetel, doe ik hem zelfs naar beneden. Zo kan men velletje eens ademen! en kan ik de nieuwe aanwinsten eens bewonderen hé.

Ik verlang zo naar woensdag. Dan ga ik naar de huisarts en mag alles eraf.

Nog even doorbijten, ik weet het.

Voor de rest gaat het heel goed. Geen pijn meer. Ik probeer me rustig te houden, wat niet gemakkelijk is.

Zou ik nu al eens mogen rondgaan met de stofzuiger? Gewoon vloer, geen tapijt?

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, mijn band is af en de draadjes zijn eruit. Is eigenlijk aan elke borst een knoopje dat wordt afgeknipt.

Ben verlost van alles!

Ik ben al héél blij met het resultaat. Vooral als je ziet vanwaar ik kom. Kan het eigenlijk bijna niet geloven!

Ik vind ze nu al zo mooi.

Draag nu een sportbh in maat C en D. Afhankelijk van het model. In gewone bh's heb ik C, die goed vol zit.

De huisarts ze dat ik 6 weken moet nemen om te herstellen. Dus ben ik nog thuis tot mei! Vind ik niet erg hoor. Zo kan het lekker rustig allemaal herstellen. Ik ben poetsvrouw...

Nieuwe foto's staan in mijn album!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

Zo, dat ziet er al heel mooi uit hé! Kan me voorstellen dat je er al superblij mee bent! Mooie sportbh ook! Goed dat je nog zo lang thuis kunt blijven, kun je lekker helemaal hersteld terug aan het werk gaan.

Nog een goed herstel verder,

liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb net effe je fotos bekeken ziet er goed uit.

Ik moet nog effe wachten maar het schiet nu al op nog anderhalve week ben ik aan de beurt.

Hoop dat ik ook zon resultaat krijg.

graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

Joepie, mijn band is af en de draadjes zijn eruit. Is eigenlijk aan elke borst een knoopje dat wordt afgeknipt.

Ben verlost van alles!

Ik ben al héél blij met het resultaat. Vooral als je ziet vanwaar ik kom. Kan het eigenlijk bijna niet geloven!

Ik vind ze nu al zo mooi.

Draag nu een sportbh in maat C en D. Afhankelijk van het model. In gewone bh's heb ik C, die goed vol zit.

De huisarts ze dat ik 6 weken moet nemen om te herstellen. Dus ben ik nog thuis tot mei! Vind ik niet erg hoor. Zo kan het lekker rustig allemaal herstellen. Ik ben poetsvrouw...

Nieuwe foto's staan in mijn album!

gr Poes

Hey poes,

Ik ben een week geleden ook geopereerd door dr. damen, maar weet niet of het dezelfde is, ben in de hair&beauty clinic geweest in Hasselt.

Ik heb 350 cc achter de spier gekregen, en heb er echt een week van afgezien, hoop dat het ergste nu achter de rug is.

Heb jij ook soms het gevoel dat je constant je spier opspant? vind het zo raar net alsof het heel dik is net onder mijn spier, zo een grote druk dat ik erop heb.

Zou ik ook je ww mogen, zou graag je foto's zien.

groetjes littleboobs (nu bigboobs :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man, al die mooië kleren in de winkels!

Heb nogal gepast hoor. alles staat je veel mooiër met borsten!

Ben supper blij met mijn nieuwe boobs!

Bh'tjes gekocht. 2 in 80C en 1 zonder bandjes in 75 D. Nu zitten men bh's tenminste vol. Voordien stond die bh gewoon open vanboven! Is heel leuk om zo te gaan winkelen.

Alleen spijtig dat men bankrekening nu gezakt is! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

Wat kan het leven toch mooi zijn hé!

Ik ben écht héél tevreden met mijn nieuwe boobs. Met het mooië weer kunnen we al eens iets bloter aantrekken hé.

Het is zoals ik gevraagd hebt en daar ben ik heel blij om. Zeker niet te groot maar ook niet te klein.

Ben ondertussen al helemaal hersteld. ik pas wel nog op met het tillen. Alleen een beetje 'last' van mijn tepels. Die zijn konstant stijf en zijn overgevoelig!

ik vraag me wel af hoe lang ik die onderhuidse draadjes nog ga voelen?

De nieuwe foto's volgen nog hoor!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

wat raar dat jij de onderhuidse draadjes voelt. Ik voel daar helemaal niets van. Toch heb ik er anderen ook wel over zien schrijven!

Mijn littekens zijn nog wel wat dikker maar ze zien er goed uit. Ook mn borsten zelf worden steeds soepeler!

Fijn dat je zo tevreden bent! Ik ook!!

Heb al weer gesport, wat er goed ging (totaal geen pijn, alleen verminderde conditie, hihi). En gisteren voor het eerst een gewone bh aangehad naar een feestje (wilde graag een mooie decollete). Dat voelde ik aan het eind van de avond wel, de spieren onder mn oksels naar mn borst deden toch wel pijn!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.