Ga naar inhoud

Poes : 17 maart 2010 : Dr Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hallokes iedereen!

Ja ja, we zijn ondertussen al 6 weken de trotse eigenaar van mijn nieuwe :1boobs: !

Geweldig eigenlijk hoe goed alles verlopen is.

ik ben écht heel blij én fier. Mijn boobs zijn nu zoals ik wou. Schitterend!

Ik voel me echt goed in mijn vel.

Van de mensen die het weten dat ik een bv gehad heb, krijg ik niks anders dan positieve reakties. De anderen zie ik hun ogen zo aans afdwalen naar beneden. Zo van: mm er is daar precies iets verandert! :152:

De jaloerse reakties zijn er natuurlijk ook. zo is er een vriendin wiens man nu niet meer naast mij mag komen staan, laat staan met me praten. Gewoon lachwekkend vind ik dat! Maar ja, dat zijn vrouwen zeker. Trek er mij niets van aan hoor.

We gaan een schitterende zomer tegemoet! ik voel het gewoon. Die van mij kan allessinds niet meer stuk hoor.

Nog een dikke mercie aan mijn man die zo goed voor mij gezorgd heeft! :123:

En aan mama en papa die de :1boobs: gefinancierd hebben. :109:

groetjes Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallokes iedereen!

Ja ja, we zijn ondertussen al 6 weken de trotse eigenaar van mijn nieuwe :1boobs: !

Geweldig eigenlijk hoe goed alles verlopen is.

ik ben écht heel blij én fier. Mijn boobs zijn nu zoals ik wou. Schitterend!

Ik voel me echt goed in mijn vel.

Van de mensen die het weten dat ik een bv gehad heb, krijg ik niks anders dan positieve reakties. De anderen zie ik hun ogen zo aans afdwalen naar beneden. Zo van: mm er is daar precies iets verandert! :152:

De jaloerse reakties zijn er natuurlijk ook. zo is er een vriendin wiens man nu niet meer naast mij mag komen staan, laat staan met me praten. Gewoon lachwekkend vind ik dat! Maar ja, dat zijn vrouwen zeker. Trek er mij niets van aan hoor.

We gaan een schitterende zomer tegemoet! ik voel het gewoon. Die van mij kan allessinds niet meer stuk hoor.

Nog een dikke mercie aan mijn man die zo goed voor mij gezorgd heeft! :123:

En aan mama en papa die de :1boobs: gefinancierd hebben. :109:

groetjes Poes

Haha leuk om te lezen Poes!

Gun het je van Harte meid dus geniet maar met volle teugen!!!

Weet je wat ik zo leuk vind aan dit forum? Hier begrijpen we elkaar en weten precies wat iemand hier bedoeld of voelt... Andere mensen is onze omgeving zouden onze ongelukkigheid en onzekerheid op dat gebied nooit begrijpen... Op miss je moeder, vriend en goede vriendin na...

Ga maar lekker pronken, de zon schijnt! :6:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk om te lezen Poes!

Gun het je van Harte meid dus geniet maar met volle teugen!!!

Weet je wat ik zo leuk vind aan dit forum? Hier begrijpen we elkaar en weten precies wat iemand hier bedoeld of voelt... Andere mensen is onze omgeving zouden onze ongelukkigheid en onzekerheid op dat gebied nooit begrijpen... Op miss je moeder, vriend en goede vriendin na...

Ga maar lekker pronken, de zon schijnt! :6:

:53:

Ja daar ben ik het helemaal mee eens!! Veel mensen in mijn omgeving snappen het ook niet. Houd het eigelijk liever beetje voor me, terwijl ik er zo naar uit kijk!!! :D:D

@ Poes: je foto's zien er echt super uit! Snel ik bikini kunnen pronken :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

tuurlijk mag je ze zien maar kan je me zeggen hoe ik dat moet doen ik heb de foto's op mijn album.nl gezet maar nu moet ik iedereen die ze wil zien me e mail en wachtwoord van de foto's geven en bij jullie hoef je alleen maar een wachtwoord te geven

gr graatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Ja daar ben ik het helemaal mee eens!! Veel mensen in mijn omgeving snappen het ook niet. Houd het eigelijk liever beetje voor me, terwijl ik er zo naar uit kijk!!! :D:D

@ Poes: je foto's zien er echt super uit! Snel ik bikini kunnen pronken :1boobs:

Thanks lieve!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je zo'n dingen zélf moet beslissen. Met de 'anderen' moet je niet leven hé.

We weten zelf wel wat goed is en wat niet. Bij mij zeiden er ook: dat is toch niet nodig die bv. Maar sorry, zei weten niet wat je allemaal in je bh stopt om toch maar een beetje vulling te bekomen.

Toen ik mijn maagverkleining deed heb ik óók zo'n reakties gekregen. Is toch niet nodig, zeiden ze. Wablief, 1m70 en 104kg, dan is het wél nodig! Toen kon ik het nog minder begrijpen. ik kreeg mijn kont soms niet in een terrasstoel :74::20: ! als het dan al niet nodig is...

Bedankt voor de fijne reakties! :109:

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

Nog gefeliciteerd met het behalen van de 6 weken po grens, lijkt wel een diploma-uitreiking!!! :1bouncingboobs: Ze zien er heel mooi uit hoor, en wat een leuke nieuwe setjes!!! Kan me voorstellen dat je er superblij en trots mee bent! Geniet van de komende zomer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

nog eens een berichtje in men eigen topic doen hé.

Alles goed hoor met mij! Geen pijntjes, niks. Gaat echt supper.

Mijn :1boobs: worden ook al een heel stuk zachter. Fijn voor mijn man! :152:

De sneetjes zijn ook heel mooi en ik vind uitzonderlijk klein.

Gevoel in mijn borsten en tepels is ook normaal.

Morgen feestje voor mijn zoontje, hij is vandaag 3 geworden. De hele familie wordt verwacht. Ben benieuwd naar de reakties!

Enkele weten het. Ze staan er wel allemaal voor open hoor. Heb dus niks te vrezen.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

nog eens een berichtje in men eigen topic doen hé.

Alles goed hoor met mij! Geen pijntjes, niks. Gaat echt supper.

Mijn :1boobs: worden ook al een heel stuk zachter. Fijn voor mijn man! :152:

De sneetjes zijn ook heel mooi en ik vind uitzonderlijk klein.

Gevoel in mijn borsten en tepels is ook normaal.

Morgen feestje voor mijn zoontje, hij is vandaag 3 geworden. De hele familie wordt verwacht. Ben benieuwd naar de reakties!

Enkele weten het. Ze staan er wel allemaal voor open hoor. Heb dus niks te vrezen.

gr Poes

Goed om te horen dat het goed met je gaat! Geen pijn, super zeg.. Hoop dat ik er ook zo mee weg kom :7:

Ben inderdaad benieuwd of het mensen opvalt. Ik heb het namelijk ook nog tegen bijna niemand gezegd :P

En gefeliciteerd met de kleine! :43:

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Poes,

Proficiat met je 3 maanden po ook alweer!!! :64: Je hebt al wat nieuwe bikini's gescoord zag ik in je album! Ziet er superrr uit! :33: Ook mooie nieuwe topjes, staat nu allemaal geweldig met je mooie boobs! :35: Geniet ervan en laat die zomer nu toch eindelijk eens komen!!! :44:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

1 jaar po! :143:

Man man, wat had ik vorig jaar op dit moment pijn!!!!!!! Als ik eraan terug denk... Was het het wel waard!

Zou het zo opnieuw doen. Binnen een jaar of 10 dan hé, hihi.

Ik ben héél tevreden met mijn :1boobs: . Nergens last van.

Ben ook best tevreden met de maat. Meestal draag ik een 75D. Heb ook een paar E's. Ik vind ze wel niet zo groot tonen hoor. Hangt er een beetje vanaf welke kleding je kiest vind ik. Sommige kledingstukken mochten ze iets groter zijn. Maar dat zou dan te veel zijn in bikini. Te nepperig.

Ik draag nog heel veel mijn sportbh's! Geeft een 'veilig' gevoel tijdens het werk.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.