Ga naar inhoud

Poes : 17 maart 2010 : Dr Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai, zie dat je morgen aan de beurt bent!!! Super spannend zeg. Heel veel succes morgen.

Je moet erg vroeg zag ik. Wel lekker hoor! Hoe eerder hoe beter he? Ik moet half 1 's middags.

Dus ik heb genoeg tijd om de zenuwen de baas te worden (NOT!) hahah

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de lieve woordjes!

Heb vandaag een drukke dag achter de rug. Kuisen, strijken, boodschappen. Geen tijd om na te denken.

Maar nu. Amai, zenuwachtig!

Gelukkig ben ik al vroeg aan de beurt. Toen ik ging voor mijn maagverkleining moest ik om 8u aanwezig zijn in de kliniek, uiteindelijk was ik pas om 17u30 aan de beurt! Ik kan je verzekeren: OM ZOT VAN TE WORDEN!

Ik laat zo snel mogelijk iets van me horen! En anders doet mijn man dat wel voor me, haha.

gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercikes endorfine! jaja, je was nogal aan het tetteren! Heb je gehoord. Je deed zelfs het blauwe gordijn aan de kant!

Amai wat een dag. Alles eigenlijk héél vlot verlopen, zelfde verhaal als endorfine.

MAAR ik had dadelijk pijn bij het ontwaken. We weten weer wat pijn hebben is!

Kga nu terug naar men zetel!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

GEFELICITEERD!!!Nu maar eerst goed herstellen en trouw je pijnstillertjes nemen, zeker als je veel pijn hebt! Hopelijk gaat het spoedig al weer beter.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiaat met je nieuwe boobies!!!!! Geniet er lekker van,maar eerst even door de zure appel bijten he,het hoort helaas ook erbij. Doe gewoon eerste dagen rustig aan en daarna zal wel pijn langzaam maar zeker gaan afnemen hoor. Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik vanacht héél goed geslapen! Was al inslaap gevallen in de zetel, mijn man trouwens ook. Ben dan wakker geworden en we zijn samen naar boven gegaan. Mijn man heeft dan extra kussens gelegd zodat ik niet plat moest liggen. Gelukkig ben ik een rugslaper! Bij het rechtkomen moet mijn man wel helpen, da kan ik niet alleen. Geen buikpieren zeker :blush:

Vanmorgen was ik wakker rond 6u. Ben maar blijven liggen tot de kindjes wakker waren rond 8u. Ze hebben dan eerst mama haar medicijnen gebracht. Wat zijn ze nu superlief voor mama! En mijn man ook. Super gewoon! :88:

Met de pijn gaat het wonder boven wonder al beter dan gisteren. Ik neem wel héééél trouw mijn pijnstillers hoor!

Ik probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven, maar neem ook voldoende rust hoor. Kruipt toch in je kleren hé.

Oh ja, die band zit ook al ietsje minder strak. Die spande gisteren enorm. Moest gisteren halverwege een zin stoppen om adem te nemen. Is veel aangenamer nu.

Nog eens bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je toch wat geslapen hebt,en knap dat je kon blijven liggen van 6 tot 8uur vanmorgen

ik had dat toen niet gekunt,dan verging me rug,dan moest ik eruit hahahahwat n drama was dat toen zeg.

en die band,weet ik ook helaas alles van,ellendeling vond ik het,maar ook wel weer ene prettig gevoel,een veilig gevoel,sterkte met je herstel.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Goed dat ge ne rugslaper zijt want voor mij was het echt een marteling, smorgens had ik rugpijn, amaai

Ik denk wel dat die band veel goed maakt, alles blijft stevig zitten en dat het minder kans heeft om te bewegen , dus minder pijn!!!!!

Nog een goed herstel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een goede nacht achter de rug! Ben ik echt wel blij om. :106:

Als een mens goed kan slapen, dat doet toch veel hé.

De pijn is zo'n beetje hetzelfde als gisteren. Vooral bij het rechtkomen doet dat pijn. zo het erste moment. dan blijf ik even zitten en gaat da weer over.

Ben vanmorgen wel misselijk geweest. Had een dafalgan genomen en niet direct de tijd genomen om iets te eten. Zal dus mijn eigen schuld zijn vrees ik.

Tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Leuk he als het zo goed loopt!!!! Het rechtstaan s'morgens had ik ook het meeste last, dan deed ik wel veel moeite om recht te komen zitten en dan bleef ik een tiental seconden recht ziiten en dan was het terug beter!!!!

Ja met dafalgan moet ge eten he!!!!!!

Tot later!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Van harte proficiat met je nieuwe aanwinsten!

Wat fijn dat je goed kan slapen, dan herstel je vast sneller. Op mijn rug slapen vond ik vreselijk. Ben blij dat ik weer op mijn zij kan liggen.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poes,

Hoe is het met je? Heb je nog veel pijn? Hoop dat jij je net zo voelt als ik.

Ik voel nog wel wat druk en wat lichte spierpijn maar verder gaat het prima. Wel wat stijfjes in de ochtend maar dat verdwijnt snel! Vannacht ook goed geslapen voor het eerst (kan al een beetje op mn zij). En ook pijnstiller vrij. Erg positief dus allemaal.

Ben wel blauw tussen mn borsten en ook onder mn oksels. Aan de rechterkant loopt die blauwe plek zelfs door tot de hoogte van mn navel! Ik krijg altijd snel blauwe plekken, dus daar zal het wel aan liggen!

De band zakt bij mij al behoorlijk af (voornamelijk aan de achterkant). Heb jij dat ook?

Ik baal toch wel dat ik niet kan douchen hoor!

Beterschap nog!

Liefs, Endorfine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vandaag weer een goeie dag achter de rug. Alleen bij het opstaan doet het nog écht pijn.

Ik loop wel een beetje krom waardoor ik nu natuurlijk last van mijn rug begin te krijgen.

Die band zakt nog niks! Zit wel minder vast. Langs vanboven proberen te piepen naar het resultaat, maar niet veel te zien. Langs onderen kan ik hem verder weg trekken. Jaja, er zit wel degelijk wat. Mijn man neemt dan foto's zodat ik ook iets kan zien hé.

Ik ben nergens blauw.

Ben vanmorgen in de douche geweest vvor beneden de band natuurlijk en vanboven gewoon met washandje. Ook voor het eerst mijn haren terug gewassen en gedroogt. Anders doe ik dit dagelijks!

Oh ja, ik ben voor de 'volle' 380 cc gegaan! Dokter Damen zei dat dat echt het beste ging zijn om mijn lege boobs opgevuld te krijgen. Hij heeft op de operatie tafel nog zitten meten en kijken, heeft echt zijn tijd genomen. Vertrouw mij maar zei hij.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poes,

het gaat je al goed zie ik, je heb ook 380 gekregen heb je rond of anatomisch? en voor of achter de spier? Ik heb aleen vandaag pijn aan mijn rechter borst mischien zijn ze aan t zakken? ik weet t niet maar goed het zal er wel bij horen rug slapen blijft lastig he ben ook een echte zijslaper nog 3 weken dan is het leed geleden hoop ik en kan ik lekker weer op mijn zij liggen.

Waneer moet je weer gaan werken?

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moniqueje

Ik heb alleen nog pijn bij het rechtkomen. Mijn man geeft dan een duwtje in de rug. Is écht op de tanden bijten dan.

Ik 380cc, ronde achter de spier. Dacht dat dat te veel ging zijn, maar ben er nu vrij gerust in. Ik had dan ook liever iets 'te klein' dan te groot. Te klein gaan ze nooit zijn, ben al blij als het gevuld is!

Ik ga terug werken op 19 april. Ik ben poetsvrouw, dus veel gesleur en getrek...

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

Vandaag is écht een openbaring! De eerste dag dat ik me helemaal tip top voel. :101:

Zo goed als geen pijn meer. Had de laatste 2 dagen nogal last van de rechter wond.

Trekkerig en stekerig gevoel, lastig amai!

De rugpijn is ook zo goed als verdwenen. Kan weer helemaal rechtop lopen.

Vanmorgen ook alleen uit bed gekomen!

En het voorlopige resultaat mag er toch al wezen hoor! Foto's volgen later nog, als de band eraf is.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.