Ga naar inhoud

Endorfine : 17 maart 2010 : Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben regelmatig komen meelezen en besloot nu ook even te reageren :6:

Idd NIET MASEREN dames omdat de protheses een ruwe wand hebben . Ze zijn nu aan het inkapselen (duurt 4 tot 6 weken) en als je masseert kan je dat kapsel beschadigen !

Littekencréme smeren mag vanaf je wondjes dicht zijn . Heb je geen olie van de kliniek meegehad (ik wel destijds) ? Je kan ook amandelolie smeren . Het belangrijkste is dat je je het litteken soepel houd en de doorbloeding optimaal : daar zorgt dan het smeren meteen voor .

Dat de littekens 'te hoog' zitten kan hoor . Gedurende een drietal maanden (de eerste 6 weken het snelst) dalen je protheses nog in waardoor het litteken langzaam aan in je borstplooi zal komen te zitten .

Ben ook wel benieuwd naar de boobs Endorfine - heb nog geen 'werk' van Dr Damen gezien - kan je me je ww pb-en ? Thx !

Nog een fijn herstel verder :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast looontje

Hey,

Na mijn mailtje vanmorgen belde de verpleegkundige Marie Rose me op. Zij heeft ons woensdag verzorgt. Ze was heel vriendelijk.

De band moet dus 14 dagen aan blijven. Zolang hij vanboven goed aanspant is het goed.

De huiduitslag is hoogstwaarschijnlijk van de antibiotica. Ze zei dat dit nu snel zal verdwijnen aangezien die antibiotica nu op is.

Verder vroeg ze aan me of ik veel pijn gehad heb en hoe het nu gaat.

Ik meet nu 93 cm op de band. Zonder weet ik niet, want ik krijg hem (nog) niet volledig af! Kan hem van vanonderen een stukje naar boven doen. Vanboven rek ik hem wat uit. Veel te curieus hé!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallo Poes en Endorfine,

Ik lees al een tijdje met jullie mee (zeer interessant). Ik heb vandaag zelf ook een topic geplaatst. Zou graag jullie foto's willen bekijken gezien ik jullie al een tijdje volg en erg nieuwsgierig ben naar jullie resultaat. Ik word nl ook 23 april geopereerd n de Wellnes Kliniek door Dr. Visser. Ben voorheen al eens op consult geweest bij Dr. Damen die mij ook tussen de 320 en 380 achter de borstspier adviseerde..

Hoop dat jullie ontzettend blij en trots zijn op jullie nieuwe aanwinsten!!!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ZO, nu een maandje later alweer!

Wat ging die tijd snel zeg:)

Ik denk dat ik zeker niet mag klagen over mijn herstel. Ik sliep na 1 week al op mijn zij,en nu een maand later kan ik zelf al weer op mijn buik liggen zonder pijn.

Sporten deed ik alweer na precies 3 weken (dat mocht ik ook) en dat gaat ook prima. Wat stijfheid in mn rug gehad maar verder ging dat prima.

Soms wordt ik snachts nog wakker van pijn in mn arm, of rug. Dan heb ik verkeerd gelegen.

Ik heb geen last van steken of pijn in mijn borsten. Zelfs mn hechtingen zijn goed genezen en zie je als je van voren kijkt niet. In het begin waren ze wat dik, maar nu inmiddels ook niet echt meer.

Nog anderhalve week sport bh, en dan zit dat er ook op!

Ik ben in ieder geval super tevreden en blij en geloof niet dat het al die twijfel van te voren waard is geweest. Ik had dit al veel eerder kunnen doen!

Liefs,

Endorfine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Endorfine,

heb net ff je nieuwe foto,s bekeken...5wkn po en je nieuwe bikini,s :rolleyes:

jee wat zijn ze veranderd zeg,ze zijn echt mooi geworden,zien er zekers ook echt natuurlijk uit,echt helemaal top! :1bouncingboobs:

en je bikini,s de bovenste vind ik echt helemaal geweldig,leuk model,stata je echt goed.en de andere,de onderste zeg maar,vind ik ook echt mooi model,van voren,alleen het onderste gedeelte vind ik wat laag,er zitten beugels in vermoed ik??

het ziet er in elk geval echt mooi uit,en laat de zomer maar komen,lekekr fier rondlopen met je nieuwe bikini,s :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej

Ik volg al een hele tijd je topic omdat ik net als jij ook 280cc onder de spier bij dr. Damen in de WK zou krijgen. Heb dat intussen achter de rug en de hechtingen zijn er sinds een week uit, maar damn dat staat hoog Ö

Magoed ik lees hier toch van mensen dat je een erg mooi resultaat hebt, is wel een geruststelling dat 't allemaal goed zal komen...

Mag ik ajb je ww, ben best benieuwd :)

Groetjes

Kate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week mijn consult gehad bij dr. Damen, en is goed bevallen! :D

ff een vraagje: ik moet nu die 500euro aanbetaling doen, hoe lang duurde het bij jullie dat de operatiedatum vast staat?

Ik moet namelijk veel regelen voor vrij op mn werk en straks is die datum weg :(

Er was voor de dag dat ik graag wilde nog 3 plekjes vrij....

geen idee hoe snel dat gaat ???

THNX!!!

liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Kate, ik zal je mijn ww sturen via pm.

Kijk eens aan Laura! Je gaat er dus voor:) Gefeliciteerd hoor! Spannend he!:)

Bij mij gingen er geloof ik iets minder dan een week overheen dat het geld binnen was en ik de datum definitief kreeg. En ik had toen die datum die ik wilde ook.

Misschien helpt het als je belt en zegt dat je die datum echt wilt ivm je werk en het geld al hebt overgemaakt (eventueel een bewijsje middels printscreen laten zien van je bankrekening als ze dat nodig vinden). Weet het niet??!

Wanneer wil je geopereerd worden?

Liefs en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Endorfine!

Jaja eindelijk is het zover! Liefst ga ik meteen morgen al hahaha..

De eerste datum die ze hadden is op 26 mei!

Ik hoop dat de WK genoegen mee neemt met een printscreen! Hope so :D

Morgen eerst nog toestemming krijgen van mijn baas om vrij te krijgen...........

Trouwens, drDamen zei ook dat ik gelijk mocht tillen enzo..

Ik lees hier dat het niet verstandig is dat je dan kapselvorming kan krijgen.

Waarop hij antwoorde dat ik met tillen niks stuk kan maken ofzo!

Vinden jullie dat niet vreemd?!

LiefsLaura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr damen is sowieso wel makkelijk geloof ik.

Ik mocht na 3 weken weer alles: zelfs sporten.

En eigenlijk werd niets me echt ontraden. De enige dingen die hij belangrijk vond waren die band die 2 weken om moet blijven en daarna nog 4 weken dag en nacht sportbh.

Vond het wel vreemd, maar heb gewoon gedaan wat ik dacht dat goed was.

Ik kreeg daar ook van de verpleegster mee dat ik de dag na de operatie moest zorgen dat ik al wat ging bewegen met mn armen.

Ik heb dat gedaan en geloof eigenlijk wel dat het ook het herstel bevorderd. Als ik zie hoe lang sommige meiden met hun armen omlaag moeten lopen. Ik merkte al na een week dat alles stijf was in mn rug en armen van het weinige bewegen en heb daar nog een tijd last van gehad.

Overigens denkt dr damen ook erg gemakkelijk over kapselvorming. Volgens hem is het meer 'toeval van het lichaam' als je het krijgt (ofja de problematische vorm dan) en komt het maar bij 1 op de 300 vrouwen voor.

Maargoed, Ik hoop dat je de datum die je wilt ook krijgen kan!

Liefs!

(ik ga zodadelijk lekker 3 daagjes weg op 'vakantie', heerlijk toch :rolleyes: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook wel dat als je soepel blijft je herstel bevorderd.

Luister altijd goed naar je eigen lichaam, zelf weet je het vaak het best... :rolleyes:

Ga vandaag toestemming vragen aan mn baas voor mn herstelvakantie hihihi..

En dan snel mn datumpje vast leggen bij de WK! :35:

Geniet lekker van je mini vakantie!!! HEEEERLIJK!

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.