Ga naar inhoud

Endorfine : 17 maart 2010 : Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey, das ook toeval. Ofwel zijn we de enige die dag?!

Spannend, amai zeg.

Mijn ouders, broer en zus weten dat ik een bv ga doen.

Enkele vrienden zijn op de hoogte. Kan eigenlijk gewoon niet anders. We gaan regelmatig samen zwemmen met de kindjes,

dus gingen ze da zowiezo zien hé.

Op het werk weten ze van niks. Ik ben poetsvrouw, ga dus bij veel mensen langs. Veel oudere mensen en van de meeste denk ik dat ze daar niet voor

te vinden zijn. Is wel lastig eigenlijk, da leugentje om bestwil.

Op 19 april begin ik terug te werken. Is waarschijnlijk iest te lang thuis, maar ik moet veel tillen...Beter voorkomen dan genezen. Ik ga zeker niks forceren hoor.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo!

Vannacht om 4 uur zal ik vertrekken richting de WK. Begin nu toch wel erg zenuwachtig te worden hoor. De afgelopen dagen zijn snel gegaan, veel afleiding gehad.

Ik zal jullie laten weten hoe het geweest is!

Alvast bedankt voor jullie succes wensen en aanmoedigingen;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

Raar maar waar, morgen zien we mekaar! haha

Ik vertrek ook om 4u. Is normaal 2u rijden , dus zullen we zeker op tijd zijn.

Zo s'nachts is er toch nog geen druk verkeer hé!

Amai, ik ben erg zenuwachtig.

Slaapwel?!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Daar ben ik alweer!

Ik zal een verslagje maken van hoe het me vergaan is.

Afgelopen nacht prima geslapen, al ging ik wel pas tegen 12 uur naar bed.

Uiteindelijk om 5.45 bij de WK aangekomen waarna ik (en mn vriend) even plaats mocht nemen in de wachtkamer.

Later werden we geroepen om het financiele af te handelen en nog geen 5 minuten daarna werd ik door iemand mee genomen om wat vragen te beantwoorden over medicatie, gezondheid etc. Ook werden er voor-foto's gemaakt. Daarna zijn we naar daycare gebracht waar ik een bed kreeg toegewezen.

Net als iedereen mocht in het mooie groene shortje aan, onderbroekje, badjas en later ook de slippers en het haarnetje.

Ik ben nog lekker gaan slapen en werd tegen kwart voor 8 wakker. Om 8 uur ben ik uiteindelijk opgehaald en naar de operatiekamer gebracht. Ik moest meteen gaan liggen met mn armen wijd uit elkaar. De ene arm werd gebruikt om de bloeddruk te meten, de andere om het infuus aan te sluiten. Ook kreeg ik stickers om mijn hartslag te meten.

De dokter kwam nog even bij me en heb hem verteld over mijn allergie voor diclofenac. Ook gezegd dat ik liever groter wilde als dat er nog steeds natuurlijk uit zou zien. Dat was volgens hem niet zo, dus heb uiteindelijk toch voor 280 cc gekozen.

Uiteindelijk is de roes/verdoving toegediend en dat vond ik wel een hele fijne manier. Bij narcose voel je jezelf echt wegzakken en dat heb ik bij deze roes totaal niet gemerkt. Het branderige spul wat ook toegediend werd vond ik niet pijnlijk. Ik voelde alleen wat geprik.

Ook ik ben, net als mieketje, bij bewustzijn geweest toen ze me (denk ik) aan het intapen waren. Ik kon hun toen horen en hem ook met ze gepraat. Ik voelde niets en ik weet nog dat ze daar grapte dat de operatie niet goed gegaan was omdat ik hier naar vroeg.

Ook kan ik me een moment herinneren dat ik ze hoorde praten en dat er een doek boven op mijn hoofd lag. Echter wederom geen pijn en je bent te duf om daar op te kunnen reageren.

Na de operatie in de recovery kamer lag ik langs Poes. Ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb, maar van mijn vriend en ook van de verpleegster kreeg ik te horen dat ik erg euforisch en druk aan het praten was. Ook zou ik meerdere keren dezelfde vragen gesteld hebben.

In eerste instantie had ik zo goed als helemaal geen pijn. Mijn vriend kreeg het voor elkaar dat ik ging slapen (dat wilde ik niet en bleef druk praten), ik werd uiteindelijk tegen kwart voor 11 weer wakker (was om half 10 terug op mn kamer). Ik voelde me toen behoorlijk wakker maar was nog wel moe. Heb nog wat gedut en kon weer rustig met mijn vriend praten.

Hierna kwam de verpleegster en die hielp me met aankleden en ik moest wat eten.

Toen ik meer rechtop kwam zitten werd ik misselijk, de verpleegster moedigde me aan om snel wat te eten en binnen een minuut was de misselijkheid weg.

Ik heb daarna nog moeten plassen en toen mocht ik naar huis.

De verpleegster liep zelfs mee tot de auto. Ze zijn echt allemaal erg vriendelijk bij de WK!

Op weg naar huis heb ik om de zoveel tijd wat cola gedronken en paaseitjes gegeten. Ik merkte steeds dat ik toch weer wat misselijk werd.

Nog even langs de apotheek geweest, en doordat ik even lang moest wachten hield ik het lange staan niet goed vol. Werd erg duizelig. Ben toen gaan zitten en toen ging het weer goed.

Ben nu lekker thuis op de bank. Wilde er lekker bij gaan liggen maar heb besloten maar rechtop te blijven, want anders kom ik niet goed overeind.

De pijn is inmiddels wel al een stuk meer, maar tot nu toe valt het me nog wel mee. En van die slaapverdoving ben ik echt fan, voel me buiten de pijn bij mn rug en borsten echt enorm fit!

Ik wil jullie bedanken voor jullie succes wensen en felicitaties!

Ik heb nog geen resultaat kunnen zien want ben flink ingetaped en dat moet zo blijven tot 31 maart, dan mag ik de hechtingen en de tape laten verwijderen door mn huisarts.

Maar wel al stiekem een beetje proberen te kijken en ik zag wel een spleet tussen mn borsten, iets wat ik eerder nooit had, dus ben daar al super blij mee!

Nou ik hou jullie op de hoogte over het verdere verloop!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Endorfine,

Goed om te lezen dat het zo goed verlopen is en dat het zo meeviel! En het zal zeker leuk zijn om naar beneden te kijken en voor het eerst een decolleté te zien zeg! :D

Veel succes de komende dagen!

Bye jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, wat spannend dat je nog tot 31 maart moet wachten. Vond het leuk om te lezen hoe je hebt ervaren hebt!

Gelukkig is het allemaal goed verlopen. Succes met je herstel, hopelijk blijft de pijn dragelijk.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

Wat knap zeg al zo snel verslag uitbrengen, leuk om te lezen trouwens! Had ik ook dat ik druk aan 't praten was en verschillende keren hetzelfde zei! :4:

Nou gefeliciteerd hoor met je nieuwe boobies, geniet maar alvast van het beperkte zicht op je nieuwe decolleté, je weet nu toch al dat je dat hebt! :55: Spannend zeg zo moeten wachten nog tot de 31ste. Zou ik best moeilijk gevonden hebben, maarja, als 't moet dan moet het natuurlijk.

Nog een goed herstel gewenst en neem maar trouw je pijnstillertjes de komende dagen, kwestie van de pijn voor te blijven.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi endorfine,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Spannend dat je nog zo lang moet wachten voor het resultaat.... En wat ben je al vlot met het verslag! Leuk om zo'n uitgebreid verslag te lezen. Blijf je de komende dagen volgen. Sterkte vannacht met slapen.

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de eerste dag en nacht overleeft. Na het typen van mijn verslag ben ik nog even gaan slapen. Toen ik daar van wakker werd had ik wel echt behoorlijk wat pijn. Mijn vriend heeft me om hoog geholpen en ik ben naar de wc gegaan. Daar werd het bijna zwart voor mn ogen.

Hierna weer paracetamol genomen en al snel ging het weer wat beter.

S'avonds ziekenbezoek gehad van mn ouders en zusjes en dat ging er goed. Wat gewandeld buiten om in beweging te blijven etc.

Tegen 22 uur gaan slapen. Dat ging goed maar werd tegen 1 uur weer wakker. Na de wc geweest, en weer terug in bedje. Weer geslapen tot half 3, kon toen niet meer slapen en ben het bed uit gegaan. Heb wat proberen te eten (was wat misselijk) en dacht dat mn lichaam suikers nodig had dus ook wat cola gedronken. Niet veel, maar toch kwam het er even later weer uit. Pff, overgeven na een BV is echt niet grappig.

Heb wat gecomputerd en ben tegen half 5 weer gaan slapen. Toen doorgeslapen tot half 8.

Pijn is te overzien. Vooral erg veel spierpijn en druk op mn borst. Hoop dat ik vannacht beter zal slapen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

Bij jou komt de pijn dus later opzetten. Ik heb gisteravond nog énorme pijn gehad. Pff. Daarmee is het ergste al gepasseerd voor mij geloof ik. Ik heb een heel goede nacht achter de rug. En bij het opstaan was de pijn al een stukje minder dan gisteren. Is nog steeds pijnlijk natuurlijk, maar gisteren amai...

Trouw je pijstillers en supo's nemen zou ik zeggen.

Die band zat gister zo strak dat ik halverwege een zin moest stoppen om adem te nemen! Vandaag zit hij al ietsje losser. Ben ik wel blij om.

Kan bijna niet wachten tot 31 maart! Dan mogen we ons 'cadeautje' opendoen! haha

Mijn man zorgt supergoed voor me samen met de kindjes. Ben er soms van aangedaan. Is écht leuk zo.

Tot schrijfs hé

Gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.