Ga naar inhoud

Eviie : 20 mei 2014 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hebt helemaal gelijk!

Het is ook niet zomaar iets en heel veel mensen onderschatten het denk ik ook.

Je moet er straks wel blij mee zijn natuurlijk en vertrouwen hebben in je pc.

Beter te veel consulten dan te weinig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

wat fijn: een datum...gefeliciteeerd! Ik mag maandag as naar dokter Tan en ik lees steeds vaker dat hij maar weinig CC wil gebruiken..Hoop toch nog een beetje dat het goedkomt en dat we overeen komen..anders word het toch en andere kliniek. Jij heel veel succes met wachten...wat spannend meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

High profile zorgt ervoor dat tepels meer omhoog gaan en volume wat meer onderin gaat zitten neem als voorbeeld lid princess99 dacht ik nu recentelijk in gallerij te zien .

hier ben ik het niet helemaal mee eens, maargoed :P high profile zorgt volgens mij juist volume aan de bovenkant hoor? Onderkant van mijn borsten zijn altijd al wat voller geweest dan de bovenkant, vind dat de bovenkant toch aardig veel volume heeft gekregen met die high profile ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik kan nog geen berichtjes versturen dus dan maar hier:

Hoi Evie

Nee, helaas niet! Dit is een foto die ik op google heb gevonden.

Hier staat haar verhaal:

http://www.justbreastimplants.com/forum/cc-amount-size/214752-best-implant-size-petite-51-97-lb-frame.html

Ik zie dat jij ongeveer hetzelfde wilt laten doen als ik in gedachten heb, ben zelf alleen iets kleiner (1,55m)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.