Ga naar inhoud

Eviie : 20 mei 2014 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Hallo Meiden,

Ik wilde het toch even delen met jullie.

Ik heb me datum vandaag gekregen. 15 juli word mijn dag.

Vandaag bij Dr Corion geweest echt een super aardige man die goed luistert. Voelde me echt op me gemak bij hem.

Me is Happy.

Hee! Ik ga jouw verhaal graag volgen als dat mag ;).. Je kiest klinieken ook bij mij in de buurt dus ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! :)

Uiteindelijk toch ronde protheses las ik? Mag ik vragen waarom je toch overtuigd bent? :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Ik ga jouw verhaal graag volgen als dat mag ;).. Je kiest klinieken ook bij mij in de buurt dus ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! :)

Uiteindelijk toch ronde protheses las ik? Mag ik vragen waarom je toch overtuigd bent? :68:

heey heey,

waarom ik toch voor rond heb gekozen is omdat anatomisch eerder gaat draaien en dat gaf mij geen fijn gevoel.

Buiten dat dacht ik altijd dat je van ronde prothese van die ballonen kreeg maar dit is echt niet waar. tegenwordig kunnen artsen zulke mooie borsten maken dat je weinig verschil ziet of je nou anatomisch hebt of rond. Bij rond heb je wel meer volume (bolling) aan de boven kant en dat vind ik eigenlijk wel heel erg mooi. Hoe groot de bolling aan de boven kant word heeft ook weer te maken met welk profiel je kiest en het aantal cc natuurlijk.

Ben je al op consult geweest? en wat wil je precies?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

waarom ik toch voor rond heb gekozen is omdat anatomisch eerder gaat draaien en dat gaf mij geen fijn gevoel.

Buiten dat dacht ik altijd dat je van ronde prothese van die ballonen kreeg maar dit is echt niet waar. tegenwordig kunnen artsen zulke mooie borsten maken dat je weinig verschil ziet of je nou anatomisch hebt of rond. Bij rond heb je wel meer volume (bolling) aan de boven kant en dat vind ik eigenlijk wel heel erg mooi. Hoe groot de bolling aan de boven kant word heeft ook weer te maken met welk profiel je kiest en het aantal cc natuurlijk.

Ben je al op consult geweest? en wat wil je precies?

groetjes

Hee :) thanks voor je reactie!

Ik ga over 1.5 week op consult :D

Ik wil graag. Van een kleine cup naar een C, wil het graag natuurlijk houden maar ik ben nu al jaren aan het rotzooien met push up bh's en bikini's... Dat mag wel eens afgelopen zijn haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Whoehoe je hebt ze :D gefeliciteerd meid, goed herstel gewenst. Wat heb je nu uiteindelijk gekregen? Ben benieuwd naar je verslag haha, maar eerst lekker herstellen jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eindelijk mijn verslagje.

Ik moest er al om 7:15 uur zijn en we waren er natuurlijk al om 6:45 uur haha. Alles ging toen eigenlijk best snel. Mocht me omkleden werden wat vragen gesteld, paar foto's gemaakt en toen mocht ik al afscheid nemen van me vriend en mams. Toen ging ik naar een ander kamertje waar ik me infuus kreeg en er nog wat vragen werden gesteld. Hierna liepen we al naar de ok. Ik mocht gaan liggen en er werden weer een paar vragen gesteld en toen kreeg ik wat in me infuus en hop weg was ik. Daarna werd ik heerlijk wakker en voelde me prima...en jaa ze zaten er ineens. Ik Mocht terug naar me kamer en belde me vriend en moeder op en die waren er gelijk alweer.

Ik had veel last van de narcose heb 3 dagen alleen maar gespuugd en misselijk geweest. Eerste dag steeds tegen flauwvallen aangezeten waardoor ik ook pas om 17 u naar huis ging. De pijn is wel te doen alleen het spugen maakte het extra pijnlijk. Vandaag kan ik eindelijk eten en het ook binnen houden dus ben al te vrede. Zwelling is al wat minder geworden en de pijn ook. Ik ben nu al super blij met het resultaat :D.. kan niet wachten om ze in een mooie bh te zien...volgende week dinsdag op controle en dan mogen de hechtingen eruit.

Nou dit was me verslagje...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je zo ziek ben geweest de afgelopen dagen. Hopelijk is het nu voorbij en kun je rustig herstellen.

Lekker genieten van je nieuwe vriendinnen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eviie,

Gelukkig ben je nu terug beter en kan je beginnen genieten. Ik heb niks last gehad van de narcose. Wel nog lang duizelig en slap op m'n benen. Sinds gisteren heb ik niet veel pijn meer. Vandaag al een beetje in huis gedaan : aardappelen geschild, was in de machine gestoken. Maar vooral veel geluierd en veel gelezen.

Nog succes met je herstel

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ingetje,

Ja gaat goed..heb weinig pijn de laatste 2 dagen. Vocht is ook veel minder. Had ok vocht in me buik leek wel zwanger haha. Maar dat is nu weg uit me buik.

Hoe is het met jou?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Met mij gaat het goed. Ik heb geen last van vocht, ik weeg zelfs 1 kg. minder dan voor de operatie. Ik ben wel woensdagavond nog naar Da Vinci gereden. Maandag waren de draadjes eruitgegaan en zag alles er goed uit. Woensdag had ik al een ganse dag jeuk aan de wonden en toen zag ik dat dat helemaal rood zag. Nog gebeld en naar daar gereden. Was gelukkig niet ontstoken, waarschijnlijk allergie van de plakkers. Anti-allergische plakkers gekregen, nu alles ok.

Ik kan ook al een beetje op m'n zij draaien. Volgende dinsdag bij Vanoorbeek op controle. Maandag terug werken. Ik had via Zalando nog een andere witte sportbh besteld die op een gewone bh lijkt, die zijn ze net komen leveren. Als ik een sportbh aanheb en dan gewoon kleren, valt BV echt niet op. Had gisteren een etentje en niemand heeft iets gezien. Ik heb ook liefst dat het op 't werk niet direct opvalt. Zonder sportbh zie je het natuurlijk wel (gelukkig maar) maar dat is voor binnen een paar weken.

Gelukkig dat bij jou de pijn oo minder is. Ik vind dat het al bij al nog goed meegevallen is, behalve de eerste nachten dan.

Ben toch blij dat ik het (eindelijk) heb laten doen.

grtjs

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.