Ga naar inhoud

Eviie : 20 mei 2014 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

En hoe was je eerste werk dag?

Ik ben ook super blij dat ik het heb gedaan. Ik heb weinig last maar daar Door ook juist opletten dat ik niet te veel doe. Op me zij lukt wel maar vind nog niet prettig liggen :)

ik ga dinsdag weer werken en dan 4 uurtjes km te kijken hoe het gaat.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik heb nergens nog last van. Alleen 's morgens als ik teveel op m'n zij gelegen heb, doet het nog pijn. Dinsdag op controle geweest en alles was ok. Nu dinsdag moet ik beginnen met littekenzalf te smeren. Begin juli nog eens op definitieve controle. PC zei wdel dat ik nog moest opletten met wat ik deed, pas na 6 weken mag je alles terug doen. maar da's natuurlijk het gevaar, dat je teveel doet omdat je geen pijn meer voelt.

Het werken viel heel goed mee. Niemand die er iets van zei. Je ziet het nochtans wel, maar ze zullen niks durven vragen zeker. En ik heb nog altijd een sportbh aan, dus valt het wel minder op dan dat je binnen enkele weken een normale bh aandoet.

En 't verschil is ook niet gigantisch. ik had kleine B en nu gevulde C. Vooral zonder kleren zie je het verschil goed, met kleren aan valt het een beetje tegen, vind ik. Maar al bij al ben ik wel tevreden. Ik had het al veel eerder moeten laten doen.

Ik ben wel ongeduldig hoe ze er binnen een paar weken gaan uitzien, want ze zijn nog altijd hard. En dan is 't soldentijd, dan kan de BH-jacht beginnen.

Heb jij nu ook een C-cup?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai,

Herken je verhaal. Fij dat je geen last hebt. Ik vind ze in kleren niet hel erg opvallen dan toen ik met ee n opgevulde bh liep. Maar zonder kleren is het echt goed te zien. Ik weet nog niet welke cup ik heb ga volgende week is laten opmeten. Denk ook wel omdat die sporthal strak zit ze ook wat geplet worden . Ik ben ook ongeduldig en wil ook graag weten hoe ze uiteindelijk worden . Vind dat ze nog meer moeten hangen maja zal wel goed komen denk ik.

Groetjes

Eviie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Help .....herkent iemand dit? en gaat het nog weg? ik heb bij mijn linker borst aan de binnenkant onder een deuk lijkt wel en bij mijn rechter loopt mijn borst gewoon recht naar beneden..... ik probeerde een foto erop te zette maar op het moment lukt dat niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

gister geweest en volgens mijn pc trekken de deuken van zelf weg. Ook nog gehad over de afstand tussen min borsten dat ik die te groot vind en dat dit niet volgens afspraak is geworden. 19 augustus moet ik terug komen dan heeft mijn pc overlegd met 2 andere artsen om te kijken wat er anders kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha had je al een prive berichtje gestuurd maar lees het nu hier :) wel goed nieuws opzich dat ie wel wil gaan kijken hoe of wat, hoop dat ze tot een goede oplossing komen! x die deuken trouwens kan wel kloppen hoor. zenuwpeesje hier op het forum had ook deuken en zijn vanzelf weggetrokken.. maargoed iedereen zn situatie is natuurlijk anders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.