Ga naar inhoud

Eviie : 20 mei 2014 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai Lady´s,

Al een tijdje lees ik veel verhalen op dit forum en dat vind ik erg leuk om te lezen. Eindelijk meiden die het zelfde willen of hebben gedaan zonder dat er gezegd word je bent mooi zo.

Ik ben Eviie en heb een vraag of er iemand ervaring heeft met bergman clinic dr van drunen. Ik heb eindelijk na 5 jaar de stap gezet om een afspraak te maken voor mijn borstvergroting. Nu heb ik 31 januari een afspraak bij dr van Drunen in den haag.iemand ervaring met hem en zijn deze goed ?

Mijn 2e vraag is of iemand ook ervaring heeft met het Bronovo ziekenhuis in den haag. Ik wil hier ook graag een afspraak maken om te kijken wat nou het verschil is tussen Bronovo en Bergman en waar ik het beste gevoel bij heb. Dus bij deze iemand Ervaring?? alvast bedankt

Groetjes,

Eviie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eviie!

Welkom op het forum en spannend dat je ook een borstvergroting wil laten doen. Weet je al een beetje hoe groot je wilt enzo?

Ik heb geen ervaring met de chirurgen die je noemt, maar rechtsboven in de zoekbalk kan je de naam van de chirurg of kliniek/ziekenhuis intypen, dan komt er vast wel iets uit. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Boho,

Thnx voor de tip.

Hoe groot, ik zou graag D willen hebben maar heb nog geen idee hoe dat bij mij zou staan. Ik zit nu vooral te kijken bij welke van de 2 ik het laat doen en rond of anatomisch prothese. Ik zie veel meiden die voor rond hebben gekozen en wil graag weten waarom,daar uit kan ik nu niet kiezen. ik wil wel al wat erover weten als ik daar kom dus alles tip zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eviie,

Ik heb bij allebei een afspraak gehad en was eigenlijk tevreden over beide. Bij Bronovo had ik een afspraak bij Dr Tan en bij de Bergman

Dr Stevens. Ik heb gekozen voor Bergman clinics maar meer omdat mijn vriend dat liever wilde. Bergman clinics is wel een stuk duurder

dan Bronovo. Ik ben heel tevreden over Bergman, heb er inmiddels ook een liposuctie gehad ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik heb geen ervaring met deze artsen en de namen zeggen mij zelf zo snel niks.

Inderdaad even de zoekbalk gebruiken en kijken wat er uit komt.

Je kunt natuurlijk sowieso een afspraak bij beide maken. Het is altijd aan te raden om meerdere consulten te doen. Iedere arts zijn zijn eigen voorkeuren en ideeën hebben en vaak kies je dan toch voor diegene waar jij je het prettigste bij voelt.

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf word 20 februari bij Bergman geopereerd, ook in Den Haag :1: Had er meteen een goed gevoel bij! Ik weet niet goed de verschillen tussen rond en anatomisch, en ik zie vaak ook foto's van beide en vind het allebei mooi. Bij rond schrikken mensen vaak af omdat ze dan het typische ballonnen-borsten in gedachte hebben denk ik. Maar een prothese is heel zacht en wanneer je hem verticaal houdt, zakt de inhoud naar beneden en heb je dus eigenlijk ook de 'anatomische' vorm. Mijn arts werkt liever met rond en hij gaf daar enkele argumenten voor en 1 daarvan was dat als een anatomische prothese per ongeluk omdraait, zie je dat aan de vorm van de borst (het meest volle gedeelte draait dan naar boven). Dat gebeurt niet vaak neem ik aan hoor. Maar mocht een ronde prothese omdraaien, dan merk je daar minder van.. Ikzelf vond ronde eerst ook eng, maar nadat ik ze had gezien en gevoeld ging mijn voorkeur uit naar rond

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou naar dr corion gaan in den Haag ik Ben zelf door dr van drunen gegaan hij maakt wel mooie borsten maar bij mij is er een verschil te zien wat ik niet wist en hij had mij daar over niet geinformeerd of actie ondernomen dus na po ook verschil te zien Hij gaf mij niet de help en aan dacht na mijn po en voor die ik nodig had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ MC1992

Gefeliciteerd met je datum spannend hoor...

Ik had indd ook zo iets gelezen wat jij schrijft bedankt voor je duidelijke uitleg over rond en anatomisch.

Door wie word jij geopereerd? En wat ga ji precies laten doen? Ik heb ook veel geleden over ruwe en gladde prothese wat krijg jij?

x

@boobilicious bedankt voor het delen van jou ervaring met dokter van Drunen schrik daar toch een beetje van. Echt erg vervelend.heb nu ook een afspraak staan bij Dr Tan in bronovo kan ik is even vergelijken wat de verschillen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben geweest bij Bergman. Advies rond, dual plane, medium profile, 365 cc, gladd protese , merk natrella. Opzich ben ik het hier wel mee eens op 2 punten na. Medium profile ik had high in gedachten maar hij zei dat het dan minder natuurlijk er uit gaat zien?en glad zei hij en ik had ruw in gedachten. Nu ben ik een beetje in de war. Wat vinden jullie hier van??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou ik ben geweest bij Bergman. Advies rond, dual plane, medium profile, 365 cc, gladd protese , merk natrella. Opzich ben ik het hier wel mee eens op 2 punten na. Medium profile ik had high in gedachten maar hij zei dat het dan minder natuurlijk er uit gaat zien?en glad zei hij en ik had ruw in gedachten. Nu ben ik een beetje in de war. Wat vinden jullie hier van??

Het ligt er natuurlijk ook aan wat jij wil.. Heb je foto's mee genomen naar je consult met voorbeelden van hoe jij je borsten graag zou willen hebben?

Met gladde protheses heb je idd meer kans op kapselvorming en daarom worden nu eigenlijk alleen maar de ruwe gebruikt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had fotos mee en ik was van plan ze te laten zien. maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet een heel fijn gevoel bij het hele gesprek had. Dat verhaal over die gladde prothese enzo ik dacht op een gegeven moment laat maar ik heb gelukkig nog afspraak bij de Dr Tan 10 feb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik had fotos mee en ik was van plan ze te laten zien. maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet een heel fijn gevoel bij het hele gesprek had. Dat verhaal over die gladde prothese enzo ik dacht op een gegeven moment laat maar ik heb gelukkig nog afspraak bij de Dr Tan 10 feb.

Als je er geen fijn gevoel bij hebt dan moet je je daar ook niet laten opereren.. Dus op naar het volgende consult ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja indd, blijf net zo lang op consult gaan tot dat ik me prettig voel

Het is belangrijk om je op je gemak te voelen bij een chirurg anders ga je ook niet lekker de OK in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r van Drunen gebruikt glad omdat ze dan meer meebewegen hij staat er om bekend heel weinig kapselvorming te hebben gehad bij patiënten. Wel vond ik dat hij mijn verschil kwa borsten niet goed in heeft geschat. High profile zorgt ervoor dat tepels meer omhoog gaan en volume wat meer onderin gaat zitten neem als voorbeeld lid princess99 dacht ik nu recentelijk in gallerij te zien .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bij dr Tan geweest en dat word hem ook niet volgens mij. hele aardige rustige man die de tijd voor je neemt maar hij adviseerde 240 cc en zou ik uit komen op b hooguit misschien een c. heb een afspraak gemaakt bij dr Corion zoals jij (Boobilisious) al is eerder tegen mij zei. Ben benieuwd 21 februari moet ik bij dr Corion zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.