Eviie Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Hai Lady´s,Al een tijdje lees ik veel verhalen op dit forum en dat vind ik erg leuk om te lezen. Eindelijk meiden die het zelfde willen of hebben gedaan zonder dat er gezegd word je bent mooi zo.Ik ben Eviie en heb een vraag of er iemand ervaring heeft met bergman clinic dr van drunen. Ik heb eindelijk na 5 jaar de stap gezet om een afspraak te maken voor mijn borstvergroting. Nu heb ik 31 januari een afspraak bij dr van Drunen in den haag.iemand ervaring met hem en zijn deze goed ? Mijn 2e vraag is of iemand ook ervaring heeft met het Bronovo ziekenhuis in den haag. Ik wil hier ook graag een afspraak maken om te kijken wat nou het verschil is tussen Bronovo en Bergman en waar ik het beste gevoel bij heb. Dus bij deze iemand Ervaring?? alvast bedanktGroetjes,Eviie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Hoi Eviie! Welkom op het forum en spannend dat je ook een borstvergroting wil laten doen. Weet je al een beetje hoe groot je wilt enzo?Ik heb geen ervaring met de chirurgen die je noemt, maar rechtsboven in de zoekbalk kan je de naam van de chirurg of kliniek/ziekenhuis intypen, dan komt er vast wel iets uit. Succes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Hai Boho,Thnx voor de tip.Hoe groot, ik zou graag D willen hebben maar heb nog geen idee hoe dat bij mij zou staan. Ik zit nu vooral te kijken bij welke van de 2 ik het laat doen en rond of anatomisch prothese. Ik zie veel meiden die voor rond hebben gekozen en wil graag weten waarom,daar uit kan ik nu niet kiezen. ik wil wel al wat erover weten als ik daar kom dus alles tip zijn welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleur_xx Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Hoi Eviie,Ik heb bij allebei een afspraak gehad en was eigenlijk tevreden over beide. Bij Bronovo had ik een afspraak bij Dr Tan en bij de BergmanDr Stevens. Ik heb gekozen voor Bergman clinics maar meer omdat mijn vriend dat liever wilde. Bergman clinics is wel een stuk duurderdan Bronovo. Ik ben heel tevreden over Bergman, heb er inmiddels ook een liposuctie gehad ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Hoi Fleur,Bedankt voor je reactie. Ga morgen ook bij bronovo een afspraak maken. Kan imand mij vertellen waarom zoveel meiden voor ronde prothese kiezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Welkom op het forum!Ik heb geen ervaring met deze artsen en de namen zeggen mij zelf zo snel niks.Inderdaad even de zoekbalk gebruiken en kijken wat er uit komt.Je kunt natuurlijk sowieso een afspraak bij beide maken. Het is altijd aan te raden om meerdere consulten te doen. Iedere arts zijn zijn eigen voorkeuren en ideeën hebben en vaak kies je dan toch voor diegene waar jij je het prettigste bij voelt.Heel veel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 bedankt voor je reactie. vind het echt een super forum. Echt fijn al die verhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC1992 Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Ikzelf word 20 februari bij Bergman geopereerd, ook in Den Haag Had er meteen een goed gevoel bij! Ik weet niet goed de verschillen tussen rond en anatomisch, en ik zie vaak ook foto's van beide en vind het allebei mooi. Bij rond schrikken mensen vaak af omdat ze dan het typische ballonnen-borsten in gedachte hebben denk ik. Maar een prothese is heel zacht en wanneer je hem verticaal houdt, zakt de inhoud naar beneden en heb je dus eigenlijk ook de 'anatomische' vorm. Mijn arts werkt liever met rond en hij gaf daar enkele argumenten voor en 1 daarvan was dat als een anatomische prothese per ongeluk omdraait, zie je dat aan de vorm van de borst (het meest volle gedeelte draait dan naar boven). Dat gebeurt niet vaak neem ik aan hoor. Maar mocht een ronde prothese omdraaien, dan merk je daar minder van.. Ikzelf vond ronde eerst ook eng, maar nadat ik ze had gezien en gevoeld ging mijn voorkeur uit naar rond xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Ik zou naar dr corion gaan in den Haag ik Ben zelf door dr van drunen gegaan hij maakt wel mooie borsten maar bij mij is er een verschil te zien wat ik niet wist en hij had mij daar over niet geinformeerd of actie ondernomen dus na po ook verschil te zien Hij gaf mij niet de help en aan dacht na mijn po en voor die ik nodig had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 @ MC1992Gefeliciteerd met je datum spannend hoor...Ik had indd ook zo iets gelezen wat jij schrijft bedankt voor je duidelijke uitleg over rond en anatomisch.Door wie word jij geopereerd? En wat ga ji precies laten doen? Ik heb ook veel geleden over ruwe en gladde prothese wat krijg jij?x@boobilicious bedankt voor het delen van jou ervaring met dokter van Drunen schrik daar toch een beetje van. Echt erg vervelend.heb nu ook een afspraak staan bij Dr Tan in bronovo kan ik is even vergelijken wat de verschillen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 gelukkig maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Nou ik ben geweest bij Bergman. Advies rond, dual plane, medium profile, 365 cc, gladd protese , merk natrella. Opzich ben ik het hier wel mee eens op 2 punten na. Medium profile ik had high in gedachten maar hij zei dat het dan minder natuurlijk er uit gaat zien?en glad zei hij en ik had ruw in gedachten. Nu ben ik een beetje in de war. Wat vinden jullie hier van?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudmommy89 Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 volgends mij is glad meer kans op kapselvorming?kan het fout hebben..groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 oke, ja dat dacht ik ook vandaar dat ik er over twijfel. Ik twijfel ook over medium of high profile.Ik weet het nie meer. Ga het maar ff laten bezinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Nou ik ben geweest bij Bergman. Advies rond, dual plane, medium profile, 365 cc, gladd protese , merk natrella. Opzich ben ik het hier wel mee eens op 2 punten na. Medium profile ik had high in gedachten maar hij zei dat het dan minder natuurlijk er uit gaat zien?en glad zei hij en ik had ruw in gedachten. Nu ben ik een beetje in de war. Wat vinden jullie hier van??Het ligt er natuurlijk ook aan wat jij wil.. Heb je foto's mee genomen naar je consult met voorbeelden van hoe jij je borsten graag zou willen hebben?Met gladde protheses heb je idd meer kans op kapselvorming en daarom worden nu eigenlijk alleen maar de ruwe gebruikt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Ik had fotos mee en ik was van plan ze te laten zien. maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet een heel fijn gevoel bij het hele gesprek had. Dat verhaal over die gladde prothese enzo ik dacht op een gegeven moment laat maar ik heb gelukkig nog afspraak bij de Dr Tan 10 feb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Ik had fotos mee en ik was van plan ze te laten zien. maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik niet een heel fijn gevoel bij het hele gesprek had. Dat verhaal over die gladde prothese enzo ik dacht op een gegeven moment laat maar ik heb gelukkig nog afspraak bij de Dr Tan 10 feb. Als je er geen fijn gevoel bij hebt dan moet je je daar ook niet laten opereren.. Dus op naar het volgende consult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Ja indd, blijf net zo lang op consult gaan tot dat ik me prettig voel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ja indd, blijf net zo lang op consult gaan tot dat ik me prettig voelHet is belangrijk om je op je gemak te voelen bij een chirurg anders ga je ook niet lekker de OK in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Nee is zo. Kan iemand mij ook vertellen hoeveel cc ik moet nemen om aan een 70 D te komen ik heb nu een 70 A. Vind het zo lastig om in te schatten. alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 D'r van Drunen gebruikt glad omdat ze dan meer meebewegen hij staat er om bekend heel weinig kapselvorming te hebben gehad bij patiënten. Wel vond ik dat hij mijn verschil kwa borsten niet goed in heeft geschat. High profile zorgt ervoor dat tepels meer omhoog gaan en volume wat meer onderin gaat zitten neem als voorbeeld lid princess99 dacht ik nu recentelijk in gallerij te zien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Sorry lid prinsesje 99 moet het zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Bij medium profile en naterelle prothese is 365 genoeg voor een D cup recentelijke foto van m'n borsten door d'r v drunen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 thnx voor je reactie.. heb gelijk even gekeken bij prinsesje99 bedankt. hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 ben bij dr Tan geweest en dat word hem ook niet volgens mij. hele aardige rustige man die de tijd voor je neemt maar hij adviseerde 240 cc en zou ik uit komen op b hooguit misschien een c. heb een afspraak gemaakt bij dr Corion zoals jij (Boobilisious) al is eerder tegen mij zei. Ben benieuwd 21 februari moet ik bij dr Corion zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.