Ga naar inhoud

MC1992 : 20 februari 2014 : Dr. Verduijn : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een leuk geschreven verslag! Ondanks dat bepaalde dingen voor jou helemaal niet leuk zijn! Vervelend die misselijkheid en braken. Gelukkig gaat het nu beter, nu is het alleen nog verzinnen hoeveel leuke bikini;s en zomerkleding je dalijk aan kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

de misselijkheid was rot, maar zo achteraf vind ik het heel goed te doen. Heb vandaag geen paracetamol geslikt en de pijn valt mee! Ik probeer niet teveel te bewegen want het is moeilijk om stil te zitten en anderen alles voor je te laten doen.. Maar je voelt wat je wel en niet kan.

Daaniejelle, ik smeer met vitamine E creme van jacob hooy en palmers cacao butter formula. Het ruikt niet het allerlekkerst, maar is ook vrij van parabenen en blijft lang vettig!

En MyWish, ja echt super dat hij toch voor de grootste maat was gegaan! Al vanaf het moment dat ik wakker was na de operatie dacht ik 'het is vast 295 geworden' haha.. Maar nu heel benieuwd welke cupmaat het gaat worden!! Voel me inmiddels al een stuk beter gelukkig :)

Pris87: ik had zelfs al een bikini gekocht voordat ik geopereerd was :56: hahaha. Ik kon kiezen tussen maat A/B of C/D dus de keuze was voor mij makkelijk hihi. Net even voor mijn borsten gehouden en ik zie mezelf al lopen op het strand! Een ding is zeker: er komen nog een hoop bikini's en bh's bij hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn verslag om te lezen, het stelt me best gerust alleen wel vervelend voor je dat je zo ziek bent geweest.

Ik heb volgende week maandag mijn operatie en ik denk dat ik ook echt bang voor de narcose ga zijn, fijn om te lezen dat ze je geruststelde want ik denk dat ik ook uit angst in tranen barst ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een leuk verslag! Dat maakt het voor meiden als ik ook duidelijk wat je te wachten staat...Ben erg benieuwd naar het proces, probeer inderdaad zoveel mogelijk fotoos te maken,althans dat ga ik doen..zo is het leuk om te volgen en om het over een jaar weer terug te zien...heel veel sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb niet meer zoveel pijn als de eerste twee dagen.. Ik kan ook vrij weinig maar daar wen je wel aan. Je kan niet ineens je armen de lucht in gooien haha.. Mijn haar kan ik niet zelf doen en douchen gaat ook erg ongelukkig. Ik heb hulp nodig bij het wassen van me haar en ik mag gewoon douchen ondanks de hechtingen. Er zitten waterdichte pleisters op, maar je mag niet te lang en te heet douchen.. Dus ook geen bad nemen! Ik voel me heel afhankelijk, maar daar moet ik even doorheen denk.. Het is 'maar' 6 weken van je leven en wie weet dat het over een paar weken wel goed gaat! Ik weet niet hoelang ik bijvoorbeeld m'n armen niet omhoog mag doen.. Ga komende vrijdag even alles vragen.

En ik heb al heel veel foto's en wil ze het liefst met jullie delen, maar vind het toch een beetje eng!! Je zet toch iets heel persoonlijks op internet he.. Ik ben in ieder geval heel trots en ook totaal geen blauwe plekken enzo :) Het enige wat ik minder vind is dat ik een hele opgezette buik heb, vocht denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MC,

Ik herken het hoor met die foto's...maar als je het eenmaal gedaan hebt ( en alleen voor vriendinnen) dan zul je zien dat je er ook veel voor terug krijgt...

Wat betreft je armen...je ellebogen mogen 6 weken po niet boven je schouder uitkomen. Die tijd is nodig voor het inkapselen...dus dat is best belangrijk!

En die vochtbuik, ja daar hebben we volgens mij allemaal last van...dat komt ook vanzelf weer goed, na de eerste week wordt die struisvogelei in je buik vanzelf kleiner, hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ga er toch maar een paar opzetten zo denk! :)

En heb jij trouwens niet het gevoel dat je teveel beweegt? Ik denk soms van oh, even rustig aan.. Niet dat ik mijn armen omhoog doe, maar meer van dingetjes oppakken, thee zetten, eten maken, kussens pakken, (proberen!) je haar naar achter te gooien, omkleden en typen bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, top...ach zolang je onherkenbaar blijft, zal er weinig gedaan kunnen worden met je foto's...en als je ze onzichtbaar maakt voor publiek, vind je ze ook niet op het net...

Nou, wat toevallig dat je dat vraagt. Ik dacht t namelijk ook. Ik kan namelijk eigenlijk al wel heel veel, maar ik probeer echt zo min mogelijk te doen. Mijn armen omhoog doen, ongelooflijk hoe vaak je dat eigenlijk wilt doen. En mezelf even goed uitrekken, dat lukt niet, gelukkig maar...

Nio vertelde mij al dat ik goed moet opletten dat ik niet teveel doe, juist omdat t goed voelt. De eerste zes weken streng zijn, dus niet koken ( want een pan met eten, is al gauw zwaarder dan twee kilo) niet strijken, niet stofzuigen, niet dweilen, geen boodschappen doen....de rest kan allemaal zolang het geen pijn doet.

Zodra je wat voelt, is dat een tik op je vingers....

Thee pakken, kussens pakken (en ook goed zetten in mijn rug) typen, omkleden en douchen, m'n haar wassen met m'n ellebogen op juiste hoogte.....dat was allemaal geen probleem...

Maar ik snap je twijfel, juist omdat t goed gaat, wil je jezelf niet voor je kop slaan, mocht er toch complicaties komen....laat je nog maar even goed verwennen! Ik kan er nog wel bijna vier weken van genieten goor, hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet koken :o ?

Ik kook al vanaf dag 4 anders eet ik 6 weken lang afhaal eten of niets...

En ik ben 2 keer wezen stofzuigen maar dan niet echt met kracht dus gewoon licht die stofzuiger over de vloer laten gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi gymaddict je schouders kunnen ook niet boven je hoofd :P

Je bedoelt je ellebogen ;)

Je kan wel zelf je haar wassen alleen dan moet je echt je hoofd naar beneden hangen en zorgen dat je je armen niet te hoog doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jullie reacties!! Komt goed, gymaddict! Ik ben zelf ook verslaafd aan sporten en OOK mijn vriend krijgt mijn haar niet in een staart hahaha. Overleven we wel die 6 weken. En inderdaad knap als je je schouders boven je hoofd krijgt hihi.. Ik probeer trouwens zelf ook te koken, maar heb de eerste dagen enooooorme trek gehad in kipnuggets en allerlei vette dingen.. :56: Over 6 weken er weer tegenaan in de sportschool. Ik heb trouwens een paar foto's geplaatst, maar alleen voor vriendinnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heb je foto's gezien ze zien er super uit! Je hebt ze eindelijk!

Ik hoorde wel dat je na 6 weken in de sportschool toch nog rustig aan moet doen, dus geen krachttraining met je borst ofzo..

Ik train namelijk voor een fitness bikini wedstrijd en moet van mijn trainer in de 6 weken dat ik niet kan sporten op een minimaal dieet hahaha omdat ik dan geen kcal verbrand.

Als jij aangeeftt dat je zoveel vettig eten wilt, ben benieuwd haha stiekem maar even cheaten dan!!

Heb net mij sportbh ontvangen en had er voor de grap 375 gr rijst in gedaan en aan me zusje en mam laten zien nou die schrokken zich dood :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hou er normaal ook heel erg rekening mee! Had al een 4pack hihi. Wel keihard trainen en op je eten letten zoals jij ook weet! Maar ik had me ook voorgenomen om echt schoon te eten, maar aangezien ik zo misselijk was, was dat echt een drama.. Had totaal geen trek in mijn havermout en alles wat ik normaal at. En je moet toch eten he.. Dus dan maar eten om er bovenop te komen en nu gaat het al een stuk beter.

Ik zag dat je traint voor een contest! Super gaaf!! Ik wil ook ooit een keer meedoen, maar ben er december 2014 nog niet klaar voor denk. Ooit meegedaan aan Miss Reef maar dat is totaal niet te vergelijken.. Wel gehaald tot de laatste 20 dus proefde naar meer! Denk dat ik nog zeker een paar keer ga cheaten.. Maar weet hoe ik het er weer af krijg hihi.

En met dat rijst is heeeel herkenbaar :P Ik liep ook door de huiskamer met rijst in mijn sport bh haha. Nog eventjes en dan heb je het echt!! Voelt heel gek om het eindelijk echt te hebben, maar wel super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En inderdaad wat je zegt, ik denk dat je met krachttraining niet meteen weer aan de slag kan.. Misschien wel een beetje je triceps pakken, maar dat moet je na 6 weken gewoon aanvoelen.. Dan heel langzaam weer opbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahaha ja bedoel mijn ellebogen.

Ja ben benieuwd maar het hoort erbij..

Gauw nog even leren aan hem hoe die mijn haar moet fohnen :P

haha slim!! Denk dat ik dat die van mij ook maar eens ff ga leren, of mijn zusje want die komt ook een paar wkn in huis...

haha eviie!! Heeeel slim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.