Ga naar inhoud

welke kliniek onder 3000? weet het niet meer!


peetje

Aanbevolen berichten

Wellness kliniek dr verdonck of dr visser hebben een goed naam. 2395€

Ik ga waarschijnlijk naar doktor Verdonck, maar dan in een nederlandse kliniek en niet veel duurder... (€2595)....., daar is het (wat ik begrijp uit forums) toch net iets hygiënischer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig! ik word ook 26 maart geopereerd door Dr Schiettecatte :). Ik betaal ook 2850.. zo ver alleen maar goede dingen te zeggen over Aesthetic Beauty Clinics en ook alleen maar goede dingen gehoord en gelezen over die clinic en over de chirurg!

heey hebbe we dan op dezelfde kamer gelege? Ik was om kwart over 9 als 2e van die dag, had een roze huispak aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ga naar Dr Verdonck in Nederland, daar heb ik veel goeds overgelezen en ik ben klaar met €2595!!

Ik heb een afspraak gemaakt voor een consult en ga over twee weken er heen..., spannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit mijn persoonlijke ervaring, zou ik niet tot het uiterste gaan wat betreft de prijs. Je mag natuurlijk vergelijken, maar hou rekening dat een prijsverschil soms te verklaren valt door de kwaliteit van gebruikte implantaten, zie foto van mijn monobloc implantaat dat na 3 jaar stuk is. Bijvoorbeeld bij dokter Demeyere in Gent ben je zeker dat hij Mentor gebruikt voor een redelijke prijs. Gewoon eventjes bij stilstaan. Goedkoop kan duurkoop worden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga komende vrijdag naar de Dijkhof Clinic bij Dr Verdonck, twee vriendinnen van mij zijn daar geweest en het ziet er erg mooi uit!

Als ik na het consult tevreden ben kan ik gelijk een afspraak maken voor een operatie, alles bij elkaar zou me dat €2595 gaan kosten...

In Nederland én bij dr Verdonck!

het is wel allemaal erg spannend....

groetjes Isa X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt idd erg aantrekkelijk isa. Maar welke prothesen gebruiken zij, kon ik niet vinden op de site..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

slaapverdoving? Daar bedoel je toch narcose mee?

De prijs(2595) scheelt 5,- met diana en aesthetic beauty clinics ...

Ook de FDA keuring zegt niks, maar dat terzijde, ben wel erg benieuwd welke protheses ze gebruiken..

Ik kan me voorstellen dat je zeker niet op de prijs moet afgaan ,maar 2600 of 4000 wil ik toch zeker wel serieus over nadenken ;) en meerdere met mij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

slaapverdoving? Daar bedoel je toch narcose mee?

De prijs(2595) scheelt 5,- met diana en aesthetic beauty clinics ...

Ook de FDA keuring zegt niks, maar dat terzijde, ben wel erg benieuwd welke protheses ze gebruiken..

Ik kan me voorstellen dat je zeker niet op de prijs moet afgaan ,maar 2600 of 4000 wil ik toch zeker wel serieus over nadenken ;) en meerdere met mij .

idd bij aesthetic beauty clinics begint de prijs ook met 2600. En hun grbruike mentor dus dat zijn toch goeie implantaten.... voor zover ik heb begrepe ligt het aan de reclame die de duurdere klinieke make....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben op consult geweest... Ik krijg volledige narcose; ik ga gewoon slapen en als ik wakker wordt ben ik klaar en is mijn wens in vervulling gegaan!!

Dr Kristoff Verdonck was heel vriendelijke en duidelijk en nadat ik met hem had gesproken, heb ik met de slaapdoktor gesproken en het is allemaal duidelijk!!

350cc van het merk Sebbin, achter de spier en in de middag weer naar huis!

Ik mocht zelfs kiezen tussen mentor en sebbin, maat Dr verdonck zie dat sebbin een A-merk zou zijn, dus ga ik daarvoor!!

Over vier weken ga ik......., zó spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.