Ga naar inhoud

welke kliniek onder 3000? weet het niet meer!


peetje

Aanbevolen berichten

Meiden help ik heb ervaringsdeskundigen nodig!

Ik weet dat goedkoop uiteindelijk duurkoop kan zijn maar als het geld kan zschelen waarom dan onnodig duizenden euros extra uitgeven toch?

Alleen welke kliniek is goed en niet zo duur?

Ik heb een afspraak gehad bij de bergman kliniek maar 4000 is wel echt een rib uit mijn lijf.

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt zelf 17 Maart geopereerd bij Bergman en ik moet zeggen dat t wel echt je geld waard is! Ze luisteren naar je en geven deskundige adviezen je kan altijd bellen en mailem alles is tot op de puntjes geregeld! Nou heb ik hiervoor ook gekeken naar de Diana Gabriels kliniek daar heb je een borstvergroting voor 2600 euro, ik hoor er veel verschillende verhalen over maar als je rechts bovenin in de zoekbalk diana gabriels intypt krijg je vast verhalen en te zien welke kundige artsen aan te raden zijn. Succes meid en denk er goed over na het is wel je lichaam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou je zeker dr. Nio aan raden in het SLAZ in Amsterdam.. Een hele fijne, relaxte kerel die de tijd voor je neemt om alles uit te leggen en goed luisterd naar je wensen en vanuit daar gaat kijken naar de mogelijkheden die er voor je zijn!

Je betaald 3100.- bij hem in het SLAZ en een kleine 800 duurder als je naar hem toe gaat in de Park kliniek in Rotterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou je zeker dr. Nio aan raden in het SLAZ in Amsterdam.. Een hele fijne, relaxte kerel die de tijd voor je neemt om alles uit te leggen en goed luisterd naar je wensen en vanuit daar gaat kijken naar de mogelijkheden die er voor je zijn!

Je betaald 3100.- bij hem in het SLAZ en een kleine 800 duurder als je naar hem toe gaat in de Park kliniek in Rotterdam.

Betaal je 3100,- alleen voor ronde prothesen of is het ook voor anatomische, of zijn anatomische duurder? Alvast dankje!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Betaal je 3100,- alleen voor ronde prothesen of is het ook voor anatomische, of zijn anatomische duurder? Alvast dankje!x

Voor zover ik weet zijn de anatomische protheses altijd duurder.. Hoeveel dit scheelt durf ik je niet te zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ga ook via Frans v Straten, hele goede verhalen over hem!

Ik ga via diana gabriels bij hem €2600

Ga je via accz zelf betaal je €2850

Maar dit zijn ronde en geen anatomische, die zijn bij gabriels 3400 en bij accz zou je even op de site moeten kijke , kliniek heyendael

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik word geopereerd door schiettecatte door aesthetic beauty clinics in veldhoven. Ronde 350cc hp coh 2 en dat gaat me 2850 kosten.... goedkoopste is 2600 dan heb je coh 1 en t enigste verschil is de stevigheid van de siliconen.... coh 2 is steviger en dat waz mij wel 250euro meer waard haha, pak je daar anatomische dan ben je 3400 kwijt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt zelf 17 Maart geopereerd bij Bergman en ik moet zeggen dat t wel echt je geld waard is! Ze luisteren naar je en geven deskundige adviezen je kan altijd bellen en mailem alles is tot op de puntjes geregeld! Nou heb ik hiervoor ook gekeken naar de Diana Gabriels kliniek daar heb je een borstvergroting voor 2600 euro, ik hoor er veel verschillende verhalen over maar als je rechts bovenin in de zoekbalk diana gabriels intypt krijg je vast verhalen en te zien welke kundige artsen aan te raden zijn. Succes meid en denk er goed over na het is wel je lichaam!!

Ja bergman kliniek is alleen goed voor kleine borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Toevallig! ik word ook 26 maart geopereerd door Dr Schiettecatte :). Ik betaal ook 2850.. zo ver alleen maar goede dingen te zeggen over Aesthetic Beauty Clinics en ook alleen maar goede dingen gehoord en gelezen over die clinic en over de chirurg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben op 11 maart 2014 geopereerd door Frans Straten via zijn eigen kliniek, Kliniek Heyendael. Mentor rond cohesive 1 dual plane geplaatst, totale kosten: € 2.950,-

Je wordt door Straten geopereerd in UCCZ Dekkerswald in Groesbeek bij Nijmegen. Erg deskundige man. Wel weet ik dat hij niet veel ervaring heeft met hele grote implantaten (boven de 600cc), dus als je zo groot wil is het misschien beter als je dit door iemand met meer ervaring met zulke grote implantaten laat doen.

Btw, bij Kliniek Heyendael heb je contact met de consulente Tanne, niks dan lof van mij over haar en de service die ik van haar en Dr Straten krijg!! Heb ook een consult bij Diana Gabriels gehad, vond het vreselijk daar, ik ben misschien wat principieel maar bij slechte service wil ik daar mijn geld ook niet aan besteden!

Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden help ik heb ervaringsdeskundigen nodig!

Ik weet dat goedkoop uiteindelijk duurkoop kan zijn maar als het geld kan zschelen waarom dan onnodig duizenden euros extra uitgeven toch?

Alleen welke kliniek is goed en niet zo duur?

Ik heb een afspraak gehad bij de bergman kliniek maar 4000 is wel echt een rib uit mijn lijf.

Help!

Ga eens naar Dr De meyere wel een eindje rijden naar Gent , maar is de rit dubbel en dwars waard, de dokter met de gouden handjes, 3000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam gegaan daar betaal je 3400...3 jaar geleden all inn!! [toen ik ging 3000 ]

anatomische zijn duurder 4250 ..ja het blijft afwegen.

de reden waarom ik deze kliniek koos was omdat ik niet ver wilde rijden,want als er complicaties waren wilde ik snel terecht kunnen.

Ik heb dat gelukkig niet gahd maar ben wel twee keer extra terug geweest omdat ik me zorgen maakte om mijn littekens en omdat mijn bh te klein was.werd netjes geholpen mocht zo langs komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peetje,

Ik ben op dit moment ook aan het orienteren voor een borstvergroting. Ik heb vooraf heel veel gezocht naar verschillende klinieken en gekeken naar hun prijzen. Ik ben uiteindelijk bij de kliniekbemiddelaar uitgekomen www.kliniekbemiddelaar.nl . Hier kan je zeggen dat je een borstvergroting wilt en dan komen zij met een aantal goede klinieken. Deze klinieken geven via de kliniekbemiddelaar ook nog eens een korting. Sommige aanbiedingen van echt wel serieuze en goed gewaardeerde klinieken komen soms wel onder de 2500€ uit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.