Ga naar inhoud

dr. Onselen accz silimed prothese


ullie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Het voelt alsof er kussentjes inzitten.

Beetje bij beete komt het gevoel ook weer terug.

Maar zit nu over iets anders in..... misschien heel stom:

Ik twijfel of ze wel dual plane zijn geplaatst!

Ik heb werkelijk geen pijn! Stijf en beurs, meer niet.

Nu heb ik opeens zoiets: hebben ze de protheses voor de sier geplaatst?

Ik Kan het niet zien/voelen, maar merk dat ik opeens zo achterdochtig ben!

Heb disndag (dag na oepratie) nog aan de verpleegkundige gevraagd. Ze belde me om te vragen hoe het ging.

Zij zei het operatieverslag erbij te hebben en dat het dual plane geplaatst was.

Ben ik weer zon achterdochtige miep die twijfelt!

Ik ga morgen bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie is naar donderdag verschoven vangwege mijn werk:( maar bedankt ! Heb er heel veel zin in!:D

Hey Ullie!

Ik word ook donderdag geholpen door dr van onselen in Bocholt. Hoe laat moet jij donderdag? Ik moet er al om half 9 zijn, dus lekker vroeg van huis! Haha heb er zin in!

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden:) ik moet zeggen dat ik me verbazingwekkend goed voel! Heb weinig pijn, had geen last van misselijkheid of druk op de borst! En ik ben zo tevreden met mijn nieuwe borsten dr. Onselen is een kunstenaar, ik had voor de operatie wat asymmetrische borsten, mijn linker borst zat hoger dan mijn rechter borst en hij heeft een nieuwe borstplooi gecreëerd links. Ze zien er al fantastisch en gelijk uit! Slapen en opstaan uit bed valt een beetje tegen. Maar wat gaat het allemaal soepeler dan wat ik van tevoren had verwacht! Meisjes die na mij geopereerd gaan worden, je bent in goeie handen bij dr. Van onselen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed koor81, gefeliciteerd!! hoe voelen de borsten nu aan, zijn ze soepeler en beweeglijker geworden?

Ik vind het zo lastig om mijn armen tegen mijn lichaam te houden want ik ben helemaal pijnvrij, neem niet eens pijnstillers meer. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ulli,

Dat probleem had ik ook!

Ik heb een ceintuur langs mijn bovenarmen gebonden, zodat ik me er bewust van bleef.

Inderdaad pijnvrij is heeeel fijn, maar je vergeet dat je je armen niet mag bewegen!

ben je alweer aan het werk? Ik na een week alweer!

Alleen zwaar tillen etc doe ik nog niet, maar werken op zich gaat prima!

De borsten zijn al bijna vochtvrij en voelen elke dag soepeler aan!

Wat ik ook fijn vind is dat als ik beweeg dat ze oook bewegen :) dus niet -poing poing- 2 tieten en ze bewegen niet hahahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Hier idem! Slik geen pijnstillers meer. Het is me reuze mee gevallen alleen idd... dat je toch weinig mag met de armen. Ik kan mijn dochter van 2 niet verschonen en niet lekker knuffelen dat is wel lastig.

Ik vind wel dat het nog hoog zit. Of het nu vocht is of wel de protheses dat weet ik niet. Dat frustreerd me wel een beetje... ben zo bang dat ze niet goed zitten haha. Hebben/hadden jullie dat ook?

Ik moet 14 maart terug komen voor controle en de hechtingen eruit te laten halen. En jij Ullie?

Oh echt Koor81? Dat is wel goed om te horen want voorheen voelde ik niks bewegen en ga er nu toch wel vanuit dat ik dat dadelijk wel voel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat ze op een hele goede hoogte zitten, helemaal niet hoog. Vind je dat de borstplooien ook hoger zitten of is het gewoon de bovenkant("bolling") vn de borsten die hoger lijken te zijn, ze zouden nog gezwollen kunnen zijn. Ik denk eerder andersom, dat ik bang ben dat ze gaan veranderen, ik vind ze nu zo mooi!! :D

ik heb op 13 maart een afspraak. Kan niet wachten tot de hechtingen uit zijn, heeft iemand last van jeuk bij de hechtingen? waar kun je daaraan doen??

Ja koor81 denk eerlijk gezegd ook dat ik strax terug naar mijn werk kan, haha zo voelt het in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww gefeliciteerd stammetje en ullie! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Ben benieuwd hoe t eruit ziet! Over 2 weken tweede consult en dan ga k beslissen wat k mu definitief wil qua prothese en grootte.

Succes nog met jullie herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hallo dames !

ik lees dat het allemaal goed is gegaan !

ik heb morgen mij eerste afspaak bij accz in utrecht

ik heb alleen gelezen in het BIG-register dat dr, van onselen een aantekening bij zijn naam heeft staan .

lees hier onder

(Het BIG-register heeft bij de inschrijving als arts per 16 april 2013 aangetekend dat deze zorgverlener een berisping is opgelegd. De reden is een uitspraak van het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg te Den Haag. Het vergrijp dat tot deze aantekening heeft geleid is geen of onvoldoende zorgverlening, onjuiste behandeling/verkeerde diagnose en schending van het beroepsgeheim)

Bij jullie was alles toch goed ?

en heeft iemand van jullie ervaring met dr Z . Kruppa van ACCZ ?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden!

Ook ik word geopereerd door dr. van Onselen. 30 juni is mijn dag!!! Op basis van mijn wensen en zijn advies ga ik voor de silimed polyurethaan prothesen 360cc, Natural XH, dual plane geplaatst.

Ik zou heel graag voor en na foto's willen zien, maar kan hier nergens voorbeelden van vinden.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw en overweeg ook een BV te doen bij Dr. van Onselen.

Ik vraag me echter nog een aantal dingen af,... meer praktisch. Kan je na een borstvergroting nog op de buik slapen, kun je makkelijk je armen omhoog doen (na de herstel periode) voel je de prothese zitten ?

Bij mij is het advies gegeven van 360 cc en de silimed prothese,.... ik lees dat meerdere dit advies hebben gekregen. Zijn er ook personen die spijt hebben of dat het echt is tegen gevallen ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.