Ga naar inhoud

dr. Onselen accz silimed prothese


ullie

Aanbevolen berichten

maxxx en lile,

Ik krijg ook de Natural XH.

Ik ben 1.79 en weeg 77 kilo, ben dus groot!

Ik ben ruim 86 kilo afgevallen, had al geen borsten en nu al helemaal niet meer!

Mij is verteld dat deze prothese en methode mijn borsten het beste weer opvullen.

Ze zijn namelijk aan de bovenkant leeg, zoals je waarschijnlijk wel kent bij afvallen.

We krijgen dezelfde Maxxx! :)) van prothese, soort tot cc! helemaal hetzelfde!

Ik merk steeds meer dat op dit forum iedereen voor zijn eigen prothese pleit.

Logisch, maar maakt ook anderen aan het twijfelen.

Dat te hoog plaatsen van de prothese: waar zijn de foto's????

Ik vraag dat nog eens extra als ik geopereerd wordt.

Mijn enige angst is dat ik de verkeerde prothese kies: had ik de cereform moeten kiezen?

Ik heb voor de silimed gekozen omdat deze niet kan draaien, de garantievoorwaarden goed zijn en het herstel korter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben ook 1.77m, wat n toeval allemaal! Haha. En ik vind t ook fijn om n soort van garantie te hebben dat ie niet gaat draaien of van die andere fratsen zoals n double boobie of iets, is ook vrijwel uitgesloten. Wanneer is jou operatie? (Sorry als ik er weer over heen heb gelezen! ) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koor81! Yay gefeliciteerd met je datum meid! Over drie weken spannend! :)

Ik zat te denken, ik hoop dat de pijn na een weekje wel mee valt, vraag me ook af hoe snel dat inkapselen gebeurt. Moet vrij snel weer aan het werk :( ik doe geen zwaar werk maar heb wel ontzettend lange dagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een trotse eigenares van een silimed 360 tweeling!

Jullie consult verhaal leest als indentiek aan dat van mij, ik heb alleen niet lopen zoeken op internet... Alles weten maakt niet gelukkig?

Ik noem dit wel de snelkookpan methode : 3 weken extra pijn, sportbh, band en het gevoel dat je ribben gekneusd zijn!

Na de eerste 4/5 dgn. Ging het beter en moest ik opletten dat ik niet te veel deed, dat krijg je dan nadien op je bord ; pijn en steken in je borsten!

Als na 2 wkn de hechtingen eruitgehaald zijn mag je volgens de wet weer autorijden maar moet je volgens het advies van AZZC nog een week je bovenarmen tegen je lijf houden, dus een automaat Miss.?

Zelf ven ik na 3 weken gaan werken en was savonds bek af!

Ik was ook met mentor na ruim een week weer aan het auto rijden, was na een week ook van de ergste pijn klachten af, maar zou nooit voor Similed kiezen........ Laat ook eens een ander PC hier over vertellen. Er zitten echt meer risisco's aan die zie je nu misschien niet, maar komen later! Eenmaal verkeerd geplaatst= groot probleem. Sowieso krijg je ze er bijna niet uit.

Als het had gemoeten had ik 1,5 week weer kunnen werken, terwijl ik toch een moeilijke start heb gehad.

Dus sneller herstel zie ik echt niet hoor!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik ben gisteren voor het eerst op gesprek geweest bij de consulente, ACCZ Huis ter Heide.

Ook ik ben voor de silimed prothese gegaan. Nu lees ik allemaal jullie berichten en twijfel toch wel een beetje. Ze heeft gisteren foto's van mij gemaakt en zou het bespreken met de pc. Ik wacht in spanning af op haar telefoontje en wat de bevindingen zijn. Ik heb de bv laten zetten op donderdag 27 februari omdat mijn man er dan is ivm het weekend. Er moeten ook drie kinderen naar school worden gebracht en aangezien ik dat de eerste dagen niet zal kunnen, is hij verplicht om dat te doen. ;-)

Ik zal ook gelijk vragen wie mijn bv gaat uitvoeren want heb wel een voorkeur voor van Onselen. Een aantal jaar geleden ben ik ook op gesprek geweest en kreeg dr. Kruppa. Ik vond het een onaangenaam gesprek en heb het toen niet doorgezet. (Gelukkig maar want er kwam nog een kleintje erbij)

Heel verhaal maar helaas nog geen ervaring met de daadwerkelijke ingreep. Ik kijk er heel erg naar uit, al zo'n 12 jaar haha!

Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stammetje,

welkom op het forum!!! Misschien kun je je nog even voorstellen in het voorstel topic :)

Veel plezier hier, er is al ontzettend veel informatie hier te vinden met de zoekknop rechtsboven in.

en als je je even voorstelt heb je direct je 5e berichtje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stammetje,

welkom op het forum!!! Misschien kun je je nog even voorstellen in het voorstel topic :)

Veel plezier hier, er is al ontzettend veel informatie hier te vinden met de zoekknop rechtsboven in.

en als je je even voorstelt heb je direct je 5e berichtje ;)

Dank je! Ik heb alleen wat over mij zelf geschreven in mijn profiel. Waar kan ik een voorstel topic aan vragen want kan het niet vinden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je geaccepteerd als vriendje, dus begrijp niet helemaal waar het verkeerd gaat :)

Als je naar mijn profiel gaat en dan op bericht sturen klikt? haha! :)

Bedankt dat je mij hebt toegevoegd aan je vriendenlijst. Heb het ook nu weer geprobeerd je een prive bericht te sturen maar helaas weer mislukt... ik blijf het proberen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oeeeeee!

Morgen is het zover!!!! Accz Silimid 410cc high profile dual plane!!!

Als het maar goed gaat!

Goedemorgen!!!

Ik wou je nog even heel veel succes wensen vandaag. Waarschijnlijk lees je dit bericht niet van te voren maar ik wou wel laten weten dat mijn gedachten vandaag bij jou zijn!!!

Ben heel erg benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Groetjes van mij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koor81, je hebt het nu achter de rug! Heel veel sterkte met herstel en laat ons snel weten hoe het is gegaan. Bij voorkeur met foto's erbij :) haha! Ben heel benieuwd hoe je je voelt en hoe het is gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames!

Ze zijn supermooi! Silimed 410 CC dual plane!

En wat ben ik goed verzorgd door het ACCZ!! En.... heb geen pijn!

Ben wel wat beurs en stijf, maar pijn? Nee!

Het is me voor 200 procent meegevallen:

Maandag was ik om 9 uur in de kliniek in Bocholt.

Om half 10 werd ik opgeroepen door de verpleegkundige, operatie nog weer doorgesproken. Aneshesist gezien en daarna van Onselen die alles nog eens met me doornam en waar ik nog vragen aan kon stellen.

Om half 11 ging de narcose mn lichaam in en om half 12 lag ik al op de uitslaapkamer.

Ik werd iets later naar een andere kamer gebracht, waar ik al gezeltschap kreeg van mijn familie. Kreeg te eten en drinken en nadat ik uit bed en naar het toilet was geweest de controles gehad van de arts en anesthesist. Prima en zo aardig!

Om half 3 mocht ik al naar huis!! Wauw!

Nadeel is dat doordat ik geen pijn heb er erg om moet denken dat ik mn armen langs mn lichaam houd. Verpleegkundige belde gisteren om te vragen hoe het ging, ze adviseerdeme dat ik een riem of band van ochtendjas om mijn schouders zou binden zodat ik mijn armen langs mn lichaam houd ->tip!

Ik heb trouwens geen compressie-bh, alleen een band boven de borsten langs. De bh was in mijn geval niet nodig :))

Dames: doen! Echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames!

Ze zijn supermooi! Silimed 410 CC dual plane!

En wat ben ik goed verzorgd door het ACCZ!! En.... heb geen pijn!

Ben wel wat beurs en stijf, maar pijn? Nee!

Het is me voor 200 procent meegevallen:

Maandag was ik om 9 uur in de kliniek in Bocholt.

Om half 10 werd ik opgeroepen door de verpleegkundige, operatie nog weer doorgesproken. Aneshesist gezien en daarna van Onselen die alles nog eens met me doornam en waar ik nog vragen aan kon stellen.

Om half 11 ging de narcose mn lichaam in en om half 12 lag ik al op de uitslaapkamer.

Ik werd iets later naar een andere kamer gebracht, waar ik al gezeltschap kreeg van mijn familie. Kreeg te eten en drinken en nadat ik uit bed en naar het toilet was geweest de controles gehad van de arts en anesthesist. Prima en zo aardig!

Om half 3 mocht ik al naar huis!! Wauw!

Nadeel is dat doordat ik geen pijn heb er erg om moet denken dat ik mn armen langs mn lichaam houd. Verpleegkundige belde gisteren om te vragen hoe het ging, ze adviseerdeme dat ik een riem of band van ochtendjas om mijn schouders zou binden zodat ik mijn armen langs mn lichaam houd ->tip!

Ik heb trouwens geen compressie-bh, alleen een band boven de borsten langs. De bh was in mijn geval niet nodig :))

Dames: doen! Echt!

Joehoe!!!! Gefeliciteerd! Echt heel fijn dat het zo goed met je gaat. Over 15 dagen mag ik, dezelfde protheses als jou, dus ben erg benieuwd!

Geniet van je nieuwe boobies, en ik hoop dat je je zo goed blijft voelen. Een goed en fijn herstel gewenst voor jou!!! (Hopelijk mag ik binnenkort je foto's bewonderen, ben heel benieuwd naar het resultaat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zitten op de goede hoogte! Echt mooi, mn familie en vrienden zijn stomverbaasd hoe mooi ze eruit zien!

Had van te voren nog tegen van Onselen gezegd dat ik ze nietonder mn kin wilde hebben, haha!

Afhankelijk van je eigen borst, waar ze geplaatst worden en je lichaamsbouw krijg je bh, band of bh en band,

De verpleegkundige heeft me uitgelegd dat ik de band heb om stuwing/ vocht tegen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.