Ga naar inhoud

dr. Onselen accz silimed prothese


ullie

Aanbevolen berichten

Het wisselen heeft natuurlijk ook met een stukje acceptatie te maken;

Voor mij is het belangrijkste dat de protheses in principe levenslang geod blijven.

Ik kan me (nu) niet voorstellen dat ik het nodig vind om mn borsten te laten vervangen omdat ik ouder wordt en de boel gaat verzakken :)

Ik ga toch maar een nieuwe afspraak maken en dan specifiekere vragen stellen.

Een eerste gesprek laat je alles een beetje over je heen komen en ik was erg onder de indruk van mn pas-sessie! sjonge, ik had opeens boobs!

voor nu neig ik wel naar de ruwe anatomische....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik zou sowieso voor geruwde kiezen. Dan moet je nog bepalen of je cereform of silimed wilt hebben.

Ja vreemd om ineens borsten te hebben! xD

laat ons weten wat de uitkomst van je tweede consult is!

ik heb trouwens een eng verhaal gehoord over iemands huid(zwaartekracht) die over de prothese heen zakt (na tien jaar ofzo). Dan zou ik wel de prothese laten vervangen.:/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ullie,

Ik ga vrijdag voor 2e gesprek!

Ik had begrepen dat de het verschil in silimed en cereform de gladde of de ruwe was, of haal ik nu werkelijk alles doorelkaar!?!?

Ik droom s nachts gewoon over de operatie: dat ik wakker word met borsten op mijn rug of dat ik tijdens een vergadering nies en er een borst opzij vliegt! haha! keuzes, keuzes.... altijd een ramp bij mij! Maar het staat vast dat ik het zo snel mogelijk wil doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm... Dillema's inderdaad. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hiervoor staat... Ik weet nog steeds niet of ik het doe. Ik heb wel een aantal aanvullende vragen gesteld aan de consulente. Onder andere over de garantie. Tijdens het eerste consult zei ze dat de prothesen in beginsel levenslang mee gaan en hersteloperatie niet nodig is. Op de website van de Benelux importeur zie ik dat niet terug. Daarin staat dat ze ongeveer 15 tot 20 jaar mee gaan, maar dat wordt geadviseerd om na 10 jaar weer naar de PC te gaan. Er wordt 10 jaar garantie gegeven op kapselcontractie. In de mail van de consulente die ik terug kreeg schrijft ze dat er levenslange garantie zit op lekken en roteren, en daarna nog extra (?) garantie op KC. Ik wil graag deze garantiebepalingen hebben (ik ben juriste, vandaar haha) omdat ik graag wil weten hoe het precies zit maar ze kon me hieraan niet helpen. Pas na de operatie schijn je deze mee te krijgen maar omdat ze geseald zijn, dichtgeplakt, kon ze ze mij niet toesturen. Ik moest het maar bij de importeur proberen zei ze. Dus dat is mijn volgende missie :). Verder gaf ze nog aan dat het verwijderen van de prothese inderdaad meer tijd kost dan bij de andere prothese, omdat deze losgemaakt moet worden van het omliggende weefsel. Dit is arbeidsintensiever, meer zei de er eigenlijk niet over. Nu heb Ik ergens gelezen dat je dan echt een goede pc moet hebben omdat de kans aanwezig is dat er met het omliggende weefsel ook eigen borstweefsel wordt weggehaald en je uiteindelijk dus kleinere borsten overhoudt dan daarvoor.

Eigenlijk ben ik er wel uit dat ik het liefst de Silimed PU prothese wil vanwege de vele voordelen maar is met name het hoofdstuk verwijderen waar ik tegenop zie en waardoor ik nog geen keuze heb durfen maken.... Ullie begrijp ik het goed dat jij er wel voor gaat?

Ben ook heel benieuwd wat de anderen gaan doen!

P.s. Ik heb aangegeven deze topic te willen volgen maar krijg geen mailtje oid als er nieuwe reacties worden geplaatst. Weet iemand of en hoe je dat kan instellen? Ben nog niet zo thuis op dit forum....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ik heb ook nog gevraagd of het zo is dat de Silimed niet meer zakken en of het langer duurt voordat deze natuurlijker (minder hard) gaan aanvoelen. Daarop was het antwoord dat de Silimed prothese idd niet meer zakt en dat het ongeveer 6 mnd tot 1 jaar duurt voordat deze hun natuurlijke vorm hebben. Maar dan heb je ook wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die andere bovenlaag is Poly-urethaan....

Deze groeien heel snel en heel sterk in in je eigen weefsel.... Er zijn voorstanders van deze prothesen....maar ik zou ze niet willen... Het groeit zo hard vast, dat je bij een wissel een veel pijnlijkere en moeilijkere operatie zult moeten krijgen... Meer eigen weefsel zal weg gesneden meoten worden, om de prothese er uberhaupt uit te krijgen....

Verder zijn er onderzoeken gedaan wat betreft kanker tgv poly-urethaan prothesen... Ik kan even in de gauwigheid niet vinden waar ik dat artikel heb, maar pb Andrea28 ff, want die heeft daar info over opgezocht, dacht ik....

Ik zou niet accoord gaan met de oplossing van van Onselen...

Als prothesen snel ingroeien, hebben ze geen plaats/tijd om te zakken.. En kijk maar eens hoe van Onselen plaatst.... Hoog.... Dat is tricky... lijkt mij...

Hoe heette dat meisje ook alweer dat bij Hoeyberghs geopereerd is en poly-urethaan kreeg die te hoog geplaatst zijn? Kim? Dacht van wel.. haar foto's zijn openbaar geplaatst. Bekijk die maar eens.. dat wil je niet... Niet dat dat ook gebeurd bij van Onselen, dat weet ik natuurlijk nooit met zekerheid..... Maar ik zou nooit zo een prothese laten plaatsen bij een chirurg die daar niet enorm veel ervaring mee heeft..... als ik ze al liet plaatsen....

Succes!!

xx BB

Dit stukje vond ik nog. Heb ook ergens gelezen ma kan dat niet weer vinden dat andere klinieken juist afgestapt zijn van sillimed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het natuurlijk is om bang te zijn voor een nieuwe type prothese(nieuw in Nederland iig) en daarom is het juist ontzettend belangrijk om veel research te doen voor dat je een beslissing neemt.

Lile; het is heel slim van je dat je probeert erachter te komen hoe het zit met de garantie. lekken en ronddraaien gaan ze sowieso niet doen volgens mij (alles is mogelijk maar ik heb nooit iets daarover gelezen). ik kreeg te horen dat je een 10 jaar garantie tegen cc krijgt. klopt dat?

Van wat ik heb gehoord is dr. Onselen zeer bekwaam en heeft hij veel ervaring met silimed dus dat ze verkeerd geplaatst worden maak ik me niet echt zorgen over.

Ik ga voor silimed. Ik ben jong en wil liever geen complicaties krijgen en ik wil voor iets kiezen die heel lang mooi op zijn plek blijft zitten.

Voor mij is de enige nadeel dat het wel iets langer duurt voor dat ze zachter gaan voelen. En ja bij een mogelijke heroperatie moet je rekening mee houden dat het ingewikkelder wordt. maar als ik ze laat uithalen ga ik meteen nieuwe inzetten dus maakt het me niet zoveel uit dat er misschien een beetje borstweefsel uit moet. Voor mij is een uitstekende pc het belangrijkste! Dat is mijn mening in ieder geval. :P

Koor81: Begrijp dat het een beetje ingewikkeld lijkt. Cereform maken geruwde en gladde soorten en silimed hebben een geruwde soort met een polyurethaan laagje erop. Furry brazillians worden ze ook genoemd. Deze soort wordt niet echt gebruikt in Nederland en heeft bepaalde voor en nadelen.

Rosanne: Dank je voor de aanvullende informatie, vind ik sowieso hartstikke nuttig!! hoe gaat het met je nieuwe borsten trouwens? :D

Als je veel silimed ervaringen wilt lezen, kun je bij deze forum terecht:

https://www.google.nl/search?q=plasticsurgeryforum.com.au+silimed&oq=plasticsurgeryforum.com.au+silimed&aqs=chrome..69i57j69i60.20640j0j9&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ook geweldig zijn om van iemand te horen die deze prothese hebt, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn altijd welkom. :D

Heb al een privé bericht van een meisje gekregen die heel erg tevreden is maar hoe meer hoe beter! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga Es' op je link kijken.

Met mij gaat heel goed net terug van controle. Nog maar 1week bh om en dan rustig opbouwen met alles doen. Doen wat goed voelt! Heeeerlijk bericht.. Ma eerst bh's scoren :P heb nog niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry als ik domme vragen stel, maar ik raak zo in de war. Komt van de spanning denk ik!

Cereform heeft dus ruwe en gladde protheses.

Accz gebruikt voor ruwe prothese de silimed polyurethaan, klopt toch Ullie?

waarom bieden ze dan van cereform de ruwe niet aan? als de silimed in ned nog niet veel gebruikt wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaw Rosanne, ik ben blij dat je tevreden bent en dat het goed met je gaat! Straks mag je leuke bhs vinden en van je nieuwe "vrienden" genieten! Fantastisch!

Jij kreeg de ruwe cereform toch? Dus volgens mij bieden ze die ook aan koor81!!:D bij accz moet je heel duidelijk zijn met wat je wil want ze hebben heel sterke voorkeuren voor bepaalde methodes en protheses.

Idd er zijn geen domme vragen meid! Het kan erg verwarrend zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koor81 volgens mij zijn de protheses van Cereform de ruwe protheses. Volgens mij biedt ACCZ geen gladde protheses aan, volgens mij tegenwoordig bijna geen enkele kliniek meer. Silimed polyurethaan is ook een ruwe prothese maar dan met een soort foamlaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosanne ik heb even je foto's gekeken en ik vind ze erg mooi. Ik moet toch zeggen dat ik de meeste foto's van silimed pu allemaal vrij hoog vind zitten, en het ziet er steeds vrij gespannen uit lijkt het wel. Bij jou is dat niet zo. Dus misschien toch maar Cereform.... Ik weet het niet meer hoor. Mijn man zegt nu dat hij het niet nodig vindt... Niet echt het antwoord waar ik op zit te wachten haha. Ik heb een kleine B-cup en heb altijd gedroomd van een mooi volle boezem. Maar ik blijf het ook eng vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beslissing is gevallen!

10 februari krijgt deze dame nieuwe boobs!

Vandaag weer gesprek gehad bij Accz en mn vragen beantwoord gekregen.

Ik ga voor de Silimed! 410CC extra hoog geplaatst zodat mijn afgevallen theezakken weer gevuld worden :)

Heb nagevraagd:

Silimed en vervangen: hoeft niet! levenslange garantie! maar, het wordt soms gedaan door vrouwen die dit uit cosmetisch oogpunt (lees: ouder worden en hangen) doen/willen. Als je dit kunt accepteren hoef je dus niet te vervangen!

Zowel voor de Cereform als de Silimed telt hetzelfde: het duurt 6-12 maanden voordat de uiteindelijke vorm/zachtheid aanneemt.

Met Silimed heb je sneller herstel dan met Cereform.

Cereform kan gaan draaien, Silimed niet.

OEEEEH! Spannend!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een trotse eigenares van een silimed 360 tweeling!

Jullie consult verhaal leest als indentiek aan dat van mij, ik heb alleen niet lopen zoeken op internet... Alles weten maakt niet gelukkig?

Ik noem dit wel de snelkookpan methode : 3 weken extra pijn, sportbh, band en het gevoel dat je ribben gekneusd zijn!

Na de eerste 4/5 dgn. Ging het beter en moest ik opletten dat ik niet te veel deed, dat krijg je dan nadien op je bord ; pijn en steken in je borsten!

Als na 2 wkn de hechtingen eruitgehaald zijn mag je volgens de wet weer autorijden maar moet je volgens het advies van AZZC nog een week je bovenarmen tegen je lijf houden, dus een automaat Miss.?

Zelf ven ik na 3 weken gaan werken en was savonds bek af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, Koor81 en maxxx wat spannend!! Ik ben zooooo benieuwd hoe het gaat worden. Waarom wordt bij jullie gekozen voor extra high profile? Mij wordt alleen high profile geadviseerd, Natural, 360 CC. Omdat ik vrij dun/smal ben en ze daardoor meer naar voren staan zei de consulente. Is dat ook tegen jullie gezegd? En weten jullie ook wel model jullie krijgen van de Silimed? Zie bijlage.

Kylsmom wat fijn dat je even een bericht poost. Jij hebt ook 360 CC gekregen. Ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik zie dat je geen foto's hebt geplaatst. Zou je eventueel prive een aantal foto's naar mij willen sturen?

Overzicht-implantaten.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeee! jaa spannend allemaal he..

ik heb mn bv pas in de zomer, 23 juni..

ik ben ook erg smal en voor de kipfiletjes die ik heb gepast, MOEST ik wel voor silimed kiezen omdat de normale getextureerde protheses te breed zijn voor mijn lichaam..

en ik heb inderdaad de Natural XH (helemaal rechtse, derd rij van boven).

welke krijg jij Lile? en wanneer is jou operatie?:)

en wanneer jij koor?

ben benieuwd!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow en trouwens Lile,ik heb alleen te horen gekregen dat ik dus te smal was voor de normale protheses en die extra high profile was zo beetje tussendoor besloten haha, geen idee precies waarom, maar was t beste voor mij zeiden ze.. heb projectie 6.6 cm zodat ze meer naar voren staan en inderdaad niet te breed worden.

Ik heb alle vertrouwen dat het goed gaat komen en mooi uit gaat zien, alleen over 2 dingetjes maken ik me een beetje zorgen. Dat ze niet gaan zakken, en dus ben k bang dat ze heel onnatuurlijk te hoog komen te zitten( heb ook XH profile..) en dat ze niet zacht aanvoelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.